Casa de modă Louis Vuitton a prezentat luni, la Muzeul Orsay din Paris, colecţia sa de toamnă-iarnă: ţinute sculpturale și cu şi cu efectele „trompe l’oeil”,purtate de modele care au defilat pe un podium de culoare neagră, evocând o stradă din capitala Franței.
Potrivit Reuters, Nicolas Ghesquiere, directorul artistic al colecţiilor feminine din cadrul celebrei case de modă, s-a jucat cu volumele croielilor şi cu efectele înșelătoare, cum ar fi o pereche de cizme care arată ca nişte pantofi negri, cu tocuri înalte, asortaţi cu şosete albe şi paltoane pufoase, asemănătoare unor blazere.
Ținutele au fost completate cu pantaloni scurţi de tip bermude, rochii largi cu bustieră, strânse în talie cu curele înguste, precum şi rochii decorate cu mărgele strălucitoare.
În gama poșetelor a fost prezentat și un model care arată asemenea unui indicator stradal tipic parizian, cu o ramă verde şi cu înscrisul ”Louis Vuitton” ştanţat cu litere albe.
La finalul prezentării, sunetul a sute de paşi a fost proiectat în sala care a găzduit defilarea, creând impresia unor modele invizibile care păşesc pe podium – un efect creat de inginerul de sunet Nicolas Becker.
Printre oaspeți s-au aflat Pharrell Williams(numit director artistic al colecțiilor masculine Louis Vuitton), Emma Stone, Zendaya şi Catherine Deneuve, care au stat alături de membri ai familiei preşedintelui şi CEO-ului grupului LVMH, miliardarul Bernard Arnault.
Săptămâna Modei de la Paris, la care au participat branduri renume, printre care Dior, deținut de LVMH, Saint Laurent( Kering), Valentino și Chanel, se încheie marți.