AcasăDIVERSEFilme și seriale: gigantul luxului folosește audiovizualul pentru a-și promova mărcile

Filme și seriale: gigantul luxului folosește audiovizualul pentru a-și promova mărcile

Grupul francez LVMH bate palma cu industria de divertisment

Grupul francez LVMH a anunțat crearea unei companii dedicate promovării brandurilor sale prin parteneriate cu industria de divertisment, într-un nou semn că granițele dintre lux, modă, seriale TV și cinema se estompează.

 

Denumită „22 Montaigne Entertainment”, cu referire la adresa grupului din Paris, noua entitate va fi supervizată de un comitet condus de Antoine Arnault, fiul magnatului Bernard Arnault și vicepreședinte al consiliului de administrație al holdingului Christian Dior SE, care controlează LVMH, și de șeful LVMH America de Nord, Anish Melwani.

Potrivit AFP, cei doi vor lucra în parteneriat cu Superconnector Studios, specializat în crearea de legături între lumea marilor branduri și industria de divertisment de la Hollywood și nu numai.

Noua companie va „coordona legăturile cu industria de divertisment în numele”celor peste 75 de case ale grupului prin colaborarea cu creatori, producători și distribuitori de top pentru dezvoltarea și co-finanțarea producțiilor”.

În special, se va baza pe inițiative de succes, cum ar fi documentarul „Inside the Dream”, dedicat culiselor casei de bijuterii Bulgari, difuzat pe Prime Video, a explicat LVMH într-un comunicat de presă.

“Obiectivul este de a formaliza abordarea de promovare a mărcilor noastre prin intermediul formatelor de divertisment”, a comentat  Melwani, citat în comunicat.

„Suntem pregătiți să împărtășim misiunea și viziunea 22 Montaigne Entertainment cu Hollywood”, au declarat Jae Goodman și John Kaplan, fondatorii Superconnector Studios.

Ambițiile LVMH de a cuceri mai mult din lumea serialelor, a filmelor și a podcasturilor reflectă legăturile tot mai frecvente dintre lux și divertisment.

Vara trecută, primul spectacol al muzicianului, producătorului și stilistului Pharrell Williams pentru Louis Vuitton, după ce a fost numit director artistic, a atras o mulțime de vedete, printre care Rihanna, Beyoncé și soțul ei, rapperul Jay-Z.

La un deceniu după ce și-a văzut creatorul portretizat pe ecran de două ori în același an, prin Pierre Niney și Gaspard Ulliel, Yves Saint Laurent, care aparține Kering, un concurent al LVMH, a devenit prima marcă de lux care își va fonda propria companie de producție în 2023.

Făcând de asemenea parte din grupul Kering, familia Gucci a fost subiectul unui film, „House of Gucci”, în care joacă Lady Gaga, Adam Driver, Al Pacino și Jared Leto.

În toamna lui 2023, Artémis, holdingul familiei Pinault, a anunțat un acord pentru preluarea controlului asupra agenției americane de talente Creative Artists Agency (CAA), una dintre cele mai mari din lume, activă în domeniul divertismentului și al sportului.

author avatar
Radu Jacotă Redactor