AcasăDezvaluiriAncheteServiciile pun la dospit „coabitarea mica”

Serviciile pun la dospit „coabitarea mica”

Mult hulitul pact de coabitare dintre Traian Basescu si Victor Ponta a fost, fara indoiala, una dintre cele mai puternice lovituri care a zguduit scena politica romaneasca din ultimii ani.

Iar dincolo de nesfarsitele controverse create de intelegerea dintre presedinte si premier, mai ales in domeniul atat de sensibil al justitiei, strategii acestei surprinzatoare miscari au toate motivele sa-si frece mainile de bucurie. Pentru ca, pe de o parte, temerile Europei au fost temperate, dar mai ales pentru ca astfel a fost evidentiata o data in plus influenta pe care „eminentele cenusii” din sfera serviciilor secrete o exercita inca asupra actorilor politici. Si, probabil incurajati de succesul „marii coabitari”, „papusarii” din umbra lucreaza acum intens si la „coabitarea mica”.

Artizanii pactului dintre Traian Basescu si Victor Ponta considera un succes intelegerea
Crin Antonescu (foto) si Vasile Blaga isi incep colaborarea prin eliminarea lui Mihai Razvan Ungureanu din „dreapta unita”
Vasile Blaga
Mihai Razvan Ungureanu

La doua capete?

Din informatiile intrate in posesia noastra, deja se face partie pentru o viitoare alianta, fie ea si subterana, intre PNL si PDL. Iar negociatorii secreti dintre Crin Antonescu si Vasile Blaga au avansat deja substantial pentru a fi siguri ca vor reusi, daca situatia politica o impune, o intelegere la vedere intre cei doi lideri. Acum, ramane fireasca intrebare de ce, dupa ce au dat lovitura cu „marea coabitare”, ai carei protagonisti principali au asigurat deopotriva continuitatea stabilitatii din sistem prin pastrarea sefilor structurilor informationale, mai au nevoie serviciile de inca o „mixtura” politica. Greu de crezut insa ca ar fi fost cumva dezamagiti de cele intamplate pana acum si „s-au sucit” peste noapte, mergand pe mana altor politicieni. Probabil insa ca, din obisnuinta, prefera sa mearga la doua capete, pentru a elimina din start si cea mai mica posibila surpriza si sa aiba la indemana o varianta de rezerva. Sau, de ce nu, dupa cum se tem chiar unii dintre sfatuitorii de taina ai lui Antonescu si Blaga, poate sa fie o momeala pentru cei doi politicieni, aflati in razboi deschis cu titularii palatelor Cotroceni si Victoria.

Prima conditie

Dupa cum sustin sursele noastre, „coabitarea mica” isi va avea orbita pe partea dreapta a esichierului politic. Acolo unde i se va crea spatiu de manevra, printre „meteoritii” care urmeaza sa fie eliminati numarandu-se si fostul premier Mihai Razvan Ungureanu. Care, probabil, si-a castigat antipatia tuturor celorlalti lideri politici, o dovada fiind si conditia pusa de Vasile Blaga si acceptata imediat de Crin Antonescu pentru a adera la „coabitarea mica”: „executia” publica a lui Mihai Razvan Ungureanu.

author avatar
Catalin Tache
2.372 afisari

2 COMENTARII

  1. Bai nene,numai la noi se pot face asemenea „manarii”acum numite PACTE!…toate aceste pacte incepand cu cel dintre BASESCU si PONTA si care s-or mai face ,se fac PENTRU CA NOI S-O DUCEM DIN CE IN CE MAI GREU,nu pentru fericirea noastra !…..unde s-a mai pomenit STANGA unita cu DREAPTA?….si ce inseamna asta?….ori conduci cu stanga ,ori cu drapta ,clar ,daca NU iese „abureala”!….TOTI politicienii de acum au trait,au crescut ,pregatit profesional in „era comunista” si acum parte din ei HOP devenira de DREAPTA ,dupa ce pusera la „pamant” economia ,buna ,rea ,asa cum era ea cladita pana in „89!….si acum plangem ca „milogii”ca o ducem greu!…asa ca mergeti ,bai nene ,fiecare cu doctrina lui si pe care VOTEAZA majoritatea ,ALA sa conduca ,dar sa conduca NU sa ne bage in faliment !…un pensionar ,care spara ,ca odata si-odata ,tara asta sa fie condusa de UN ADEVARAT ROMAN cu dragoste de tara si neam!…..

  2. IN ROMANIA DEMOCRATIA ESTE MIMATA
    Separarea puterilor in stat este un principiu fundamental al statului de drept si presupune o distribuire a puterii sale catre instante diferite, independente, inzestrate cu atribute si prerogative de executie si de conducere supreme in stat. Scopul separarii puterilor in stat este acela de a impiedica acumularea, detinerea sau exercitarea abuziva ori absoluta a puterii.
    Divizarea puterii poate garanta adoptarea si aplicarea corecta a legilor precum si respectarea drepturilor fundamentale ale oamului. Aceasta divizare este caracterizata prin existenta a trei puteri si anume: puterea legislativa, puterea executiva si puterea judecatoreasca (rezervata) a statului.
    Puterea legislativa este exercitata de catre Parlament, institutie care reprezinta principiul suveranitatii poporului, este organul reprezentativ, suprem al poporului roman si unica autoritate legiuitoare a tarii.
    Atributiile cele mai importante sunt: adoptarea legilor obligatorii pentru toti cetatenii, organizarea armatei si apararii nationale, organizarea administrativ teritoriala a tarii, organizarea invatamantului si adoptarea bugetului.
    Puterea executiva este realizata de Guvern, care trebuie sa urmareasca aplicarea intocmai a legilor si sa asigure pe baza STRATEGIILOR elaborate pe termen scurt, mediu si lung realizarea politicii interne si externe a tarii precum si conducerea generala, teritoriala si locala a administratiei publice.
    Puterea judecatoresca (rezervata a statului) este realizata de Instantele Judecatorestie si autoritatile care respectand principiile obiectivitatii, oportunitatii si moralitatii vegheaza la respectarea legilor.
    Separarea celor trei puteri, Parlament, Guvern, Putere Judecatoreasca, desi au organizare proprie, functii si atributii specifice, nu inseamna izolarea totala a acestora, ci interdependenta si controlul reciproc. Potrivit acestui principiu nici una deintre cele trei puteri nu trebuie sa prevaleze asupra celeilalte, nu se subordoneaza una alteia si nu isi asuma prerogative specifice celorlalte. Intre ele nu exista vreo ierarhie.
    Constitutia consemneaza acest principiu, pentru a impiedica pe cei ce ar dori concentrarea puterii in mainile unui grup cat mai restrans sau unui singur om, ceea ce ar duce la instaurarea unui regim politic totalitar.
    Cand puterea autoritatilor isi pastreaza limitele legitime normale, drepturile celor care sunt condusi sunt mult mai respectate deoarece detinatorul ei suprem este poporul.
    Doar Statul de drept garantează libertatea individului şi protecţia minorităţilor, îndeplinind astfel regulile democraţiei. Prin STATUL DE DREPT se certifică faptul că democraţia se sprijină pe convingerile comune şi pe acordul intern al tuturor cetăţenilor în ceea ce priveşte respectarea şi prezervarea drepturilor omului. Numai aşa poate supravieţui democratia si normalitatea sociala divina pe termen lung.
    In Ro, dupa 1989, DEMOCRATIA este mimata, deoarece nu se poate vorbi de o separatie a puterilor in stat, ci numai de amestecul dintre ele, de ingerinte si influiente reciproce de tip imoral, neortodox sau MAFIOT. COABITAREA este o intelegere HAIDUCEASCA balcanica si nicidecum o aplicatie constitutionala sau morala.
    Premierii si ministri isi pastreaza totdeauna functiile de conducere detinute in partidele din care provin, in loc sa se autosuspende si totodata activeaza si ca parlamentari exercitand in acelasi timp atributii legislative cat si executive contrar principiului separatiei puterilor in stat. De unde si cine sa mai conceapa si sa implementeze PROIECTE de TARA progresiste ori STRATEGII de DEZVOLTARE generala si SECTORIALE sau de combaterea a CORUPTIEI ori a imoralitatii in guvernarea tarii?????
    Parlamentarii si Guvernantii activeaza si exercita functii in Sistemul Judiciar ( fie ca avocati, experti, membrii ai unor comisii ori asociatii juridice, etc) sau in organisme de DECIZIE nerespectand principiul separatiei puterilor.
    Parlamentarii sustinuti de baronii locali isi atribuie fara nici o rusinare in mod abuziv si discretionar drepturi si facilitati imorale (anormale) ignorand orice nuanta a demnitatii umane, in timp ce profesorii, medicii, inginerii, artistii, functionarii, etc traiesc din miciunile si glumele proaste spuse (promise) de guvernanti.Numarul supravietuitorilor si cersetorilor romani in tarile U.E si in localitatile din Ro au crescut exagerat. Administratia statului Ro nu are nici o strategie privind ingrijirea in sistem organizat a handicapatilor, nejutoratilor, bolnavilor cronici, oamenilor strazii etc……..In Ro cheltuielile, tarifele si preturile sunt aliniate la nivelul tarilor europene iar salariile si veniturile a 85% din populatia Ro sunt comparabile cu lumea a treia din Asia sau Africa.
    Parlamentul si Presedintia exercita ingerinte in functionarea puterii judiciare si executive prin numirea Avocatului poporului, a unor membri in CCR, la Curtea de Conturi, in CSM sau la ANI, etc. ceea ce permite promovarea unor jocuri de interese nelegitime.
    Nerespectarea principiilor independentei, competentei si moralitatii precum si neprevenirea conflictelor de interese sau a unor incompatibilitati cu ocazia ocuparii unor functii in stat de catre demnitari sau functionari a condus la situatia in care la nivelul national al structurilor centrale si teritoriale ale administratiei se regasesc doar clanuri ce au la baza grade de rudenie, relatii de prietenie si interese nelegitime ce au ca scop devorarea economiei nationale si fraudarea fondurilor bugetare.
    Fosta nomenclatura comunisto – securista (in majoritatea ei) si cea formata in postcomunism (revolutionari si politicieni impostori sau ticalosi), intr-un mariaj deplin, au reusit sa-si transforme puterea politica in capital financiar si active economice, si sa detina astfel controlul sau influienta asupra oricarui tip de decizie publica cu riscul pierderii SUVERANITATII si FALIMENTARII Romaniei deoarece saracia “populimii” romanesub toate aspectele este in crestere alarmanta.
    Acesti MUTANTI (curiozitati biologice balcanice) dintre care unii autointitulati POLITICIENI, aparuti ca anormalitati dupa 1989 nu pretuiesc nici una din valorile sistemului democratic, dovedindu-se in mod dezastros ca gena poporului roman cu toate segmentele vietii sale sociale, sunt grav afectate de “amprenta celor ce ne-au cotropit de-a lungul istoriei caset teritoriu” precum si de instinctul animalic numit lacomie.
    Cu sprijinul nefast al unei parti din SOCIETATEA CIVILA cumparata de EXCROCI nationali ori internationali si al unei bune parti din PRESA slujita prin tot felul de meschinarii s-a ajuns la MAFIOTIZREA societatii romanesti.
    “Spiritul civic” ca ansamblu de sentimente profunde de dragoste si devotament patriotic, pilon de baza in sustinerea unei societati democratice, in Romania nu s-a putut dezvolta tot din cauza tradatorilor de neam (a se vedea majoritatea liderilor de sindicat si de ONG ce sunt niste ticalosi ori puscariabili ca si marea majoritate a celor din sistemul politic) si a cenzurarii “organizatiilor societatii civile” de catre forte interne si externe ce au interese obscure.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger