AcasăDezvaluiriAncheteLui Ioan Niculae i se trage sfarsitul de la „Boticut”, alcool si...

Lui Ioan Niculae i se trage sfarsitul de la „Boticut”, alcool si tutun!

Dupa principiul unde dai si unde crapa, desi este cercetat in nenumarate anchete grele, cel mai bogat roman a ajuns dupa gratii in urma dosarului de la care se astepta cel mai putin. Si chiar daca beleaua i se trage de la Mircea Geoana, a carei campanie electorala a sponsorizat-o, se pare ca sfarsitul imperiului financiar al lui Ioan Niculae va veni din cu totul alte motive.

Ioan Niculae este vizat de catre procurori in tot mai multe dosare

Pentru ca, la mare concurenta, procurorii de la DIICOT si cei de la DNA deschid noi dosare pe numele miliardarului. Desigur, ca de obicei, procurorii anticoruptie par sa fi luat in ultimele zile un avans serios, mai ales dupa ce au beneficiat de sprijinul informativ al miliardarului Dorin Cocos, cel care l-a turnat la greu pe patronul INTERAGRO. In paralel, avanseaza si ancheta cu privire la amanta lui Ioan Niculae, supranumita „Boticut”, si care este banuita ca a tras sume uriase de bani de sub sechestrul asigurator pus de procurori firmelor lui Niculae. Dar, mai nou, se cerceteaza intens si pistele privind un posibil trafic cu tutun si alcool comis de miliardar, cu sprijinul unor inalti functionari.

Vanzatoare de magazin

Amanta Nicoleta Tomcea „Boticut” este suspecta ca l-a ajutat pe miliardar sa-si scape averea de sechestrul asigurator

Simtindu-se incoltit de catre procurori, Ioan Niculae a decis sa-si puna averea la adapost. Asa ca, in documentele oficiale  si-a trecut averea pe numele amantei. Care oricum, de ceva vreme, conducea de facto imperiul financiar al miliardarului. Astfel se face ca fosta vanzatoare de magazin Nicoleta Tomcea, cunoscuta de catre apropiati si drept „Boticut”, s-a trezit peste noapte una dintre cele mai bogate femei din Romania, primind imobile de lux si terenuri valoroase in mai multe zone, dar si actiuni la cele mai profitabile societati din imperiul lui Ioan Niculae. De altfel, omul de afaceri si-a convins pana si sotia, Domnita Niculae, sa semneze in fata notarului ca-si cedeaza averea comuna catre amanta sotului, ambitioasa „Boticut”. Marea problema este insa ca mutarea este considerata de catre procurori drept una ilegala, ea survenind la scurt timp dupa ce acestia apucasera sa obtina impunerea sechestrului asigurator asupra bunurilor lui Niculae. Astfel ca acum Ioan Niculae este  coleg de lot intr-un alt dosar atat cu fosta sotie, cat si cu amanta. Si, cum a avut nefericita idee, ca atatia alti politcieni sau miliardari aflati acum in custodia DNA, sa-si amestece si copiii in toate aceste matrapazlacuri, cercetata penal alaturi de membrii insolitului triunghi amoros este si Adina, fiica miliardarului, care a primit o parte din actiunile sociale de la INTERAGRO SA.

Cisterne fantoma

Cisternele cu alcool ale magnatului nu erau niciodata supuse controalelor

De parca nu ar fi avut oricum destule dosare pe cap, Ioan Niculae s-a mai trezit varat intr-unul de catre vechiul sau coleg de combinatii, miliardarul Dorin Cocos. Cel care a facut un denunt minutios cu privire la mita de un milion de euro oferita de catre amicul Niculae pentru ca politicienii de la Putere sa promoveze o Hotarare de Guvern prin care miliardarul sa fie beneficiarul mascat al unor subventii de miliarde de euro pentru ingrasamintele chimice care se produceau doar la combinatul sau. Iar cum Niculae a recurs la aceleasi tertipuri si pentru a beneficia de subventia pentru gaze ieftine, acesta a incercat repetarea „retetei succesului” si cu guvernarea „portocalie”, nu doar cu cea „rosie”. Si tot la sprijinul unor functionari bine pozitionati a recurs Niculae si pentru a-si proteja afacerile cu alcool. Se pare ca printre acestia se aflau inclusiv ofiteri superiori din Politie, care au incercat si reusit stoparea unor anchete declansate de catre comisarii Garzii Financiare. Dupa cum arata informatiile intrate recent in posesia structurilor abilitate, alcoolul era transportat, fara acte legale, in convoaie intregi de TIR-uri. Iar  evaziunea fiscala in acest caz se anunta drept una uriasa, chiar si pentru o tara in care afaceristii arabi au dus la rang de arta traficul ilegal cu alcool.

Unde ajung tigarile ?

Nimeni nu stie unde ajunge tutunul produs pe plantatiile lui Niculae

Dupa ce a scapat din ghearele unei alte anchete privind preluarea afacerii „Tutunul Romanesc”, Ioan Niculae a continuat sa-si extinda influenta in acest domeniu de activitate. Asa ca, in prezent, puhoi de muncitori zilieri muncesc pe plantatiile de tutun detinute de catre miliardar in jurul Zimnicei. Unde are si o performanta fabrica de uscat si tocat tutunul. Insa anchetatorilor le-a atras atentia faptul ca, desi dispune de o flota impresionanta de TIR-uri, Niculae nu transporta tutunul fin, gata pregatit pentru transformarea in tigari de lux cu propriile masini. Practic, nimeni nu stie inca unde dispare acest tutun, si mai ales daca pentru el se platesc toate accizele si taxele impuse de statul roman. Asa ca, intr-o ordine a prioritatilor procurorilor, sfarsitul afacerilor lui Niculae poate proveni de la „Boticut”, alcool si tutun.

author avatar
Catalin Tache
5.938 afisari

4 COMENTARII

  1. “…Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani…cum ar fi si Valentin Dorobanţu, au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat.
    Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
    În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane,in asa fel incat Regionale ca Bucurestiul si Brasovul sa ajunga “in sapa de lemn”
    Mai tarziu, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, omul ministrului transporturilor, Ioan Rus, a tesut un nou mers al trenurilor , prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, au fost cedate către operatorii privaţi.
    Directori de la stat, garantaţi de privaţi.
    Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, era “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători.
    Atunci, Secară şi Szenteş au tesut noul mers al trenurilor pentru anul viitor, şi practic,au continuat opera de falimentare a companiei de stat începută de Valentin Dorobanţu, eliminând CFR Călători de pe traseele rentabile, pe care, ulterior, le-au cedat operatorilor privaţi.
    În mandatului lui Valentin Dorobanţu s-au scos peste 250 de trenuri de călători rentabile din punct de vedere financiar pentru compania de stat, trasee care, ulterior – cele mai multe – au fost preluate de către operatorii privaţi de transport feroviar de călători.
    Dar, atâta timp cât în conducerea companiei vor fi oamenii lui Dorobanţu, adică directorii Carmen Popescu, Elena Miu,Liliana Constantinescu,Zaharia Adrian, etc. CFR Călători va merge numai pe pierderi, dar vor prospera privaţii.
    În plus, CFR Călători nu are cum să se redreseze financiar cât timp în Consiliul de Administraţie erau si unii mai sunt in continuare, oameni ca Dana Galbeni Rachila, Claudiu Dumitrescu sau George Buruiană care permanent au fost preocupaţi să facă jocurile băieţilor deştepţi de la calea ferată, fie că aceştia se numesc Gruia Stoica , Costel Comana(decedat)Calin Mitica,etc.
    Câteva luni bune, în morişca rechinilor feroviari a intrat şi Vasile Secară, care împreună cu directorul de la CFR SA, Macarie Moldovan, au pus la dispoziţia lui Costel Comana peste 20 de rute foarte bănoase ale CFR Călători, deşi legea interzice acest lucru.
    Secară şi Moldovan au fost de acord să introducă un alt tren privat de mare viteză (Softronic) pe cea mai circulată rută din România, dar nimeni nu le face nimic. Moldovan îl avea în spate pe fratele său, Radu Moldovan, care este preşedintele CJ Bistriţa Năsăud, iar Secară era omul susţinut şi garantat de ministrul Ioan Rus. Ca atare, pe ei nu îi interesa că cele două companii de stat au pierderi şi riscă să între în faliment.
    Atâta timp cât cei doi şi găştile din jurul lor aveau susţinerea unor lideri PSD îi doare în cot de calea ferată …
    Rus, pe urmele lui Boagiu si Fenechiu.
    Curtea de Conturi a României a constatat printre multe alte nereguli, că Ministerul Transporturilor condus de Anca Boagiu, Alexandru Nazare şi Ovidiu Silaghi a decontat, în 2011 şi 2012, către operatorii privaţi de transport persoane, subvenţii mult mai mari decât bugetul alocat, în timp ce numărul călătorilor a scăzut foarte mult, riscând astfel falimentul CFR Călători.
    Ulterior, şi foştii miniştrii liberali ai Transportuilor, Relu Fenechiu şi Ramona Mănescu, au continuat să facă jocurile operatorilor privaţi de transport persoane, iar sub mandatul lui Ioan Rus “băieţii deştepţi” au continuat să facă legea pe calea ferată ducand mai departe opera de falimentare a CFR Călători.
    Mai mult numirea pesedistului Alexandru Petrescu in fruntea CA de la CFR Calatori vine dupa ce fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
    Acesta s-a remarcat in anii trecuti, asa cum am mai spus, prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat?
    Si ar mai fi ceva: DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
    Ar fi interesant si nu numai…

    Se pare ca dl.Ghiocel Iulian Matache nu aude, nu vede dar stie…

  2. DATORITA NAROZILOR POLITRUCI POPORUL ROMAN A EXPERIMENTAT COMUNISMUL UTOPIC 50 de ani ACUM EXPERIMENTAM SI CAPITALISMUL UTOPIC de 25 de ani (DE CUMETRI, de HOTIE, SALBATIC, ETC.)

  3. referitor la Ion Nicolae.
    Atentie procurori, arestati toti oamenii de afaceri, care sunt vinovati de una de alta, dar atentie, ei au creat locuri de munca pentru oamenii care au ramas fara un loc de munca din cauza restructurarii economiei.Voi DNA nu creati locuri de munca, pe cine sa aprecieze oamenii mai mult. Va sfatuiesc sa nu nenorociti sistemul privat din economie daca nu aveti probe reale.

  4. Dupa experinta NEGATIVA controversata “proaspetii capitalisti de CARTON sau de PAIE” imbogatiti din/sau prin politica, savarsind acte de coruptie sofisticate, s-au naravit intr-un fel anume si nu se mai pot dezvata usor, asa ca probabil pregatesc, dupa expirarea fazelor de capusare a intreprinderilor de stat pana la FALIMENTARE si a bugetului national pana la disturugere nationala, in acelasi spirit faza a treia a “capitalismului salbatic” va fi probabil o adevarata tragedie pentru romani la nivel colectiv.
    Practica a dovedit ca majoritatea imbogatitilor prin frauda,“harparetii mafioti”, dominati de pacatul lacomie, nu au cultura necesara pentru a pretui capitalul(mai ales cel uman), prin aplicarea vreunei retete de succes in vederea mentinerii ori sporiri acestuia. Drept urmare l-au transformat cu usurinta curveasca din forma productiva de plus valoare direct in bunuri de consum de lux, fara a se lua in considerare faptul ca, pe termen scurt se reduc drastic locurile de munca creatoare de valoare adaugata si are ca efect cresterea in mod nejustificat, a somajului si datorita sistemului clientelar, a aparatului bugetar de stat. Pe termen lung gafele monstruoase comise, vor genera regres economico-social la nivel national si vor influienta negativ soarta “miliardarilor de carton” sau “capitalistilor fraudisti.”
    Spre deosebire de lumea civilizata mecanismul de tip arhaic dar si anarhic preferat de privilegiatii societatii postcomuniste (fosti activisti si securisti stalinisti) pentru acumularea rapida de capital a pus Romania in ipostaze paradoxale spre uimirea occidentalilor, deoarece ca stat detine ponderea cea mai mare din U.E la, numarul de autoturisme de lux aflate in circulatie pe cele mai impropii drumuri din Europa precum si la numarul de yahturi si vile (case) luxoase raportate la gradul mare de saracie existent. Atrocitatile privind sabotarea fara precedent a economiei nationale, au avut loc si se produc continuu in Romania cu ajutorul si in interesul asa zisei mafii politice autohtone in colaborare cu mafia transpartinica (interna si externa) si cu “oameni de afaceri straini” din care majoritatea sunt fugari urmariti de autoritatile tarilor unde acestia au comis tot soiul de nelegiuiri.
    “Modelul de capitalism” autohton, croit de clasa politrucilor impostoari, penali si puscariabili s-a dovedit a fi pentru cei care muncesc si traiesc in Romania, o utopie la fel ca si comunismul, deoarece in numele emaniciparii capitalului productiv (fabrici si uzine) ce a apartinut unui mod de productie comunist(socialist) a fost instrainat, prin metode necunoscute pincipiilor sau relatiilor de tip “capitalism clasic”. Unele unitati de stat chiar daca au fost rentabile si costituiau obiective strategice pentru siguranta nationala (fabricile de ciment, industria petroliera, energetica, telefoanele, etc) au fost instrainate la valori mult subevaluate in favoarea unor spagi uriase primite de catre guvernantii si politicienii decidenti ce au avut toate culorile politice si apartin atat stangii cat si dreptei. Toti au aplicat aceeasi modalitate haiducesca de praduire a economiei nationale.
    Relatiile de productie sau de munca specifice noului mod de productie postcomunist sunt reprezentate doar de sistemul sofisticat al traficului de influienta, santajului, amenitarii etc.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

Campania electorală pentru Primăria Capitalei, „aruncată în aer”! Cătălin Cîrstoiu, vestea momentului. Ce se întâmplă luni

Cătălin Cîrstoiu ar putea ieşi din cursa pentru Primăria Capitalei. Coaliţia PSD-PNL trebuie să ia urgent o decizie în privinţa candidatului comun.Acuzaţiile de incompatibilitate...

Irakul, atacat la o bază militară unde s-ar afla paramilitari pro-Iran. Ce spun Israel și SUA despre bombardamente (VIDEO)

Au fost explozii în Irak, azi-noapte, în apropiere de Bagdad, la o bază militară. Acolo s-ar fi aflat trupe ale armatei și foști paramilitari...
proger