AcasăDIVERSE„Casa Iubirii” - televiziunea românească în cea mai jenantă formă de existență

„Casa Iubirii” – televiziunea românească în cea mai jenantă formă de existență

Casa Iubirii televiziunea româneascăemisiunea-casa-iubirii

Te întrebi cum mai arată televiziunea românească în 2025? Ei bine, arată jalnic, ridicol și rușinos, împachetat sub titlul „Casa iubirii”. De parcă nu era suficient că „Puterea Dragostei” ne-a scufundat în penibil ani la rând, acum avem aceeași mizerie reciclată, dar cu un alt nume, alte fețe trase prin filtre și același miros de conținut putred.

N-au ce să mai dea la TV, așa că fabrică „influenkeri” pe bandă rulantă. Așa-zise emisiuni matrimoniale care nu au niciun gram de profunzime, dar îți servesc lacrimi false, „declarații de iubire” scrise parcă de ChatGPT varianta low cost și un circ ieftin de doi bani.

„Casa iubirii” – când superficialitatea e ridicată la rang de emisiune TV

Ajungi seara acasă, cauți ceva decent la televizor… și găsești „Casa iubirii”: o grămadă de băieți cu lanțuri groase ca lesele câinilor și fete cu unghiile mai lungi decât discursul lor despre „valori”. Toți zâmbesc fals, trag de timp în fața camerelor, în speranța că vor mai prinde un contract de “influenkăreală” în reclame la ceaiuri detox.

Emisiunea nu mai are nicio legătură cu iubirea. A devenit doar o vitrină pentru oameni fără conținut, fără demnitate, fără rușine. Niște personaje care se îmbracă, vorbesc și se comportă ca niște parodii de oameni, în timp ce se vând ca „modele” pentru tineri.

Casa Iubirii televiziunea românească
iubire de matrimoniale

Nu relații, nu iubire

Unul se crede cântăreț, alta vrea să scoată parfumuri pe TikTok, al treilea e „couch” pe Instagram, dar toți au în comun un singur lucru: n-au nici cea mai vagă idee despre ce înseamnă o relație adevărată. Ce iubire? Ce compatibilitate? Totul e o competiție pentru like-uri și următori.

„Casa iubirii” nu este o emisiune. Este un fenomen de involuție culturală, un atac direct la creierul telespectatorului. Este tot ce poate fi mai nociv pentru o societate care și-a pierdut reperele.

Casting prost. Emoții de plastic. Scop?

Toți vin cu aceleași replici obosite: „Vreau să-mi testez limitele”, „Îmi doresc o relație matură”. În realitate, își doresc vizibilitate, colaborări, reduceri și o invitație la podcastul vreunui șomer cu microfon. Nu știu să vorbească, nu știu să gândească, dar sunt gata să vândă „principii” pe TikTok.

Casa Iubirii televiziunea românească
casa iubirii

Asta e Casa iubirii: un platou plin de aspiranți la notorietate, care confundă reality-show-ul cu educația, influencereala cu scopul în viață și validarea cu iubirea. Televiziunea românească a ajuns să trăiască din mizerii ca ăsta. E un miracol că mai rezistăm ca nație.

author avatar
Valentina Culin
Valentina Culin este jurnalist și redactor cu o exprimare asumată și un discurs clar, animat de rigoare și inteligență analitică. A redactat articole de actualitate pentru La-Zi, Jurnalist și Oficiul de Știri, manifestând interes pentru dinamica socială și politică. Studentă la Academia de Studii Economice din București, în cadrul Facultății de Economie Teoretică și Aplicată – specializarea Comunicare în Afaceri, își dezvoltă o gândire economică solidă, ce fundamentează perspective argumentate asupra realităților contemporane.
111 afisari

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
*** National nu isi asuma continutul comentariilor si isi rezerva dreptul de a NU le publica sau de a le modera. Va rugam sa va exprimati opiniile folosind un limbaj respectuos si civilizat. ***
Introduceți aici numele dvs.

Zenville

Ultimele știri

proger