Cauta

Raed, extras de Servicii din ELICOPTERUL MORȚII!

Raed, extras de Servicii din ELICOPTERUL MORȚII! - Ziarul National

Deocamdată doar atât, să se știe că se știe...

Dincolo de ciudățenia că altfel atât de gălăgiosul Regim Zelenski nu a ”tunat și fulgerat” nici măcar o acuză după căderea elicopterului peste grădinița din Kiev, rămâne tragedia umană…

Raed, extras de Servicii din ELICOPTERUL MORȚII! - Ziarul National
Elicopterul prăbușit la Kiev trebuia cumpărat pentru SMURD

Raed, extras de Servicii din ELICOPTERUL MORȚII! - Ziarul NationalDar și un raport contrainformativ al serviciilor secrete românești. Cele care, de această dată cel puțin și-au făcut cu brio treaba. Și astfel și-au îndeplinit misiunea constituțională. Prin aceste informații convergente transmise beneficiarului legal Raed Arafat, SMURD renunțând la intenția de a achiziționa elicoptere din ”Lotul Morții” din care făcea parte și Airbus-ul prăbușit la Kiev.

Refuzat de Norvegia

”Elicopterul Serviciului ucrainean de stat pentru Situații de Urgență care s-a prăbușit în Brovary, regiunea Kiev a fost unul dintre cele cinci aparate H225 Super Puma supuse operațiunilor de modernizare la Ghimbav, în 2022”. Aceasta fiind singura ”frântură” de informație căreia încă isterica propagandă operativă a Direcției Generale de Informații a Armatei i-a permis să ”treacă dincolo”, în spațiul public.

Totuși, elicopterul produs de Airbus și prăbușit la Kiev tocmai când îl avea la bord pe singurul ministru care se apropia vertiginos de ”procentele de popularitate” ale președintelui Zelenski are o poveste lungă… Una care a fost descrisă cel mai bine prin raportul în urma căruia secretarul de stat Raed Arafat a fost ”extras” din operațiunea de achiziționare a mai multor astfel de elicoptere pentru completarea flotei aeriene puse la dispoziția SMURD.

Raport în care, de la bun început se atrăgea atenția că face parte dintr-un lot de producție refuzat de Norvegia, după accidentul cu 13 morți survenit la o importantă companie petrolieră norvegiană. Expertizele  tehnice dovedind că elicopterele au probleme grave la ”reductoarele de la rotorul principal”. Motiv pentru care contractul din Norvegia a fost anulat și elicopterele respective au fost vândute în Ucraina.

S-a încercat vânzarea lor și în România, dar serviciile au dejucat această ”țeapă criminală”. Astfel că, din fericire, singura legătură cu România rămâne ultimul service făcut la Airbus România, în urmă cu șase luni, pe când aparatul prăbușit la Kiev se afla în garanție post service. Și când au fost montate sisteme electronice, proiector și troliu, deci a fost modernizat.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Birocrații de la Bruxelles ar trebui să-și ia gândul de la activele rusești
  • Frenezia inteligenței artificiale provoacă noua criză globală a lanțului de aprovizionare
  • Studiourile de film Cotroceni: figurantul Nicușor și vedeta Drulă
  • Descoperiri care schimbă medicina viitorului, prezentate la București. Senatul Științific al Fundației Dan Voiculescu, partener științific al celui mai important congres medical studențesc din regiune
  • Ministrul USR al Mediului, direct responsabil. România riscă SĂ PLĂTEASCĂ DESPĂGUBIRI austriecilor de la OMV
  • Recesiunea Bitcoin
  • Primul pas pentru raționalizarea consumului de energie. Se pregătesc prețurile fluctuante
  • UE are nevoie de energie sigură, fiabilă și la prețuri accesibile
  • Prosumatorii acuză: Guvernul favorizează marile companii de regenerabile
  • Exit mobile version