Cauta

TAROM nu mai este companie romaneasca!

Wolff Werner Wilhelm este „alesul” Guvernului caruia ii revine „misiunea sinucigasa” de a opri prabusirea companiei aviatice de stat TAROM, considerata pana de mult drept „perla” economiei romanesti. Desigur, criteriile de selectie raman totusi un mister, din moment ce noul director general interimar al TAROM nu a facut pana acum decat sa vanda autoturisme pentru „imperiul auto” creat  de catre Michael Schmidt. Iata insa ca dealer-ul auto provenind din pepiniera saseasca de cadre  nu doar ca a intrat in paine, dar deja are tot sprijinul financiar al Guvernului pentru a lansa operatiunea de cumparare de noi aeronave pentru modernizarea flotei aeriene a TAROM.

Numai ca, dupa cum dezvaluiam zilele trecute, tocmai aceste contracte au deschis deja o veritabila „cutie a Pandorei” , existand deja suspiciuni ca vor fi redirectionate catre companii franco-germane. Totusi, premierul Viorica Dancila deja a anuntat oficial ca pana in vara vor fi achizitionate primele doua aeronave, declarand cu nonsalanta ca leaga acest efort bugetar de „evenimentul Centenarului”. Centenar pe care insa, spre deosebire de restul institutiilor statului roman, compania TAROM il trateaza printr-un „embargo” total, nici macar revistele comerciale impartite pasagerilor necuprinzand nici cea mai neinsemnata sigla oficiala a Centenarului. Mai mult chiar, aceeasi companie „romaneasca” condusa de Wolff Werner Wilhelm, mai ales ca la nivel declarativ cel putin se afla in plina campanie de resetare a imaginii  nu a binevoit sa participe nici macar la Summit-ul ICAO, cel mai important eveniment aviatic organizat vreodata la Bucuresti …

Avioane de hartie…

Ca din revistele primite pe cursele TAROM pasagerii prefera mai degraba sa faca avoane de hartie, sa treaca zborul mai repede, decat sa citeasca vreun rand este cu totul alta poveste.

Wolff Werner Wilhelm masuri ciudate de a stopa prabusirea TAROM

Insa faptul ca in timp ce absolut toate institutiile si companiile de stat au aderat neconditionat la „cutuma” de a promova evenimentul istoric al Centenarului, fie si prin simpla preluare a siglei oficiale, TAROM nu a catadicsit macar sa umple „foaia” propriei reviste cu aceasta este mai greu de inteles. Ca si faptul ca nu a participat la Summit-ul ICAO, de altfel, de aproape iti vine sa crezi ca, pana ce vor fi cumparate din bani publici primele avioane, deja TAROM nu mai este o companie romaneasca…

Ultimele stiri

  • Fierbe CFR Călători. Sindicaliștii amenință cu greva generală
  • „Mondialul” caniculei. Starurile prezente în SUA se „coc” la aproape 40 de grade!
  • Nicușor Dan, precum argintul viu
  • Trump – președintele împărat
  • ”Socoteală crudă”. În lipsă de bani, ONU reduce ajutoarele umanitare
  • Românii care scriu istorie în SUA: studenții de la Politehnică au lansat o rachetă supersonică la o competiție internațională de top
  • Bacalaureatul, Irinel Columbeanu și cea mai importantă resursă a României
  • Robotul chinez, un cal troian în SUA?
  • Negocieri pentru viitorul GUVERN. Blaga: Trebuie să fii fraier ca a doua oară să faci o rocadă
  • Occidentul a uitat arta strategiei. China și Rusia sunt noii mari maeștri
  • Exit mobile version