AcasăDezvaluiriAncheteTsunami de arestări în Vamă la Otopeni!

Tsunami de arestări în Vamă la Otopeni!

Nu va mai trece chiar atât de multă vreme și, cel mai probabil chiar până la sfârșitul anului, aceasta va fi știrea zilei! Pentru că prea mulți au confundat repoziționarea colaborării interinstituționale din ultima vreme drept o slăbiciune cronică a structurilor statului român. Unele care, ce-i drept, încă ”scârțâie” de prea multe ori atunci când trebuie să își tureze motoarele la maxim, dar care oricum nu aveau cum să treacă cu vederea jaful aproape generalizat de pe Aeroportul Otopeni. Acolo unde, după cum recunoaște o vorbă de duh de la chiar vârful sistemului, angajații nu prea au cum să întrețină relații sexuale între ei, pentru că atunci ar fi vorba de un veritabil incest generalizat. Atât de extinsă fiind caracatița pilelor de familie la acest nivel.

Este gata pentru audieri noul lot al vameșilor

Iată însă că, după cum reiese din informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră, chiar nu se putea asista cu ochii închiși la operațiunea ”Made in China” prin care diverse firme cu legături mai mult legendate decât reale în zona gri a serviciilor au penetrat sistemul vamal de pe Aeroportul Otopeni. Și nu vorbim aici neapărat doar de ”afacerea de familie” în care s-a transformat TAROM-ul. Compania de stat devenită ”sora mai mică” a Aeroportului Otopeni , un adevărat fief financiar unde au fost documentate neverosimile ”aglomerări ” de rude peste rude, scaune de șefi blocate cu anii și un nesfârșit cumul de salarii și funcții. Și unde degeaba par a fi fost plantate nenumărate ”birouri” de la MAE, DIPI și chiar SPP! Cu angajați care culeg și exploatează orice informație, ce-i drept…

La Otopeni au fost documentate transporturile cargo cu marfă made in China

Numai că acum depinde și de cine este beneficiarul real al acestor informații… Și uite așa s-a ajuns la situația explozivă a monitorizării importului masiv de materiale de protecție medicală din ultimele luni. Importuri realizate de firme care de care mai obscure și procesate toate prin aceeași firmă. Astfel că întârzierile bine calculate ale declarațiilor vamale și a ”AWB”-urilor acestor transporturi nu aveau cum să nu atragă atenția structurilor contrainformative. Cele care acum tocmai ce pregătesc un contraatac de-a dreptul năucitor. Iar dacă această informație deja a fost ”detonată” înseamnă nu doar că ”documentarea” este gata, dar și că dosarul se anunță unul ”beton”.

Și care va duce mult , dar mult mai curând decât se așteaptă unii ”gușteri” ai sistemului care chiar se cred intangibili la un adevărat ”tsunami” de arestări la Otopeni! Mai ales pe segmentul atât de sensibil al operațiunilor de import marfă din China!

Veriga slabă de la Menzies Cargo!

Acum, departe de a poza tocmai românii în unii mai catolici decât Papa, când astfel de ”lanțuri ale slăbiciunilor” nu doar că funcționează de atâta amar de vreme, dar chiar sunt tolerate de autorități pe cam toate marile aeroporturi ale lumii. Astfel că Otopeniul chiar că nu avea cum face excepție! Numai că, după cum reiese negru pe alb din rapoartele contrainformative intrate în posesia noastră, unii chiar au ajuns să se comporte ”ca și Ciobanu” și să transforme procedurizarea operațiunilor de import a mărfurilor din China într-o veritabilă ”afacere de famile”. Și încă una ”tată – fiu”… Astfel că, în ciuda auto-legendării intens propagate a ”tutelei” intangibile sub care chipurile s-ar acționa, Menzies Cargo Aviation România s-a documentat totuși a fi ”veriga slabă” a acestui veritabil ”lanț al slăbiciunilor” care leagă activitatea vamală de pe Aeroportul Otopeni de prea multă vreme!

De la ”AWB” li se trage…

După cum subliniam mai sus, documentarea operațiunii ”Made in China by Otopeni” este nu doar finalizată, dar și una făcută ca la carte. Astfel că orice eventuală măsură de prevedere este deja una tardivă. Totuși, ținând cont de stadiul încă incipient al anchetei, nu vom dezvălui încă toate numele grele – inclusiv de la vârful sistemului! – implicate în acest scandal care va zgudui Otopeniul în perioada următoare. Precizând deocamdată doar că au fost deja probate atât declarațiile vamale care apar cu întârziere a doua zi, cât mai ales ”AWB”-urile acestor transporturi. Unele care apar de asemenea cu întârzieri bine calculate… Și mai ales în cazurile importurilor de materiale de protecție medicală din perioada pandemiei!

author avatar
Catalin Tache
6.280 afisari

4 COMENTARII

  1. Pîrtz!! Stati p aproape…importurile de măști,minuși etc.sint facute de camarilla leberala care est de DNAtins! Așa ca art.ădta e un mare fîs, ca și altele marka take.

  2. Referitor la cumetrii ar trebui sa se verifice CASTA de la Airport Security care este plina de rude si cumetri ?, care taie si spanzura pe AIHCB si tot serviciul …cum spun ei LOGISTICA…unde nu intra nici musca daca nu vor sefii de acolo care sunt niste incompetenti , taranoii ajunsii in functii de conducere…Nici politia nu poate intra acolo in cuibul lor de viespi dar sa mai faca cineva controale…

  3. GURAN -consilierul lui Mandolina si nebun si penal….astia sunteti voi cei „drepti si corecti” ,UNIFARM ???

  4. TREBUIE VERIFICATE , CONTROLATE CU SIMT DE RASPUNDERE AVERILE VAMESILOR , POLITISTILOR DE FRONTIERA, POLITRUCILOR, INTERLOPILOR SI CAMATARILOR pentru a se recupera PAGUBELE DE MILIARDE create in VISTERIA tarii.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger