Cauta

Etihad înghesuie luxul în cele mai mici avioane ale sale

Când Etihad Airways a primit primele sale Airbus A380 în urmă cu un deceniu, a transformat partea din față a uriașelor avioane cu Residence, o configurație cu trei camere cu pat dublu, zonă de zi și cabină de duș - toate cu un majordom personal la dispoziție

Când Etihad Airways a primit primele sale Airbus A380 în urmă cu un deceniu, a transformat partea din față a uriașelor avioane cu Residence, o configurație cu trei camere cu pat dublu, zonă de zi și cabină de duș – toate cu un majordom personal la dispoziție.

Acum, compania din Abu Dhabi dorește să își înghesuie oferta de lux în spații mult mai restrânse: limitele înguste ale avioanelor cu rază lungă de acțiune Airbus A321 care se vor alătura flotei sale în următoarele câteva luni, relatează Bloomberg. Etihad promite facilități precum uși glisante de intimitate, scaune de tip lie-flat și ecrane mari.

Amenajarea ambițioasă evidențiază modul în care modelele Airbus A320 și Boeing  737 pătrund în sfere care erau odată rezervate avioanelor mari.

A321LR și versiunea  cu rază de acțiune extinsă, A321XLR, sunt construite pentru rute pe distanțe lungi, cum ar fi din Europa în India sau peste Atlantic, ceea ce înseamnă că pasagerii se așteaptă la facilități de care se bucură în mod obișnuit atunci când zboară cu aeronave mult mai mari.

În timp ce transportatorul economic Wizz Air Holdings  a optat pentru o abordare „no-frills” cu avioanele sale narrobody cu rază lungă de acțiune, alte companii aeriene adăugă serviciile premium pe rute mai lungi, fără a fi nevoite să utilizeze avioanele widebody(cu fuzelaj larg) care consumă mai mult combustibil,

Transportatorul spaniol Iberia și JetBlue Airways folosesc avioanele pe ruta transatlantică profitabilă și oferă clasa business cu scaune întinse.

Etihad merge un pas mai departe cu oferta sa de primă clasă, care ocupă primul rând al A321LR. Pasagerii vor avea, de asemenea, acces la așa-numitul serviciu “land and leave” pentru a ocoli caruselul de bagaje, precum și la un serviciu de limuzină până la aeronavă pentru a evita autobuzul navetă ori de câte ori un avion este parcat la distanță de clădirea de plecări.

Etihad urmează să primească 10 A321LR în acest an și le va utiliza pentru destinații precum Paris, Phuket, Riad și Zurich.

Compania, deținută de fondul suveran de investiții Abu Dhabi Developmental Holding Company(ADQ), a anunțat în februarie un profit de 476 de milioane de dolari pentru anul 2024, stimulat de venituri de 5,7 miliarde de dolari din transportul de pasageri și 1,1 miliarde de dolari din transportul de marfă.

Ultimele stiri

  • Regimul iranian și lupta sa pe două fronturi
  • Războiul SUA cu Iranul. Ce urmează după loviturile americane?
  • Mamaia de altădată
  • Cum foamea „pe nepregătite” sabotează sănătatea: Greșeli mici, consecințe mari
  • Like, share, încasează: milogeala online are zero conținut, mult tupeu și cont Revolut
  • BREAKING NEWS. Nicuşor Dan a făcut anunțul: Ilie Bolojan, desemnat PREMIER – VIDEO
  • Primul oficial care l-a vizitat pe Ion Iliescu la spital: „Mesaj de încurajare și de sprijin”/Noi detalii despre starea de sănătate a fostului președinte
  • ULTIMA ORĂ. Anca Dragu ar fi refuzat postura de premier tehnocrat (surse). Care e pasul următor pe care-l va face Nicușor Dan?
  • Update/BAC 2025. Primele rezultate ale examenului de BACALAUREAT, publicate vineri/Elevii nemulțumiți de note pot depune contestații
  • Copiii austrieci, nevoiți să învețe araba ca să poată să comunice cu colegii de clasă
  • Exit mobile version