AcasăDezvaluiriAncheteGata, le-am stins lumina la Frontiera!

Gata, le-am stins lumina la Frontiera!

Iata ca desi este la doar un pas sa revina la varful MAI dupa ce va fi nevoit sa-i predea sefia Politiei Romane actualului sau consilier Bogdan Despescu, chestorul Ioan Buda a suferit o ”remiza” cat o infrangere in chiar propriul fief de la Inspectoratul General al Politiei de Frontiera. Acolo unde ”publicitatea” facuta in  ”National” organizarii concursului privind ocuparea functiei de director la Directia Asigurare Logistica din cadrul IGPF a avut efectul scontat. Si anume un concurs pe bune, fara posibilitatea vreunei manevre, astfel ca ”minunea” s-a intamplat si procedurile vor fi reluate de la zero…

Si asta pentru ca ”marele favorit” al chestorului Ioan Buda, comisarul sef Maghiar Iulian s-a gandit mai bine chiar in noaptea de dupa aparitia dezvaluirii noastre si a ajuns la inteleapta concluzie ca nu este indeajuns de pregatit pentru a se prezenta la concurs. Asa ca pur si simplu nu s-a mai prezentat! In timp ce contracandidatul puternic sustinut de actualul sef de la Frontiera, comisarul sef Adrian Popescu a intrat totusi in sala de examinare. Numai ca si comisarul sef Baruta Corneliu a iesit val-vartej, astfel ca nici nu mai are rost sa anuntam barem nota primita. Una insuficienta insa, oricum…Asa ca s-au inecat ”corabiile” multora, mai ales ca la ce buget urmeaza sa fie alocat Logisticii IGPF,  tristetea ” fratiilor” din MAI este una cu atat mai mare…

Nu-i nici Buda, dar nici Popescu…

Insa dincolo de panica inevitabila care i-a cuprins pe vechii ”combinagii” ai structurii, dar si a sperantei noilor ofiteri care astfel pot trage nadejde ca vor avea si ei sansa lor de acum inainte la astfel de concursuri, iata ca ramane ”in amanare” decizia finala in ceea ce priveste cine este cu adevarat seful de facto al Frontierei. Pentru ca, prin ”transparentizarea” acestui concurs la care atat chestorul Ioan Buda, cat si comisarul sef Adrian Popescu isi trimisesera oamenii de incredere la inaintare, aflarea ”marelui castigator” doar s-a amanat, fara a fi inca transata…

author avatar
Catalin Tache
6.612 afisari

13 COMENTARII

  1. Ce am tresărit când am văzut titlul articolului.
    Am crezut că a venit Niț….u la muncă.
    Poți mai mult Maestre.
    Rămân cititor fidel.
    I-ți mulțumesc Maestre că ai in grijă și Curticica noastră.
    Numai suntem ultima armă in MAI. Prezentăm interes pt opinia publică.
    Promovează și concursurile in articolele dumitale poate ajung si la noi tineri care au studiat la Londra la Paris, care au făcut două mări odată. Ca să nu ne mai certați că nu avem calitate.

  2. Shock. S a spart buboiul la frontiera. Neavasta obeza si blonda se intoarce din pensie de la sipi si activeaza ca purtatoare de minciuni la frontiera…. cat le mai canti im struna frustratilor? Esti un tonomat cu 1 leu articolul.

    • Vezi, ăsta e cusurul tău. Te enervezi repede. Numără până la 5 și respiră adânc.
      Toți avem câte un ,,of” pt cineva. Dar să tratăm cu grijă această pistă pe care o propui. A fost o angajată bună pt Instituție intr-un moment când relația cu presa era la pământ(și vezi ce înseamnă presa). Măcar pt faptele bune pe care le-a făcut și sigur va mai face în prezentarea situației din minister pt problemele cu care ne confruntăm avem datoria să nu o jignim(măcar in public). Scuze dar simțeam nevoia să zic. Referitor la pelerinaje ,jos pălăria. Să ne pornească și pe noi păcătoșii poate unii dintre noi mult mai mari decat ea.

  3. O mana de fier la fruntaliile tarii. Dotarea politiei de frontiera cu aparatura. Tehnica auto. Tinuta. Bocanci. Si efective. Apoi scimbarea 360…

      • Cred că s-a referit că e nevoie de o,,mâna de fier „pt a putea sparge sau ține sub control tot felul de găști și influențe ale lor.
        Metaforic vorbind

  4. Talpa granicerului nu i. O ia nimeni. Apoi din birou se dicteaz. Dar operativii saracii nu mai ei stiu saracii cu ce se mananca frontiera. Cu n cazuri. Derbedei. Loviti. Scuipati. Ultraje… Pistoale inveghite. Tinute ffff uzate.

  5. Talpa granicerului nu i. O ia nimeni. Apoi din birou se dicteaz. Dar operativii saracii nu mai ei stiu saracii cu ce se mananca frontiera. Cu n cazuri. Derbedei. Loviti. Scuipati. Ultraje… Pistoale invechite. Tinute ffff uzate.patronii plimba hartiile pe la esaloane. Iar bate vantul prin sectoare.. Dupa ani au pensii nesimtite pe spinarea prostilor. Intrand in valul pensiinarilor pisteaza prin pelerinaje. Mari sfinti si enoriasi

  6. Tache! Buda este coșmarul tău (te bântuie), așa disperat ești, încât ai ajuns să scrii zilnic numai petarde… Ești ca o ghicitoarea proastă (azi scrii un articol, mâine îți răspunzi singur)… Noroc că colegii din presă nu mai pun botu la mizeria ta!

  7. PRINCIPALELE CAUZE DE SISTEM CARE AFECTEAZA INDEPENDENTA, INTEGRITATEA SI COMPETENTA PROFESIONALA
    Etica profesionala este caracterizata in principal de independenta, integritate si competenta profesionala.
    INDEPENDENTA profesiei – implica independenta de spirit (de drept) si independenta în aparenta (de fapt).
    Independenta de spirit – reprezinta starea de spirit care permite lucratorilor sa emita judecati fara a fi afectati de influente si sa actioneze cu integritate, pentru a-si exercita cu obiectivitate competentele profesionale.
    Independenta in aparenta – se realizeaza prin evitarea situatiilor in care o terta persoana informata si rezonabila ar cunoaste toate informatiile relevante, inclusiv masurile de protectie aplicate in munca specifica, iar pe aceasta baza ar putea concluziona ca, integritatea, obiectivitatea sau competenta profesionala a lucratorilor sunt compromise.
    INTEGRITATEA – presupune ca lucratorul sa fie drept si onest in realizarea competentelor profesionale si in relatiile interpersonale.
    COMPETENTA profesionala – lucratorii din M.A.I. trebuie sa aiba si sa-si mentina cunostintele si aptitudinile profesionale la un nivel necesar si corespunzator pentru a asigura membrii societatii ca primesc de la acestia servicii in conformitate cu standardele aplicate sau elevate cunoscute in domeniile in cauza.

  8. PRIVITOR LA AVANSAREA IN GRAD SI FUNCTIE A PERSONALULUI;
    Pentru cresterea obiectivitatii promovarii in functie, avansarii in grad si acordarii de distinctii si medalii este necesar eficientizarea procedurilor si tehnicilor utilizate in prezent, astfel:
    – Numarul functiilor cu grade mari de ofiter sau subofiter(agenti) inclusiv cu gradul de general (chestor), prevazute in statele de organizare din structura sistemului trebuie sa fie riguros renormate (tinand cont de anumite ponderi si alogoritmi) pentru a se pune bazele unor grile care sa permita o dispersie piramidala corespunzatoare responsabilitatilor impuse de anumite capacitati intelectuale si standarde ce pot asigura o eficienta sporita in plan managerial si operativ dar si in ceea ce priveste folosirea resurselor.
    Avansarea la gradul de general (chestor) sa se faca de asemenea in conditii de o inalta exigenta intelectuala si profesionala, astfel:
    – dupa implinirea virstei de 45 de ani cand ofiterul are acumulata suficienta experienta [exceptie facind cei care au rezultate remarcabile in activitatea profesionala (incriminarea crimei organizate sau faptelor coruptie care reclama riscuri mari) si virsta de peste 35 de ani];
    – cu recomandare din partea SINDICATULUI si al Corpului de Generali in randul carora doreste sa activeze care se poate obtine doar prin vot cu o majoritate calificata de 75%;
    – cu avizul CSAT;
    – numai dupa elaborarea unei lucrari stiintifice importante si de inalta tinuta realizata intr-un domeniu si cu subiect specific sistemului;
    – in urma absolvirii examenului dat, in baza unei bibliografii, in fata unei comisii
    formata din 9 membrii proveniti din institutii fundamentale ale statului (Academia Romana, Curtea Constitutionala, Inalta Curte de Casatie si Justitie, OSIM, Sindicatul Politistilor, Academia de Politie, Comandament de Arma, etc.).
    – Acordarea diferitelor distinctii si medalii de merit sa se faca cu mai mult discernamint, pe criterii de excelenta si in baza unor documentari cat mai laborioase.
    – Pentru cresterea prestigiului, credibilitatii si eficientei institutiilor din structura sistemului de ordine si siguranta publica Poliţia Romana, Jandarmeria Romana si I.G.S.U. este necesar ca procedura desemnarii sefilor acestora institutii sa se faca pe baza unei selectii din mai multe candidaturi depuse pentru aceeasi functie si pentru un mandat bine delimitat de 4 sau 5 ani.
    Dupa avizul primit de la C.S.A.T. si o mediatizare (dezbatere publica) corespunzatoare, prin vot Parlamentar sa se decida in functie de valoarea strategiei manageriale expuse de fiecare candidat, cea mai valoroasa si merituoasa persoana pentru ocuparea funcţiei vacante sau vizate. Eliberarea acestora din functie sa se faca numai la sfarsitul mandatului, iar cand situatia o impune mai devreme din diferite motive imputabile sefilor sa se decida tot prin vot parlamentar.
    – In vederea eliminarii unor situatii de contestare a rezultatelor, comisiile de examinare pentru promovari in functii publice sau in grade profesionale trebuie sa aiba in componenta lor in mod obligatoriu ca membru pe linga specialisti cu responsabilitati profesionale in domeniu respectiv si un JUDECATOR de CONTENCIOS ADMINISTRATIV, cu competenta teritoriala pe raza caruia isi are sediul institutia Sistemului de Ordine si Siguranta Publica pentru a veghea la respectarea legalitatii procedurii si nu numai.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger