AcasăDIVERSEMăiestria Celine: colecția Haute Maroquinerie

Măiestria Celine: colecția Haute Maroquinerie

Un singur artizan este responsabil pentru asamblarea manuală a fiecărei genți – realizate la comandă – din noua colecție Haute Maroquinerie de la Celine.

Creată de directorul artistic Hedi Slimane, gama cuprinde două dintre primele sale modele – 16 și Triomphe – ambele realizate pentru această colecție din piele de crocodil Niloticus.

Pielea exotică provine de la un furnizor certificat de Asociația Internațională a Crescătorilor de Crocodili, organizație non-profit.

În conformitate cu o practică veche de secole, tăbăcarul fiecărei genți lustruiește diferite secțiuni cu o piatră de agat, un proces de glazurare care păstrează strălucirea și profunzimea culorii pielii, potrivit The National.

Pielea este supusă unor procese foarte minuțioase și extrem de calificate, de aceea un meșter dedicat este responsabil pentru întreaga asamblare a unei singure genți – de la selectarea pielii până la tăierea și manipularea acesteia.

Modelul 16 – care necesită 17 ore de muncă pentru a fi creat – este denumit astfel pentru a face referire la adresa atelierului de couture Celine, 16, Rue Vivienne din Paris. Are o ramă structurată clasică și o clapetă mai mică, în stilul anilor 1960, în timp ce numărul 16 este imprimat în relief de-a lungul buzunarului interior.

Triomphe – 12 ore de muncă – poartă semnătura Celine Haute Maroquinerie, conține o oglindă cu margini de piele de crocodil și o închidere inspirată din istorica Place de L’étoile din Paris.

Ambele genți sunt prevăzute cu accesorii din aur alb sau galben de 18k, dar pot fi  personalizate cu diamante în montură pavé sau solitaire.

Modelele sunt disponibile în 14 nuanțe sugestive, inclusiv violet, albastru petrol,  kaki și  mov intens. Fiecare dintre ele este prezentată într-un cufăr din lemn de eucalipt lăcuit, placat cu piele neagră.

Sectorul marochinăriei de lux este în plină revenire pe piețele globale și deja a depășit nivelul de 280 de miliarde de euro înregistrat înainte de pandemie.

Criza sanitară a forţat mărcile care în mod tradiţional erau reticente la ideea de a vinde produse online să îmbrăţişeze în totalitate piaţa e-commerce, care în următorii ani ar urma să devină cel mai important canal pentru achiziţionarea de produse de lux.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
144 afisari

3 COMENTARII

  1. A mai fost o boarfa penala care umbla cu genti Vuitton….acum are pijama cu dungi la Targsor….aviz amatorilor de senzatii extreme…..crocodilii fac prezervative din limbile curvelor si le vand in Indonesia la bordel

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger