AcasăDIVERSEBeyonce și limonada, un cocktail de 31 de milioane de dolari

Beyonce și limonada, un cocktail de 31 de milioane de dolari

Beyonce tocmai a investit într-o băutură răcoritoare bazată pe citrice. Cântăreața-antreprenor a fost capul de afiș al unei runde de finanțare de 31 de milioane de dolari din seria A pentru brandul Lemon Perfect.

Fondatorul și directorul executiv Yanni Hufnagel a declarat că Lemon Perfect va folosi fondurile pentru a ajuta la extinderea mărcii la peste 40.000 de puncte de distribuție până la sfârșitul anului.

Finanțarea duce valoarea brandului la 42,2 milioane de dolari, cu o evaluare de peste 100 de milioane de dolari, la mai puțin de trei ani de la vânzarea primei sale sticle.

Beyonce, în vârstă de 40 de ani, are o avere netă de 440 de milioane de dolari, conform calculelor revistei Forbes. Câștigătoarea a 28 de premii Grammy, vedeta are vânzări digitale și de albume estimate la peste 200 de milioane.

Deși și-a făcut un nume prin muzică, Beyonce are succes și în afaceri. După primul său contract de sponsorizare cu Pepsi în 2002, a semnat acorduri cu L’Oréal, Samsung, Ford și American Express.

În 2009, ea a semnat un contract pentru parfumuri în valoare de până la 20 de milioane de dolari cu brandul global de frumusețe Coty și de atunci a lansat mai multe parfumuri, inclusiv mărcile principale Heat, Pulse și Rise.

Deși House of Dereon, linia de modă pe care a fondat-o împreună cu mama sa, Tina Lawson, a fost un eșec comercial, Beyonce a încheiat ulterior un parteneriat cu TopShop și, mai târziu, cu Adidas pentru linia de îmbrăcăminte atletică Ivy Park.

În 2018, cântăreața a semnat un contract de 60 de milioane de dolari, pentru trei proiecte cu Netflix. Compania ei, Parkwood Entertainment, produce muzică, filme și îmbrăcăminte.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
340 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger