AcasăDezvaluiriAncheteServiciile, misiune imposibila pentru Iohannis

Serviciile, misiune imposibila pentru Iohannis

Desi realitatea politica din ultimii ani a demonstrat cu prisosinta ca datul la gioale a devenit un adevarat sport national, cel putin oficial coabitarea este in floare. Asa ca toata lumea se zbate sa conlucreze cat mai bine cu putinta cu seful statului, care se confrunta, totusi, cu o dilema practic de nerezolvat.

Klaus Iohannis nu are inca solutie pentru sefia Guvernului

Pentru ca noul presedinte s-a grabit sa declare ca s-ar simti mai confortabil sa lucreze cu un nou guvern, unul de sorginte liberala. Uite insa ca, de-abia dupa ce i-a cantat prohodul lui Victor Ponta ca premier, s-a trezit si Klaus Iohannis ca nu are ce pune in loc. Iar atat consilierii de la Cotroceni, cat si mesagerii partenerilor occidentali nu au facut niciun secret ca inlocuirea actualului premier cu unul care ar putea avea probleme la dosar ar fi fatala pentru popularitatea „neamtului”. Care, recent, a mai primit o stire care l-a lasat fara replica, pentru moment cel putin. Pentru ca structurile abilitate l-au avertizat ca, dupa ce varianta Predoiu a cazut, in urma posibilitatii ca itele anchetei ANRP sa duca la fostul ministru al Justitiei, nici celelalte variante liberale de rezerva nu vor primi avizele necesare, putand fi oricand agatate in alte dosare de coruptie. Asa ca lui Iohannis i-a revenit misiunea de-a dreptul imposibila de a gasi un premier complet curat.

Bagat in stand by

Victor Ponta nu are contracandidat din tabara liberala

Chiar daca alesii patriei au tradarea in sange, facerea si desfacerea majoritatilor parlamentare nu sunt chiar atat de simple. Mai ales atunci cand nu se stie tocmai ce este mai important pentru a se porni la un asemenea drum, si anume cine va fi principalul beneficiar al unor asemenea aranjamente subterane. Iar dupa cum „National” a dezvaluit in exclusivitate, Catalin Predoiu, singurul nume avansat pana acum de catre tabara liberala pentru preluarea sefiei Guvernului, asteapta cu mari emotii avansarea anchetei procurorilor anticoruptie in ceea ce priveste tot mai stufosul dosar ANRP. Astfel ca, inevitabil, pentru a nu face cumva o miscare gresita care sa zdruncine soclul increderii publice pe care a fost cocotat dupa alegerile din noiembrie, Iohannis se vede nevoit sa-si ia toate masurile de siguranta ca nu o va zbarci cu desemnarea unui nou premier. Iar raspunsurile primite pana acum la marea intrebare pusa de seful statului, si anume care dintre potentialii premieri liberali nu are si nici nu poate fi agatat in vreun dosar de coruptie, au fost transante: niciunul! Asa ca ori Iohannis scoate din maneca prezidentiala vreun as ascuns, pe care sa-l arunce de urgenta in prima linie a luptei pentru schimbare aguvernului, ori trece in stand by proiectul de inlocuire a lui Victor Ponta.

Cu CV-ul gol

Insa cum sfatul serviciilor poate fi interpretat in fel si chip, de la un avertisment transant la o mana de ajutor intinsa sefului statului, Iohannis a fost pur si simplu bagat in ceata . Iar sugestia ca varianta cea mai potrivita pentru viitorul premier ar fi gasirea unui personaj care sa nu fi detinut nicio functie sau demnitate pana acum nu face decat sa incurce si mai mult socotelile lui Iohannis. Care, in atare conditii, este de asteptat ca nu va risca nimic si se va resemna cu ideea coabitarii cu premierul Victor Ponta. Care are sanse tot mai mari sa ramana in fruntea Guvernului, daca nu se gaseste de urgenta niciun ”prunc” in pepiniera liberala de cadre.

PRECIZARE: In urma zvonurilor cu privire la activitatea publicistica a site-ului www.comisarul.ro, mentionez pe aceasta cale ca nu am niciun fel de legatura, nici contractuala si nici de alt fel, cu acest portal de stiri. Deci nu doar ca nu ma aflu in spatele www.comisarul.ro, dar precizez inca o data ca „ Lovitura lu’ Tache” poate fi citita in premiera si exclusivitate doar pe site-ul www.national.ro si in editia tiparita a ziarului „National”.

[poll id=”967″]

author avatar
Catalin Tache
3.101 afisari

1 COMENTARIU

  1. Va mai amintiti?
    Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…
    Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
    “Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
    Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
    De necrezut , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi.
    Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
    Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
    Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
    De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana.
    Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
    Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
    Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger