Beyonce tocmai a investit într-o băutură răcoritoare bazată pe citrice. Cântăreața-antreprenor a fost capul de afiș al unei runde de finanțare de 31 de milioane de dolari din seria A pentru brandul Lemon Perfect.
Fondatorul și directorul executiv Yanni Hufnagel a declarat că Lemon Perfect va folosi fondurile pentru a ajuta la extinderea mărcii la peste 40.000 de puncte de distribuție până la sfârșitul anului.
Finanțarea duce valoarea brandului la 42,2 milioane de dolari, cu o evaluare de peste 100 de milioane de dolari, la mai puțin de trei ani de la vânzarea primei sale sticle.
Beyonce, în vârstă de 40 de ani, are o avere netă de 440 de milioane de dolari, conform calculelor revistei Forbes. Câștigătoarea a 28 de premii Grammy, vedeta are vânzări digitale și de albume estimate la peste 200 de milioane.
Deși și-a făcut un nume prin muzică, Beyonce are succes și în afaceri. După primul său contract de sponsorizare cu Pepsi în 2002, a semnat acorduri cu L’Oréal, Samsung, Ford și American Express.
În 2009, ea a semnat un contract pentru parfumuri în valoare de până la 20 de milioane de dolari cu brandul global de frumusețe Coty și de atunci a lansat mai multe parfumuri, inclusiv mărcile principale Heat, Pulse și Rise.
Deși House of Dereon, linia de modă pe care a fondat-o împreună cu mama sa, Tina Lawson, a fost un eșec comercial, Beyonce a încheiat ulterior un parteneriat cu TopShop și, mai târziu, cu Adidas pentru linia de îmbrăcăminte atletică Ivy Park.
În 2018, cântăreața a semnat un contract de 60 de milioane de dolari, pentru trei proiecte cu Netflix. Compania ei, Parkwood Entertainment, produce muzică, filme și îmbrăcăminte.