Cântărețul american şi-a vândut întregul catalog muzical în urma unei tranzacţii estimate la 100 de milioane de dolari, potrivit The Wall Street Journal.
Timberlake, în vârstă de 41 de ani, a semnat contractul privind vânzarea catalogului său muzical de aproximativ 200 de cântece, printre care se găsesc hituri precum SexyBack, Mirros, Cry Me A River, Rock Your Body şi Senorita, cu Hipgnosis Song Management, o companie înfiinţată de Merck Mercuriadis şi Nile Rodgers în 2018.
“Sunt încântat să semnez contractul de parteneriat cu Merck Mercuriadis. Îi preţuieşte pe artişti şi munca lor creativă şi a fost întotdeauna un susţinător înfocat al compozitorilor şi textierilor. Aştept cu nerăbdare să încep acest capitol nou din cariera mea”, a declarat Justin Timberlake.
Pe lângă catalogul muzical, Hipgnosis va deţine şi drepturile de autor ale starului american, precum şi drepturile de editare a înregistrărilor video cu interpretările live.
Timberlake calcă pe urmele astor vedete care și-au vândut cataloagele muzicale aceleiași companii, la începutul acestui an. Neil Young a vândut 50% din înregistrările sale contra sumei de 150 de milioane de dolari. Shakira și-a vândut întregul catalog muzical, dar suma nu a fost dată publicității.
Bob Dylan a încheiat, de asemenea, un acord cu Sony Music Entertainment pentru drepturile asupra tuturor înregistrărilor sale, la un preț cuprins între 150 și 200 de milioane de dolari.