Grupul elitist Bilderberg si-a dat seama ca e in corzi si, ca sa-si spele imaginea, se rebrenduieste cu ajutorul lui Google.
Google va avea sarcina sa puna intr-o lumina favorabila noua generatie Bilderberg si politicile grupului, pentru a fi percepute favorabil si acceptate de mase.
Constantijn van Oranje-Nassau, „printul digital”
Un „jucator” cheie al noii generatii este Constantijn van Oranje-Nassau, fiul fostei regine a Olandei, Beatrix, nepotul fondatorului Bilderberg. Acesta este seful cabinetului comisarului UE Neelie Kroes, responabil cu „agenda digitala”, care vrea sa impuna un ID electronic pentru toti cetatenii UE! In 2009, website-ul regal oficial il numea pe Constantijn „asociat de programe al grupului Bilderberg”. Kroes, si ea participanta la reuniunile grupului ocult, a fost insarcinata de Henry Kissinger si David Rockefeller sa fie mentor „noii generatii de tehnocrati”. Cu o asemenea „mostenire” si asemenea profesori, nu e de mirare ca printul vrea o conducere de elita a intregului Internet. Desi expresia lui, cuprinsa in volumul „Viitorul economiei Internetului”, a fost „o conducere luminata”!
„Googleberg” in actiune
Aceasta „arhitectura tehnocrata” nu se poate realiza fara „un motor”, iar acela e Google Ideas, „care permite oamenilor sa se confrunte cu temerile provocate de un conflict, instabilitate si represiune”, toata „gama” care ar putea impiedica elita sa-si implementeze politicile nepopulare. Pe agenda digitala a Bilderberg este si controlul retelelor de socializare, unde se pot pune la cale razmerite impotriva elitei. Pentru accelerarea „agendei digitale” a Bilderberg, intrunirea de anul acesta, din 6-9 iunie, de la Hotelul Grove, Watford, Marea Britanie, va fi precedata de conferinta Zeitgeist a Google (care se tine la Grove din 2007), pionul principal al fuziunii fiind Eric Schmidt, CEO Google si membru Bilderberg. Presa alternativa a numit noul „hibrid” Googleberg!