AcasăDezvaluiriAnchetePuciul lui Vela : Șefii Poliției și Jandarmeriei, executați! (DOCUMENTE)

Puciul lui Vela : Șefii Poliției și Jandarmeriei, executați! (DOCUMENTE)

Cine l-o fi îndemnat pe Marcel Vela să recurgă la aceste ”execuții de vineri seara”?

ULTIMA ORĂ:

Ancheta declanșată de urgență la vârful MAI conduce deja la cabinetul secretarului de stat Bogdan Despescu și la numărul 1 de acolo, Marin Lucian. De asemenea, astfel de testări ilegale urmau să aibă loc în zilele următoare și la nivelul tuturor secțiilor de Poliție din Capitală și alte structuri centrale. Sursele noastre susțin că este vorba despre o operațiune de acoperire a scandalului celor 10 miliarde de lei din amenzi date în ultima perioadă. Omul din umbra întregii operațiuni părând a fi nimeni altul decât secretarul de stat Bogdan Despescu, cel căruia ministrul Vela a avut „inconștiența” să-i predea conducerea întregului MAI.

 

La adăpostul Ordonanțelor Militare emise tot de el, Marcel Vela a trecut la un val de execuții fără precedent la eșaloanele de conducere ale Poliției și Jandarmeriei. Însă ceea ce surprinde nu este neapărat faptul că ministrul de Interne nu își asumă bărbătește necesitatea acestor schimbări, ci modul absolut halucinant în care se forțează chiar în aceste ore ”ejectarea” de la conducerea principalelor structuri implicate în prima linie a luptei cu pandemia de COVID-19 a șefilor care s-au trezit pur și simplu sechestrați în câte o cameră, vineri, 24 aprilie! Este cazul anumitor județe unde s-a recurs la această șmecherie ieftină și fără precedent în toată activitatea MAI, cea a unei așa-zise evaluări de urgență!

 

Astfel că în respectivele județe s-a prezentat câte un comisar șef de la Corpul de control al IGPR și câte un colonel de la IGJR și au fost chemați de îndată toți șefii respectivelor structuri teritoriale. Comenzile ”pline” ale IPJ și IJJ, cu tot cu șefi de Servicii, comandanți de Detașamente, comandanți de Secții și până și cei de la Logistică! Tuturor acestora, care habar nu aveau ce se întâmplă, fiind la comanda operațiunilor anti-COVID județene ale structurilor pe care le conduc li s-au confiscat imediat telefoanele! După care au fost așezați  în fața cîte unei mese și li s-au pus în față Testul 1 sau Testul 2, ca la grupa pregătitoare! Cu zeci de întrebări din Ordonanțele Militare! În baza cărora, după cum reiese din informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră, urmează a fi eliminate conducerile structurilor care îi stăteau ”în gât” lui Vela! Sau”milițienilor” din jurul acestuia, vorba cunoscătorului Rareș Bogdan… Pentru că există și varianta de lucru ca ministrul să nu fi știut că o astfel de evaluare se face strict în baza unui plan de control aprobat de conducerea MAI și după ce  ofițerilor care urmează să fie testați li se dă o tematică și un timp de studiu! Că așa spune la lege! Astfel că ori Vela a ordonat aceste execuții mascate unor executanți precum comisarul șef Angelescu sau colonelul Mărgărit, ori altcineva a recurs la  ”puciul pervers” de vineri seara folosindu-se de autoritatea și numele ministrului! 

Au sechestrat toată comanda!

Acum orice jurist îl poate asigura pe inițiatorul ”evaluării fulger” că astfel de proceduri nu au cum să asigure demiterea legală a zeci de cadre de conducere. Comandanți care cu siguranță își vor căuta și găsi dreptatea în justiție, dacă și după aceste dezvăluiri planul ”execuțiilor în masă” de la Conducerea IGPR și IGJR va continua. Mai ales că graba de a recurge la această ”soluție finală” a condus la scene halucinante, în care toți conducătorii structurilor MAI dintr-un județ sau altul au fost convocați în fața câte unui reprezentant al Corpurilor de control, care le-a cerut intempestiv sî predea sau să așeze într-un loc indicat telefoanele mobile sau orice altă cale tehnologică de comunicare cu exteriorul, inclusiv cele de serviciu sau personale! Și i-a ținut apoi sechestrați câteva ore, timp în care la comanda structurilor MAI teritoriale practic nu s–a aflat nimeni! Și dacă era o revoltă? Și dacă era un incendiu sau un cutremur? Și dacă era nevoie de intervenții rapide pentru restabilirea ordinii publice? Cine răspundea și acționa în tot acest timp? Mai ales că tuturor ofițerilor aflați la comandă nu li s-a prezentat niciun document oficial prin care să se justifice luarea acestor măsuri fără precedent. Cărora le-au căzut victime inclusiv șefii DSU și ai Pompierilor, doar că aceștia au scăpat fără testarea scrisă.

Vela, tu de ce le citești?

Publicăm integral testele date comandanților de IPJ-uri și IJJ-uri pentru a se înțelege de la bun început că nu este vorba doar despre două-trei întrebări puse pentru ”bifarea” vreunei proceduri birocratice. Ci de un set complet și alambicat de întrebări puse unor oameni nedormiți, aflați de săptămâni bune la conducerea unor structuri operative pe care ”trag” toate celelalte structuri ale statului român. Și care s-au trezit cu telefoanele luate, puși la câte o masă și somați să completeze aceste evaluări. Cu întrebări din niște Ordonanțe pe care deși chiar Vela le este ”părinte”, la aparițiile publice și ministrul a apărut nu de puține ori citind prevederile de pe foi! Deci, ”în umbra” Stării de Urgență, la MAI se plătesc polițe și se eliberează funcții, cel mai probabil  pentru ”pepiniera” de cadre din Mehedinți, Timiș și Caransebeș. Astfel că autorii operațiunii de vineri, indiferent cine sunt ei cu adevărat ar trebui să mai întrebe odată la ”Juridic”, să vadă care ar putea fi acoperirea legală pentru o astfel de ”evaluare” șmecherească… Prin care se forțează acoperirea unui adevărat ”puci” dat la vârful MAI! De Vela sau de cei care acționează în numele ministrului…

Testul 1 și Testul 2 prin care se decapează conducerile  structurilor din teritoriu

author avatar
Catalin Tache
30.345 afisari

39 COMENTARII

  1. Ce faci Tache o dai in trepte ca racheta???dar da asta e ,Despescu și Marin Lucian omul lui Roșianu ..STI tu care…

  2. Despescu a tăiat fondurile operative la DGA și dgpi și i le a dat lui Vadilescu.asa ca “pleacă ca pleacă oricum”.operatiune 2,15…

  3. Săptămâna asta trebuiau schimbați toți șefii de sector din DGPMB și toate Secțiile de poliție.nu știu dacă e bine sau nu ca ai dat o acum Tache…

  4. OK , dar ar face bine ca si numirile sa se faca in baza unui exemen profesional, nu prin numiri politice si…mai stiti voi cum.

  5. Oare cine le-a dat ordin să amendeze populimea???…nu sudorul șef ??…mai grav e că acest analfabet la pupat in cur pe Orban tot timpul.. acum caută vinovați în rândul milițienilor, ..sunt mii de reclamații la avocatul Poporului privind modul de nenorocire a propriului popor …am ajuns de râsul curcilor in toată lumea, până și în insulele Pago Pago au ajuns informațiile despre modul criminal de amendare a propriului popor… singurul vinovat e baronul Vela…

    • La Craiova, lt.col.Prodan Bogdan, din cadrul Gruparii de Jandarmi Mobile Craiova, face presiuni zilnic pe subordonati sa aduca sanctiuni! Oamenii nu au curaj sa vorbeasca, deoarece sunt amenintati de respectivul ,,sef”.

    • Amendare a propriului popor ? Comisarul .ro , 27-04-2020 , ora 18:59 : Politia spaniola , in ultimele doua zile , a amendat 17.000 de persoane si a retinut 157 pentru ca au lasat copiii sub 14 ani de izbeliste . Paganele , cum e cu Pago-Pago ?

  6. De câteva zile oamenii sunt șantajați ca dacă nu pleacă din funcții vor fi testați și zburați ..bravo Tache

  7. Pai și Motănelul Enescu ce a făcut????sau e tot izolat cu iubi in biroul din spate de nu mai știe bietul Cascaval cum sa o ponteze????bine va face Tache ca va rupe capul ca voi nu sunteți militari sunteți niște pasarici !!!

    • L-a trimis fara examen pe Ciuciu(omul lui Cucos si Sindile) de la DGJMB, de loc din Teleormanul lui Dragnea, sef la jandarmi la Cluj. Oare de ce si oare cum?

  8. Domnule ministru dați de urgentă un comunicat dacă este fake treaba asta cu testele sau este adevărat și atunci cereți ancheta!nu se poate sa tăceți la asemenea dezvăluiri,luați poziție!!!!s au dat sau nu astfel de testări ilegale???

  9. După ce stam 16 ore zilnic in strada, te cheamă sa dai testare … ar trebui sa testeze ministerul mai întâi !

  10. Enescu ARe deja oamenii pregătiți sa i pună pe post dintre cei care i freacă motanul ca s a ajuns acum,nu și l mai freacă singur de când e seful mare

  11. Astia s-au suparat ca n-au stiut sa raspunda, asa-i? Uita-te pe Ecris si vezi cate contestatii la p-v. sunt inregistrate in ultima luna!

  12. Daca se vrea reformarea politei ,ar trebui sa se formeze un grup din care sa faca parte presedintii sindicatelor politistilor in frunte cu dl.Surugiu ,ofiterii recunoscuti ca profesionisti si toti fara schelete in dulap ,care sa elaboreze legea politiei, iar cei
    pusi in functiile de conducere sa nu mai fie schimbati ,dupa cum se schimba politicienii
    din conducerea tarii. Aceasta lege ar trebui sa cuprinda si masuri ,care sa limiteze atributiile procurorilor asupra politistilor ,concomitent cu masuri ce se vor lua fata de politistii care gresesc in activitatea lor ,masuri care se iau in urma unei anchete facuta de ex. de corpul de control al min.Cred ca cel mai bine ar sti procedurile, grupul pe care l-am aratat mai sus.
    In urma acestor ,,examene” si posibile demiteri ,nefacute conform legii vor fi intentate o serie de procese ,care nu aduc nici un beneficiu nimanui. Nu prea m-a interesat MAI ,dar cred ca aceste ,,examene” ar fi posibile ca fiind puse la cale de cei din spatele dlui.despescu si care ar fi posibil sa aiba legaturi cu alegerile de anul asta sau anul viitor,daca pe politicieni si consilierii lor ii intereseaza mai mult alegerile ,decat pandemia si criza economica cu urmarile ei pt.populatie si finantele statului ,ce vine si i-si va arata varfurile dupa ce vom scapa de pandemie ,care nu se poate anticipa.

  13. Mai bine mergeau la sfarsitul programului si ii puneau sa sufle-n fiola ! Multi erau afumati si nu mai puteau contesta . Se bea la greu !

  14. Fuzionarea I.G.P.R.- Politia Romna cu I.G.P.F.- Politia de Frontiera si I.G.I.- Inspectoratul Genera pentru Imigrari intr-o singura institutie sub denumirea de P.R.- Politia Romana asa cum exista in toate tarile U.E.;
    Caracteristicile operative asemanatoare ale celor trei entitati si necesitatea exploatarii in comun a unei singure baze de date operative, impune, pentru o functionare eficienta a sistemului de ordine si siguranta publica, necesitatea ca acestea sa aiba un management operativ comun.
    Organigrama de functionare trebuie conceputa si proiectata pe doi piloni ai activitatilor de baza (daca se adopta forma centralizata de gestionare a resurselor umane, la nivelul ministerului) si anume:

    I. Diviziunea Operationala a Politiei Romane cu urmatoarea componenta:

    1. – Unitatea Centrala de Informatii cu doua componente;
    a). – Biroul national de culegere a informatiilor judiciare:
    – sectiunea de coordonare
    – sectiunea de gestionare a informatiilor teritotiale
    – sectiunea de gestionare a informatiilor la nivel central
    – sectiunea operatiuni informative speciale
    b). – Unitatea centrala de analiza a informatiilor;
    – sectiunea de analiza operationala
    – sectiunea de analiza strategica
    – sectiunea de monitorizare si sprijin

    2. – Directia Politiei Judiciare cu patru structuri;
    a). – Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ cu patru componente;
    – centrul de cooperare poliţienească internaţională
    – cazier judiciar, statistică şi evidenţă operativă
    – arme, explozivi şi substanţe periculoase
    b). – Brigada de C.C.O.A cu doua sectiuni;
    – sectiunea antidog
    – sectiunea de combatere a crimei organizate
    c). – Serviciul central specializat in combaterea criminalitatii judiciare comise cu violenta cu trei domenii de actiune;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor contra persoanei;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor contra patrimonoului;
    – evidenta si proceduri pentru prinderea urmaritilor.
    d). – Serviciul central specializat in combaterea criminalitatii economice si informatice cu cinci domenii de actiune;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la regimul vamal si la tranzactii intracomunitare;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor privind utilizarea fondurilor publice si a activelor statului;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor specifice sistemelor, bancar, de asigurari si valutar si altor institutii(organizatii) financiare;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la spalarea banilor, regimul cazinourilor si casele de amanet;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la
    evaziunea fiscala si proprietatea intelectuala.

    3. – Directia Politiei de Ordine si Siguranta Publica trebuie sa cuprinda:
    a). – Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ;
    – cooperare interinstitutionala
    – implementare concepte si practici europene
    – regim contraventii
    b). – Serviciul independent de Ordine Publica cu trei domenii de actiune;
    – proceduri pentru mediul urban
    – proceduri pentru mediul rural
    – sisteme de securitate
    c). – Serviciul independent de Politie Rutiera cu trei domenii de actiune;
    – coordonarea aplicarii legislatiei rutiere
    – sistematizare, stare tehnica si legalitate transporturi
    – proceduri insotiri misuni speciale
    d). – Serviciul independent de transporturi, navale, aeriene si feroviare;
    – coordonarea aplicarii legislatiei in domeniile de transporturi navale, aeriene si feroviare;
    – cooperare internationala in cele trei domenii de transport.

    4. – Directia Politiei Stiintifice (Institutul Criminalistic) cu patru servicii
    in componenta;
    a). – Serviciul central de expertize criminalistice;
    b). – Serviciul central de identificări judiciare;
    c). – Serviciul central de expertize fizico – chimice;
    d). – Serviciul central de biocriminalistică;
    e).- Serviciul de coordonare sprijin tehnic si control – evaluare la subunitatile teritoriale;

    5. – Directia Imigrari cu trei servicii in componenta;
    a).- Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ cu patru compartimente;
    – comunicatii si informatica
    – spatiu schengen, afaceri europene si cooperare internationala
    – politici de migratie
    – proceduri administrative si judiciare
    b). – Serviciul central migratie;
    c). – Serviciul central azil si integrare;

    6. – Directia Politiei de Frontiera
    a). – Unitatea de management a proiectului „Sistem integrat de securitate a frontierei”;
    b). – Serviciul supraveghere, control trecere a frontierei si combatere a migratiei ilegale si a infractionalitatii transfronaliere;
    c). – Serviciul operativ Porturi Maritime;
    d). – Serviciul gestionare grupuri navale;

    II. Diviziunea Sprijin Tehnic, Operativ al Politiei Romane cu urmatoarea componenta;

    a). – Serviciul afaceri europene, programe cooperare internaţională si traduceri;

    b). – Serviciul central de Comunicatii si Informatica;

    c). – Serviciul independent Cabinet, Relatii Publice si Probleme Operationale;

    d). – Serviciul independent de Control Intern si Contencios;

    e). – Serviciul Central pentru Intervenţii şi Acţiuni Speciale.

    Componentele structurale de asigurare logistica si financiara de la cele trei institutii (I.G.P.R., I.G.P.F. si O.R.I.) trebuie externalizate in baza unor proceduri similare cu cele expuse in cazul aparatului central al MAI. (Pentru gestionarea resurselor umane se poate adopta varianta Aparatului Central al M.A.I.- Departament, fie acelasi model aplicat la nivelul Politiei Romane).
    „INSTITUTUL de PREVENIRE şi PSIHOLOGIE”(Institutul pentru Cercetarea şi Prevenirea Criminalităţii) a fost creat la 01 iunie 1998 (din ratiuni dictate de o anumita conjuctura interna, exces de zel si pentru satisfacerea unor orgolii dar si interese personale) în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române. Nu are corespondent in tarile din cadrul U.E.. Desi nu desfasoara activitati specifice muncii de politie are structuri corespondente si în teritoriu, la nivelul inspectoratelor judeţene de poliţie.
    Daca aceasta institutie s-ar fi specializat in ceea ce pretinde ca are ca obiect de activitate, atunci trebuie externalizata si pentru a capata statut de O.N.G. de utilitate publica, poate si autofinantata pentru ca e posibil ca cei interesati de serviciile sale de spacialitate, sa caute atragerea lor daca sunt valoroase.
    – Unitatile teritoriale de politie inclusiv cele de frontiera, trebuie restructurate
    si configurate tinand cont de aceeasi algoritmi sau ratiuni utilizate la alcatuirea organigramei aparatului central al Politiei Romane. Situatia operativa gestionata de Politiile municipale resedinta de judet din cadrul IPJ-urilor trebuie preluata de catre compartimentele corespondente care functioneaza in interiorul structurilor judetene existente. I.J.P.F-urile trebuie transformate in servicii si incorporate in organigramele I.P.J-urilor pe raza caruia isi are competenta teritoriala.
    – Avand in vedere necesitatea controlului judiciar asupra procesului de
    investigare a infractionalitatii se impune ca activitatile specifice referitoare la cazierul judiciar sa fie gestionate de catre Ministerul Justitiei ca si administrarea aresturilor aflate in prezent in responsabilitatea Politiei Romane.

  15. RFERITOR LA GESTIONAREA RESURSELOR UMANE in MAI;
    Deoarece modul de aplicare a procedurilor interne privitoare la gestionarea resurselor umane sunt anarhice, nu pot conduce la armonizarea sau optimizarea corespunzatoare a politicii de personal (situatia existenta genereaza “perpetuum-mobile” coruptie, noncompetenta si nonperformanta) este necesar o noua abordare institutional-organizatorica.
    Astfel, pentru eliminarea si prevenirea cauzelor care afecteaza independenta, integritatea si competenta profesionala a cadrelor precum si in vederea normalizarii procesului de gestionare a resurselor umane privind selectia, formarea si promovarea in grad si in functie a personalului este necesar ca aceste activitati esentiale pentru functionarea Sistemului de Ordine si Siguranta Publica, sa fie efectuate la un nivel (STANDARD) profesionist superior si uniform, de catre un „DEPARTAMENT INDEPENDENT DE GESTIONARE UNICA A RESURSELOR UMANE” care sa fie subordonat doar ministrului si sa aiba in componenta urmatoarele directii:
    – Directia cunoastere, selectie si evidenta personal – care sa aiba in competenta gestionare procesului de selectare, asigurarea incadrarii cu necesarul de personal si urmarirea trecerilor in rezerva sau iesirile de cadre (militare cu statut special sau civile) din sistem;
    – Directia formare – invatamant si actualizare a pregatirii sau specializarii pentru coordonarea procesului de formare teoretica si practica a cadrelor si stabilirea necesarului de materii de studiu pentru fiecare specialitate sau nivel de pregatire profesionala si care sa stabileasca necesitatea actualizarii, pregatirii pe categorii de personal si specialitati in cadrul fiecarei unitati (pe arme in functie de necesitatile impuse de comanda sociala, politicile publice adoptate sau randamentul profesional pretins (dorit)al cadrelor);
    – Directia promovare personal – care sa coordoneze politica de promovare, sa stabileasca normativele de personal necesare (pe grade profesionale si functii) si sa examineze avansarile in grad si functie, pentru fiecare specialitate si nivel de calificare profesionala;
    – Directia coordonare si sprijin tehnic – care sa coordoneze procesul de gestionare a resurselor umane din punct de vedere pedagogic, psihologic, economic si al imaginii publice;
    – Directia Regim Disciplinar – pentru, a monitoriza caificatifele acordate personalului, a gestiona fenomenul disciplinar in randul cadrelor din sistem precum si aplicarea procedurilor de cercetare pralabila disciplinara;
    – Directia drepturi de personal – pentru a monitoriza salarizarea si actualizarea drepturilor si stimulentelor acordate personalului.
    Functionarea acestui Departament incuba preluarea atributiilor pe linie de personal ale tuturor structurilor de la toate nivelele (superioare si inferioare), care in pezent au in competenta gestionarea resurselor umane, obtinandu-se astfel in cadrul fluxului de personal doar o singura intrare si o singura iesire din sistem si asigurarea reducerii la maximum a vulnerabilitatilor oferite de actuala organizare anarhica pe linie de cadre.
    Sediul administrativ al acestui Departament poate fi stabilit in zona din centrul tarii pentru a fi la dispozitia cetatenilor intr-o conditie relativ echidistanta, iar personalul care va ocupa statul de functii destinat acestei structuri centrale trebuie sa exceleze in diverse specialitatii referitoare la gestionarea resurselor umane in domeniul sigurantei si ordinii publice.
    (Modelul structural al „Departamentului” indicat pentru nivelul central (minister), poate fi aplicat in functie de anumite conjucturi (nivel de descentralizare) si direct la nivelul, structurilor de arme, I.G.P.R, I.G.J.R. si I.G.S.U. inlocuind cele 6 directii cu o configuratie organizatorica tip servicii).

  16. PENTRU REFORMAREA OPERATIONALA SI CRESTEREA EFICIENTEI JANDARMERIEI ROMANE cu cheltuieli minime TREBUIE IMPLEMENTAT MODELUL FRANCEZ.

  17. Tu cititor și tu ziarist, ce ati face în locul trecătorului Vela cu care chiar ca nu am nicio treaba, (care fie vorba între noi, a tras un loz de mama mama, e de compătimit nu de privit cu invidie) dacă ati fi la butoane? Ce atâta plânset, compătimire și chin pentru unii(nu toți) neica nimeni ajunși și menținuți în posturi cheie de inspectori sefi pe criterii politice și clientelare, paraleli cu munca dar buni la altele, fie ca sunt PSD-iști sau de alta culoare politica? Ale naibii ordonanțe ca au fost și sunt repetate de doua luni încât și copiii și bătrânii le-au învățat pe de rost.. E situație de urgenta prietene nu e timp de planuri tematice de anunțare și pregătire! Ce dam la facultate? Pai ce te faci la un județ dacă stimabilul inspector șef nu le știe iar dacă nu le știe nu știe nici ce decizii rapide sa ia și nici sa le aplice? Auzi tu, sechestrați și lăsați fără telefoane,. e de toată jena, plânset ridicol!!! Imaginați-vă un ditamai inspectorul șef pentru care lumea îngheață când iese pe strada, cu ochii umeziti de-ți inspira mila,
    după telefonul sau mobil, salvarea lui și cu coada ochiului cu risc de a face strabism, catre vreun locțiitor constiincios care scrie sârguincios pentru ca le știe și pe care dealtfel nu-l are la inima? Sa știti ca au fost situații de acest gen în tara iar printre ei au fost și pinguini susținuți și menținuți pana acum chiar de Vela chiar dacă au la reverul hainei trandafirii roșii?
    Este aidoma scenete cu mrs Bean la examen!!! diferența este ca ala nu avea funcție și era film dar aici trăim cruda realitate.

  18. Și atunci de ce nu da bietul Vela de l plângi atat aceste teste la toată lumea???sa dea mâine in toate județele și toate structurile și e ok!dar așa..?cine alege județele unde se fac testele ???pe ce criteriii?sa anunțe oficial!

  19. Tare suparati mai sunteti pe Despescu de cand a taiat fondurile , Doi S’un Sfert! Crapa inima in voi de ciuda, insa v-a facut bine. Se vede ca nici bani de articole nu mai sunt

  20. Pentru curios! Mai berbecule, vor da toti, ți-e teama ca ești numai tu alesul? Dar poate ca teama îți este întemeiată, știi tu ceva.. una peste alta, fie ca-i PNL, PSD, etc…trebuie făcut un triaj major bazat pe criterii de competenta profesionala, etica, moralitate și Cinste… suntem sătui de găști gasculete, grupări mafiote, grupuri de interese protejate, comisioane și mai nou procente din afaceri și din economia subterana care a atins cote alarmante bani care merg în genere către partidele politice.. Sa

  21. Sunt mari probleme la Garda de Coastă,haideți domnul ministru verificați de cand nu deține acces la informatii asa zisul sef al Grupului de Nave Constanța…verificati cum se planifică oameni pe ture si cum se încalcă legea la Constanta

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger