Am ajuns într-un punct în care nici nu mai îmi vine să deschid televizorul. Dar mă uit doar să mă revolt, ca să am ce comenta cu prietenii despre cât de jos a ajuns divertismentul românesc. Și în topul rușinii absolute tronează, fără drept de apel, „Casa Iubirii”.
Emisiunea care, sub pretextul că ar vrea să unească suflete, e de fapt o combinație murdară între teatru de mahala, „influencereală” ieftină și matchmaking pentru oportuniști care visează la faimă din clipuri verticale de 30 de secunde.
Din „Puterea Dragostei” în Casa iubirii aka„matrimoniale.tv”
Același gunoi, alt ambalaj. Au rebrenduit emisiunea ca să sune mai curat, dar în esență avem aceeași adunătură de figuranți de TikTok care se joacă de-a iubirea între două crize de nervi și o cameră roșie cu becuri chinezesti. Dacă ăsta e viitorul relațiilor, mai bine rămânem singuri.
Circul de la ediția din 24 iulie 2025 Casa iubirii
Tot episodul e o înșiruire de „momente emoționante” generate de certuri inventate și reacții forțate. Lia și Robert se comportă ca niște copii care se ceartă la locul de joacă, în timp ce Veronica sare dintr-un potențial „iubit” în altul, pe baza unui „feeling”. Nimeni nu pare că are habar ce înseamnă o relație. Toți par că joacă într-un serial B, cu replici din A, dar fără talent.

Falsitate la 360 de grade
Toți vor „o relație matură”, dar nimeni nu știe cum se ține o conversație fără jigniri sau oftaturi teatrale. „Vreau sinceritate!”, urlă o concurentă care, cu o zi înainte, făcea ochi dulci la altul. „Îmi e greu!”, suspină altul care a venit să-și facă galerie pentru Instagram. Totul e fals: trăirile, reacțiile, intențiile. Nimeni nu vrea iubire. Toți vor „reach”.
Nu e loc de compatibilitate, e doar o cursă de imagine. Semi influenceri veniți din țara de nicăieri și modele de 1.58 cu atitudine de Miss Univers. Nimeni nu e acolo pentru o relație. Fiecare își joacă rolul ca să iasă bine la cameră și, eventual, să semneze un contract de parfumuri fake pe TikTok.
Casa Iubirii e mizeria absolută pe care televiziunea o promovează cu nerușinare, sub pretextul că „publicul cere”. Nu, publicul e manipulat, dar dacă n-avem la ce ne uita, să ne mai cultivăm și noi. Asta e televiziunea din România. O penibilitate. Oamenii sunt orbiți de strălucirea ieftină a unor personaje care n-ar avea ce căuta nici măcar într-un live de Facebook.
Daca divertismentul va funcționa așa, puteți să vă aruncați televizoarele de acum.
Așa „emisii”, nu emisiuni, pentru așa , și așa vizioauditoriu.
Te-oi fi inflamat dumneata, dar emisiunea face audienta uriasa: „Casa iubirii a fost urmărită de aproape un milion şi jumătate de români în fiecare minut, ceea ce a plasat Kanal D pe poziţia a doua, după Pro TV.” Asa ca problema este de fapt in alta parte, televiziunea de kanal chiar vinde ceea ce se cauta….
Am cativa ani buni de cand nu mai privesc la televizor „emisiuni” realizate de posturi tv romanesti, fara discriminare. De cand au aparut platformele tip Netfilix, Prime, etc., televizorul meu nu mai vede altceva, i-am si scos grila de programe romanesti.
Toate aceste emisiuni niste video chaturi tv ori bordeluri tv. Nimic educativ si cultural. Nu discutii inteligente ci doar pipaieli si saruturi fara valoare.
Un fel de casa de toleranta,de ” randevoux „.Camaerele sunt in spate.
Tara de cocalari, emisiuni pe masura.
Ma intreb ce pazeste CNA – ul. Doar pe CG?