AcasăDIVERSECocktailuri premium, ready-to-drink. Pandemia a schimbat gusturile consumatorilor

Cocktailuri premium, ready-to-drink. Pandemia a schimbat gusturile consumatorilor

Pandemia Covid-19 a schimbat în mod semnificativ comportamentul consumatorilor, de la locul unde își fac cumpărăturile la ceea ce cumpără.

Acest lucru s-a resimțit mai ales în industria băuturilor spirtoase, susține Jessica Spence, președinta companiei Beam Suntory, care produce o gamă variată, de la whisky-uri precum Jim Beam și Maker’s Mark până la coniac Courvoisier și tequila Sauza.

„O mulțime de consumatori nord americani și europeni s-au orientat către branduri cu prețuri mai mari, o tendință premium care a continuat sub  forma cocktailurilor și băuturilor preamestecate”, a declarat ea pentru CNBC.

Cocktailurile premixate au fost categoria de băuturi spirtoase cu cea mai rapidă creștere anul trecut,42%, ajungând la 1,6 miliarde de dolari, potrivit Distilled Spirits Council of the U.S.

Mai multe companii mari de băuturi spirtoase au investit în continuare în această categorie, așteptând o creștere suplimentară. De exemplu, Anheuser-Busch a cumpărat Cutwater Spirits, în timp ce Diageo are cocktailuri ready-to-drink care utilizează alcool de la mărcile sale Ketel One Botanical și Crown Royal.

Beam Suntory are mai multe opțiuni ready-to-drink, inclusiv cocktailurile On The Rocks, care folosesc alte băuturi spirtoase ale companiei, cum ar fi vodca Effen și tequila Hornitos.

Industria dulciurilor a cunoscut, de asemenea, schimbări în comportamentul consumatorilor, a declarat Anton Vincent, președintele Mars Wrigley pentru America de Nord.  Pe măsură ce pandemia s-a diminuat, vânzările magazinelor de proximitate au revenit la niveluri normale.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
113 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger