AcasăDezvaluiriAncheteUltimatum pentru Catalin Predoiu: SIE sau nimic!

Ultimatum pentru Catalin Predoiu: SIE sau nimic!

Pana si liderii liberali s-au dumirit ca propunerea oficiala a partidului pentru sefia guvernului, Catalin Predoiu, va alerga degeaba in cursa pentru Palatul Victoria. Asta pentru ca s-ar putea sa nu mai ajunga in cele din urma la finis, din moment ce ancheta privind gruparea transpartinica aflata la butoanele ANRP avanseaza rapid.

Catalin Predoiu inca viseaza la sefia guvernului

Cert este doar ca, dupa cum „National” a dezvaluit in exclusivitate, apropiatilor lui Klaus Iohannis nu le-a fost prea greu sa-l convinga pe acesta ca sub nicio forma Predoiu nu trebuie sa ajunga premierul viitorului guvern PNL. Drept urmare, oamenii de incredere ai „neamtului” au inceput sa-i bata apropouri tot mai fatise fostului ministru perpetuu al Justitiei ca sa accepte premiul de consolare pregatit de Palatul Cotroceni. Este vorba despre propunerea neasumata inca de seful statului ca Serviciul de Informatii Externe sa aiba la conducere o dubla comanda Predoiu. Cu generalul Silviu Predoiu, director general adjunct, si liberalul Catalin Predoiu, sef in hartii. Insa nici macar de aceasta functie nu mai poate fi sigur politicianul, Iohannis parand hotarat sa mute decisiv cat mai curand si sa-l lase pe fostul camarad din campania electorala cu buzele umflate, inainte ca procuorii DNA sa avanseze prea mult pe pista ANRP.

La doua capete

Silviu Predoiu asigura momentan conducerea SIE

Au trecut deja cinci luni de cand Serviciul de Informatii Externe a ramas fara sef, dupa ce Teodor Melescanu si-a dat demisia din fruntea serviciului romanesc de spionaj. Timp arhisuficient pentru ca noul sef al statului sa faca o nominalizare sau cel putin sa demareze consultari pentru a gasi un director general, mai ales ca in cazul SRI nimeni nu i-a pus bete in roate presedintelui Klaus Iohannis. Ca sa nu mai vorbim ca situatia geo-strategica exploziva si mai ales razboiul din Ucraina ar fi trebuit, in mod normal, sa urgenteze luarea unei astfel de decizii. Insa Iohannis refuza, la prima vedere s-ar parea cu o incapatanare demna de o cauza mai buna, sa abordeze subiectul SIE. Insa, dupa cum sustin sursele noastre, presedintele nu face decat sa puna in aplicare un plan minutios, prin care sa impuste doi iepuri dintr-o lovitura. In primul rand, in tot acest timp, emisari de la Palatul Cotroceni se straduiesc, cu disperare, sa-l convinga pe diplomatul Sorin Ducaru, actualul asistent al secretarului general al NATO, sa accepte sefia Serviciului de Informatii Externe.

Toata lumea il vrea pe Sorin Ducaru in fruntea spionilor

Ceea ce ar fi o mare usurare atat pentru cei din sistem, cat si pentru partenerii nostri strategici occidentali. Insa chiar daca Ducaru nu se lasa convins, cel putin pana acum, sa paraseasca influentul post pe care il detine la nivel international, Klaus Iohannis tot a cistigat timp pentru a scapa de ”piatra de moara” reprezentata de promisiunea facuta in campania electorala ca il va desemna pe Catalin Predoiu drept seful unui guvern liberal, atunci cand partidul va accede la putere.

Sedus si abandonat

Klaus Iohannis incearca sa scape de povara promisiunilor din campanie

Insa daca Iohannis isi va lua inapoi cuvantul dat, atunci isi va taia singur de sub picioare craca increderii pe care l-a cocotat generatia Facebook la alegerile din noiembrie. Asa ca varianta optima pentru presedintie ar fi ca Predoiu insusi sa se plictiseasca sa mai astepte sa primeasca, la anul, „cioara” guvernamentala si sa accepte acum „vrabia” Serviciului de Informatii Externe. Insa aceasta ar insemna sa-si dea si el singur seama ca a fost sedus si abandonat. Culmea este insa ca nu mai are prea mult timp nici macar pentru aceasta varianta de rezerva, intrucat mesajele transmise prin intermediari de catre Cancelaria Prezidentiala indica tot mai clar ca postul de mai mare al spionilor nu va mai fi prea multa vreme vacant. Drept urmare, chibitii sistemului nu se risca sa pronosticheze pe ajungerea lui Catalin Predoiu ca sef al generalului Silviu Predoiu.

[poll id=”973″]

author avatar
Catalin Tache
4.216 afisari

2 COMENTARII

  1. INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii ?

    Va mai amintiti?
    Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…
    Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
    „Pentru că era criză în 2010 şi guvernul tot insista că trebuie să scadă cheltuielile bugetare ,de CRĂCIUN , apare Hotărârea de Guvern nr. 1.336 prin care s-a ajuns în situaţia în care subvenţia încasată de către marii operatori privaţi să crească considerabil în anul de criză.
    Curat – murdar cadou de sărbători!
    Practic, prin inginerii financiare a căror legalitate ne cam scapă(poate ne lamureste directorul de la Transporturi, Claudiu Dumitrescu), pentru anul 2010 REGIOTRANS a încasat o subvenţie de 126.178.130 RON, REGIONAL a primit 17.155.110 RON, iar TRANSFEROVIAR Grup SA a beneficiat de 8.841.040 RON.
    Culmea ironiei şi golăniei!
    Şi tot culmea e că adunate dau aproximativ 152.174.280 RON adică 79% din suma de 192.384.000 RON care cică s-a obţinut din restructurarea CNCF CFR SA.
    Păi destul de clar nu?
    Firmele astea private trebuiau plătite şi în 2011 şi de unde dacă nu din darea angajatilor afară?!
    Făcând puţin istoric, aflăm că statul român a dezvoltat firmele private finanţându-le în perioada 2008-2010 cu suma totală de 216.743.350 RON (45.805.000 RON în 2008, 57.345.000 RON în 2009 şi 126.178.130 RON în 2010), numai în cazul REGIOTRANS SRL.
    Adunate dau vreo 51 milioane EURO , gaură la bugetul de stat.
    Dacă adăugăm şi subvenţiile primite de REGIONAL – 23.612.110 RON (6.457.000 RON în 2009 şi 17.155.110 RON în 2010), respectiv 8.841.040 RON primită de TRANSFEROVIAR Grup SA în 2010, rezultă bani daţi de stat pe prosperitatea privaţilor în sumă de 249.196.500 RON , adică aproximativ 58 milioane EURO. Sigur, oamenii de afaceri vor sări în sus şi vor spune că sumele astea sunt primite pentru un serviciu social, dar atâta timp cât finanţarea este asigurată de stat pentru trenuri care circulă goale şi nu le verifică nimeni(nu vorbim de starea tehnica execrabila) dacă chiar fac numărul de kilometri pe care-l pretind iar veniturile proprii tind spre zero absolut, nu prea înţelegem cum e denumită chestia asta o AFACERE!
    ISTORIA SE AMPLIFICĂ ÎN 2011, când GANEA IORGU şi COMANA COSTEL şi-au pus în cap să obţină de la stat sume colosale.
    De parcă nu era de ajuns mărinimia deosebită a statului român, care prin HG nr.746/20.07.2011 a stabilit valoarea subvenţiei pentru REGIOTRANS SRL Braşov, la suma de 19,79 lei/tren/km, reprezentând un total cadou pentru anul 2011 de cca. 147 milioane lei, adică vreo 34 milioane euro, cei doi crai de la răsărit sar ca arşi şi pretind nici mai mult nici mai puţin decât aceeaşi sumă care se achită companiei de stat, deşi costurile transporturilor efectuate de SC REGIOTRANS SRL nu justifică această cerere, iar Hotărârea de Guvern stabileşte clar cum trebuie făcut calculul.
    Păi bine fraţilor, sunteţi firmă comercială privată sau asistaţi social? Nu ajunge că toate trenurile voastre circulă goale, sunt ca vai de ele dar aţi înscris în documentele contabile şi curse suplimentare (mai mult decât cele contractate prin HG 746/20.07.2011) pentru a primii o subvenţie şi mai mare ?
    Se vede că vă ajută din plin unii diriguitori de prin minister.
    Prietenii CLAUDIU DUMITRESCU,SCHIACU, DOROBANŢU, STEFĂNESCU şi MAIER ştiu ce spunem şi de ce, dar până la urmă „vor afla” şi BOAGIU ,SILAGHI, FENECHIU ,SOVA ,RUS ?
    Cifrele în sine poate nu spun multe dar devine macabru când constatăm că în cazul REGIOTRANS SRL suma reprezintă cca. 86 -90% din totalul veniturilor, la REGIONAL SRL – 89-91%, iar la TRANSFEROVIAR SA – 70%. Pentru ce să vă mai subvenţionăm din buzunarul nostru al tuturor? POATE DOAR PENTRU CA SĂ INTRAŢI, CULMEA, ÎN TOP 300 ?
    Conform topului „300 cei mai bogaţi români” dat publicităţii de revista CAPITAL în octombrie 2011, COMANA COSTEL (aflat pe locul 162) are o avere estimată de cca. 35-38 milioane de euro, GANEA IORGU (aflat pe locul 240) are o avere estimată la cca. 23-25 milioane de euro, iar valoarea reală a societăţilor comerciale deţinute de cei doi este de cca. 58-63 milioane de euro.
    Culmea este că în mod real (analizând HG nr.746/20.07.2011 şi cele similare din anii 2009 şi 2010) profitul se datorează exclusiv subvenţiilor obţinute de la stat şi atunci…
    CUM RĂMÂNE CU ANII DE CRIZĂ ÎN CARE ANGAJATII TREBUIE SĂ FIE CONCEDIAŢI ŞI SALARIILE DIMINUATE?
    Probabil că cei doi români bogaţi vor spune acum că nu e adevărat şi că o parte din profit a fost realizat de SC RC CF TRANS SRL care nu primeşte subvenţie. Frumuseţea este că întradevăr acestă firmă nu primeşte subvenţie, dar a primit mai mult cadou o bună parte din calea ferată (închiriată tot de la stat) pentru care încasează şi face chipurile profit din Taxa de Utilizare a Infrastructurii, taxă încasată de la cine credeţi evident în mare parte de la REGIOTRANS, care, nu-i aşa, are fondurile în principal tot de la statul român?”
    Si au urmat 2012 dar mai ales 2013 , 2014 si 2015 , dezastrul pentru CFR Calatori a continuat cu DOROBANTU VALENTIN , SECARA VASILE, SZENTES IOSEF,CLAUDIU DUMITRESCU, ALEXANDRINA GATEJ, DANA GALBENI RACHILA, ETC. ?
    SI TOTUSI, CINE PLATESTE ?
    La ce sume colosale (in conturi)si nu numai, au ajuns cei doi „oameni de afaceri” in anul 2015, nici nu va puteti imagina?
    D N A , AVETI CUVANTUL…

  2. Din 1989, in perioada de pana la presedentia lui JOHANNIS toate functiile publice au la conducere nominalizate numai persoane lipsite de INTEGRITATE, COMPETENTA si INDEPENDENTA varianta aceasta poate fi continuata si in prezent ca asa-i pe malurile noastre dambovitene NARAVUL e greu de combatut (cel din fire n-are lecuire)………

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger