Cauta

Cum se păstrează angajații? Respectul și cultura afacerilor

Cum se păstrează angajații? Respectul și cultura afacerilor - Ziarul National

Am văzut cu toții rapoarte despre angajați buni care părăsesc  rapid companiile  în acest mediu post-pandemic, dominat de o criză economică. Cu siguranță, nu este vorba doar de un program de lucru flexibil.

Cum se păstrează angajații? Respectul și cultura afacerilor - Ziarul NationalÎn 2020, marea majoritate a oamenilor s-au agățat de locurilor lor de muncă și, mulți dintre ei, au fost nevoiți să accepte reduceri de salarii.

Asistăm acum la o situație complet opusă – angajatorii au de-a face cu angajați care au două sau trei oferte de muncă pe masă și, în unele cazuri, încearcă stimulente atractive pentru a încerca să îi rețină. Dar vor reuși?

Cu siguranță, nu este vorba doar de bani. “Echilibrul dintre viața profesională și cea privată și salariul sunt, în mod evident, foarte importante, dar ceea ce îi interesează mai mult pe oameni în zilele noastre este cultura companiilor. Este foarte important cum angajatorul poate fi potrivit pentru angajat”, susține John Armstrong, fondatorul și directorul agenției de recrutare JCA Associates.

Prime, câștiguri în plus, răsplătirea angajaților pentru eforturile lor trebuie să fie înrădăcinate în cultura afacerii. Vor îmbunătăți moralul angajaților și îi vor face pe oameni mai puțin probabil să plece pentru o creștere a salariului cu 10 până la 15% de la un concurent.

Dacă un angajat simte că a acceptat reducerile pentru binele afacerii și nu pentru buzunarele proprietarului, atunci va avea un sentiment mai mare de loialitate.

Mulți dintre noi lucrăm într-un mediu sub presiune și, dacă o treabă urgentă trebuie făcută, o vom face. Acestea fiind spuse, ar trebui, de asemenea, să fie respectate timpul și spațiul personal al fiecăruia.

În lumea de astăzi, bunăstarea mentală nu este și nu ar trebui să fie un “nice-to-have” sau ceva pentru o broșură de responsabilitate socială corporativă. În schimb, ar trebui să se afle în prim-planul fiecărei organizații, de sus în jos.

Sperăm cu toții că nu va mai exista o altă pandemie globală prea curând, dar, desigur, vor exista provocări pentru oameni și pentru întreaga comunitate. Modul în care angajatorii sunt pregătiți să se ocupe de personalul lor în aceste vremuri dificile îi va defini.

O cultură a integrității, a muncii asidue răsplătită și a respectului este întotdeauna un bun punct de plecare pentru un mediu de lucru excelent.

Ultimele stiri

  • Previziunile Babei Vanga pentru 2026. Ce a prezis vestita clarvăzătoare despre un nou Război Mondial
  • Taxă „de horoscop”, introdusă la Spitalul Clinic din Suceava. Pentru ce se cere, de fapt, 100 de lei
  • Cele mai frumoase 9 târguri de Crăciun din Europa
  • Vești proaste pentru bugetari! Premierul Bolojan refuză să facă punte între Anul Nou şi Bobotează
  • Noi negocieri la Miami între SUA și Rusia. Americanii vor prezenta un nou plan de pace, revizuit
  • BOR intră în era Netflix: a lansat prima platformă de streaming cu conținut creștin-ortodox din lume
  • Câștigător finala Vocea României 2025. Concurenta lui Tudor Chirilă pleacă acasă cu trofeul și premiul de 100.000 de euro
  • Horoscop 20 decembrie 2025. Universul lucrează în favoarea ta, dar legăturile sociale pot fi puse la încercare
  • Categoria de pensionari care ar putea primi bani în plus în 2026. Ce iau în calcul autoritățile
  • O nouă lovitură cruntă pentru Mihaela Rădulescu! Mama vedetei TV s-a stins din viață
  • Exit mobile version