Bugatti nu are nicio mașină electrică sau SUV pe „planul său pe zece ani”. Prin urmare, marca de lux va rămâne cu motorul cu ardere cel puțin până în 2030, potrivit șefului companiei croate Rimac, principalul acționar.
În doar câțiva ani, tânărul antreprenor Matej Rimac a trecut din anonimat în lumina reflectoarelor, seducând cele mai prestigioase mărci cu propulsoarele sale electrice. Ideea era simplă: să producă supercaruri cu emisii zero pentru a arăta de ce sunt capabile echipele sale și apoi să vândă tehnologia marilor companii.
Acesta este motivul pentru care Rimac Group a devenit acționar majoritar în noua societate mixtă „Bugatti Rimac”.
De aceea, Matej Rimac se află acum într-o poziție bună pentru a decide asupra viitorului supermașinilor din Molsheim.
„O versiune pur electrică nu face parte din planul nostru pe zece ani pentru Bugatti. Nu va exista nici un SUV. Bugatti va lansa un model complet nou până în 2026”, a declarat Matej Rimac pentru L’Automobile Magazine.
Așadar, marca franceză mai are încă timp să dezvolte înlocuitorul lui Chiron, chiar dacă angajații se tem în continuare că unele locuri de muncă vor dispărea, iar ADN-ul construit de grupul Volkswagen se va pierde odată cu venirea lui Rimac la cârmă. Dar CEO-ul croat a asigurat că va păstra “filozofia Bugatti” – exclusivitate și performanță.
2021 a fost cel mai bun an din istoria Bugatti, cu 150 de automobile comandate, fiecare pentru un preţ de aproximativ trei milioane de euro.
Comments are closed.