Iată că încet, dar sigur, structurile Ministerului de Interne sunt curăţate de ofiţerii cu „bube” serioase la dosar. Iar până la iminenta reorganizare a structurii centrale de zilele viitoare, chestorul Gheorghe Popa a fost retras strategic din funcţia de adjunct al IGPR.
Cel supranumit „chestorul Logan” după ce a reuşit performanţa să cumpere autoturisme Dacia pentru Poliţia Română la astronomicul preţ de 70.000 de euro bucata s-a întors la vechiul său loc de muncă, Academia de Poliţie. Însă nici aici nu stă prea pe roze, întrucât, după cum „Naţional” a dezvăluit în exclusivitate, DNA are în lucru o complexă anchetă de deturnare a unor fonduri europene de către mai mulţi chestori care conduc sau predau la Academia de Poliţie, Gheorghe Popa aflându-se şi el, la loc de cinste, pe „lista neagră” a procurorilor anticorupţie.
Îl ia şi pe „chestorul peşte”?
Oricum, chestorul Gheorghe Popa speră astfel să-şi petreacă în linişte puţina vreme care îl mai desparte de pensie. Şi pentru că acum a ajuns ditamai rectorul, poate îi întinde o mână de ajutor şi îl cheamă să predea şi pe un alt adjunct al Poliţiei Române cu mai muţi „scheleţi” în dulap. Este vorba despre Florentin Robescu, cunoscut, în urma publicării „listei lui Pavel”, şi „chestorul lui peşte”.
Hotie la drumul mare?
“Directorasul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei
firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii
automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de
trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, directorasul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru
pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul
gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii
feroviare.
Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de
semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”,
pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar
de călători.
Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri
serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia
Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.”
Poate il pune pe caragea viorel salvador seful ipj gorj ca este un bun colector de taxe de protectie si a privatizat tot ipj gorj