AcasăDezvaluiriAncheteSoc! Pilotii militari, inlocuiti cu civili!

Soc! Pilotii militari, inlocuiti cu civili!

Se vor cumpara elicoptere de sute de milioane de euro...

Parca niciodata nu a fost mai faramitat Ministerul de Interne decat acum, cand tot mai multe grupuri si grupulete de influente se zbat sa-si faca propriile „culoare”, pentru a „muta casutele” ramase libere dupa destructurarea „fratiei chestorilor”. Iar unul dintre cei care se agita tot mai zgomotos este subsecretarul de stat Mihai Valeriu, cel al carui CV se bazeaza pe faptul ca i-a fost sef pe la „ACVILA” lui Adrian Mladinoiu. Iata insa ca, in loc sa-si linga ranile dupa ce nu a „pupat” postul lui Cornel Ciocoiu, pe care si-l dorea atat de mult, Mihai Valeriu a facut o adevarata obsesie pentru Inspectoratul General de Aviatie al Internelor.

Se vor cumpara elicoptere de sute de milioane de euro

Structura greu incercata chiar si dupa ce seria de dezvaluiri din „National” a dus la decapitarea „clanului comandorilor”, lasandu-se inclusiv cu dosare penale aflate in curs de instrumentare de catre procurorii militari. Insa cum acestia din urma au doar doua viteze, „incet” si „foarte incet”, recuperarea prejudiciului aproximat in jurul sumei de doua milioane de euro, „gaura” facuta prin tot felul de zboruri fictive, bate pasul pe loc. Timp in care  Mihai Valeriu ba descinde la sediul IGAV din Baneasa, ba face convocari intempestive la minister, ba forteaza semnarea de catre Carmen Dan a actelor prin care, musai, vrea sa predea Aviatia Internelor catre un civil, convins fiind ca „pilotii militari sunt cu totii niste hoti”.

175 milioane euro

Sub pretextul reformarii IGAV, Mihai Valeriu a incercat la sfarsitul lunii iulie o mutare indrazneata de transformare a structurii de organizare, facuta insa fara respectarea procedurilor si a actelor normative interne ale MAI. Insa „consiliat” din umbra de acum pensionarul Soroceanu se forteaza din nou semnarea documentelor prin care managementul acestei institutii militare de o importanta strategica nationala covarsitoare sa poata fi realizat de orice problema, inclusiv din randurile civililor.

Lui Mihai Valeriu i s a pus pata pe IGAV

Iar alarmat de mobilizarea cadrelor din IGAV, care au promovat propriile documente, prin care ar urma ca structura militarizata sa fie condusa de un pilot ajutat de alte persoane cu pregatire aeronautica, vijeliosul subsecretar de stat a descins mai zilele trecute la sediul din Baneasa. Unde, timp de cinci ore, amenintand cu verificarea muncii fiecarui pilot si indepartarea acestora din IGAV a cerut sa primeasca la birou o noua initiativa de transformare a posturilor managementului, care sa nu vizeze in niciun caz si pilotii, care ar fi doar niste „hoti”. Insistand ca structura oricum va deveni una civila si cerandu-le subalternilor sa vina prin urmare la servici in tinute cat mai lejere, Valeriu si-ar fi continuat razboiul personal cu pilotii si pe un alt front, reusind sa intre la Carmen Dan, pentru a o convinge sa parafeze venirea unui civil in fruntea IGAV. Avand insa stiinta de dedesubturile cazului si cum Raed Arafat era oricum plecat, ministrul de Interne i-a zis din nou „pas”. Situatia ramanand insa la fel de incordata, mai ales ca sunt alocati deja bani frumosi, prima transa, de 175 de milioane de euro, pentru cumpararea de elicoptere noi pentru IGAV! Iar transformarea managementului structurii militarizate intr-unul civil nu ar face decat ca asigurarea mentenantei sa fie „externalizata”, beneficiarii fiind deja binecunoscuti in sistem. Asa ca s-ar putea sa se insele amarnic cei care cred ca razboiul pentru numirea unui nou inspector general in fruntea IGAV nu are o miza chiar atat de mare…

author avatar
Catalin Tache
3.674 afisari

9 COMENTARII

  1. Numirea lui Reliu a lui Machedon dar mai ales a lui Colcigeanu a însemnat distrugerea Inspectoratului General de Aviație. După plecarea la pensie a acestor „eroi” lingaii propulsati pe functii de conducere au continuat ceea ce au învățat ei mai bine. Să distruga si sa fure. In acest moment, această structură are nevoie de o persoană puternică care să stie să impună respect si care să oprească acest val de hoții săvârșit de o mână de netrebnici care fac orice pentru ași umple buzunarele fără să le pese că pun într-o lumină foarte proastă colegii si instituția în care lucrează. Dar acea persoană trebuie cu siguranță să cunoască diferența dintre un pilot si un șofer sau dintre un mecanic de elicopter si un mecanic auto. Să nu confunde varza cu capra că îl mănâncă lupul…. a se traduce contabilul sef Mosor, cel care a girat toate hotiile grupului Reliu și alți lingai care pentru pentru binele lor nu au stiut decât să calce pe cadavre și care alături de mentorii lor nu au facut decât să distrugă. Ideea domnului Mihai Valeriu că pilotii de la IGAV sunt „hoți” a apărut si datorită faptului că prins în goana de a demasca „fratia comandorilor” ati uitat să spuneți că acolo lucrează și foarte mulți oameni corecți care își fac datoria si care si-au demonstrat în zecile de misiuni de salvare si nu numai caracterul puternic. Ati omis să spuneți că acesti piloti așteaptă si ei să se termine debandada, să scape de „rămășițele” grupării Reliu si să își poată desfășura misiunile liniștiți. Faptul că Mihai Valeriu nu ar putea să gestioneze situația de la Inspectoratul General de Aviatie este o certitudine având în vedere că nu are cunoștințele necesare pentru o astfel de provocare si poate fi usor manipulat. Adevarul? …. este relativ. Depinde de ce parte a interesului ești.

  2. Hotul striga hotii! Intrebati-l pe Mihai Valeriu cati bani a furat domnia sa la Acvila si cati bani a dat inapoi statului roman dupa ce a fost prins de Curtea de Conturi !

  3. Dacă a distrus Acvila de ce să nu distrugă si Inspectoratul General de Aviație că doar se pricepe. Locația o cunoaște bine pentru ca acolo a avut sediul si Acvila. Toate problemele să fie de la sediu??? Este mult mai ușor să distrugi decât să construiești și să faci ceva benefic pentru societate. Oricum băieți nu vă văd bine. In zare se vede umbra lui Peligrad…… na că am scapat porumbelul.Ups…

  4. No mă tată, pe vremea mea armata era armată. Cu să le zică să umble în țoale civile, dezlânațî?.. Pâi se poate?.. La armată e respect pentru hăinuri militare, onor și desciplină. Șăfu ăst mare n-o făcut armată, de nu ști?..

    Apoi dac or umbla în strai de casă, de piață, or să fie mai domol de conduși de un șăf făr de armnată?.. de un conțopist civil?.. Cre că se poate..

  5. Știe cineva de ce nu s-a numit încă niciun șef la IGAv?.. Pe niciun post din conducerea inspectoratului?..
    Cum de o structură așa de importantă stă fără management?..
    Dacă doamne păzește se mai întâmplă o catastrofă?.. Un accident aviatic?..
    Cine răspunde?..

    Cum ar putea unul ce nu are treabă cu zborurile, să-i coordoneze pe cei ce zboară și să elimine prin competența sa (ce-i lisește!..) riscurile ce se pot manifesta în timpul zborului?..

    dar să pună și pe șeful ăla care nu-i pilot și om vedea cum și cine va da cu subsemnatu..

  6. Ăsta este acel mihai valeriu care era comandant la Acvila când a fost desființată? Păi nu au găsit atunci achizițiiie ilegale? Umblau jandarmii cu prezervative și diverese materiale și echipamente cumpărate aiurea pe la televizor din câte îmi amintesc… Eu credeam că este deja închis, dar constat nu numai că nu este inchis, dar că este chiar subsecretar de stat în MAI. Unde mai pui că a fost ”desființat” de PSD și acum tot PSD-ul l-a reinventat? Sau este pus de tehnocrați? Încurcate sunt căile Domnului…

  7. Dacă este cel din poză… pare în descompunere. Cred că dacă mai rezistă un pic cei de la aviație… scapă de el în mod natural.

  8. Eu tot nu am inteles. Mihai Valeriu a dat banii inapoi sau nu? El nu mai este hot daca i-a returnat? Și ce sumă a avut de returnat?Mie unul mi se pare baiat bun, mai ales daca a dat banii inapoi. Rar se mai gasesc asemenea oameni de caracter. Este o mandrie ca unul ca el este secretar de stat la ministerul de interne.

    • Corect, Mihai Valeriu pare să aibă toate atuurile pentru a ocupa un post în conducerea ministerului de AFACERI interne. Şi pare să reprezinte cu competenţă şi devotament interesele unor firme ori operatori aerieni din afara ministerului.
      Dacă nu s-a reuşit în 2012 preluarea componentei terestre a SMURD, or fi decis strategii că e un moment propice să anihileze componenta aeriană SMURD.
      Ar mai trebui pus în opera un spectacol gen Făgăraş. Intuiţia mea feminină îmi spune că următoarea „întâmplare” va avea loc în zona litoralului. Eventual pe mare, unde I.G.Av. nu poate opera ÎNCĂ în orice condiţii.
      Sunt romantică, dar … nimeni nu-i perfect!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger