Nu cu multa vreme in urma, Ludovic Orban urla ca din gura de sarpe la procurori, cerandu-le, ultimativ, sa dea odata drumul la toate dosarele cu politcieni pe care le mai au prin sertare. Si uite ca, dupa cum sustin sursele noastre, oamenii legii chiar au luat in serios apelul fruntasului liberal.
Mai ales ca in timpul scurs de la violenta iesire publica a acestuia, Nelu Iordache si-a adus aminte ca, pe cand era ministrul Transporturilor, Orban a fost demnitarul care i-a bagat primul miliard in conturi si l-a facut ditamai „regele asfaltului”. Culmea e ca Iordache i-a mai purtat odata ghinion politicianului, acesta intrand intr-un tramvai cu jeep-ul primit „suvenir” de la afaceristul din Adunatii Copaceni. Mai mult, in rapoartele serviciilor secrete cu privire la incercarea de privatizare a CFR Marfa se reamintesete si de misterioasa afacere „Rolling Stock”, care i-a legat pe Ludovic Orban si Gruia Stoica.
A intrat in penita lui „Sadoveanu”
Dupa cum glumesc chiar anchetatorii care il exploateaza informational pe omul de afaceri Nelu Iordache, acesta din urma mai are putin si il depaseste pana si pe Mihail Sadoveanu in privinta romanelor fluviu. Dar, pana la o varianta moderna a „Neamului Soimarestilor”, se pare ca fostul „rege al asfaltului” si-a adus aminte si de fostul sau prieten Ludovic Orban, despre care a avut doar cuvinte de lauda. Mai ales ca, pe cand acesta era ministrul Transporturilor, ROMSTRADE a primit, in doar cateva luni, contracte de 1.700.000 lei din bugetul Companiei Nationale de Drumuri. Insa liberalul s-ar putea sa nu-si aduca aminte cu aceeasi placere de acele vremuri, mai ales ca a suferit un crunt accident rutier, intrand intr-un tramvai cu jeep-ul de lux care apartinea firmei ROMSTRADE. Si cu care, nu se stie de ce, se deplasa la serviciu fostul ministru…
A schimbat macazul CFR Marfa
Odata deschisa „cutia Pandorei”, necazurile pot incepe sa curga pentru actualul deputat PNL. Mai ales ca, din informatiile intrate in posesia noastra, reiese ca pe tapetul anchetei pot fi repuse si rapoartele secrete privind posibila implicare a lui Ludovic Orban in devalizarea CFR Marfa, un subiect oricum la moda. Cert este ca, pe cand era ministrul Transporturilor, liberalul i-ar fi ordonat directorului companiei de stat, Gratian Calin, sa infiinteze o societate noua impreuna cu concurentul privat de moarte, Gruia Stoica. Astfel a aparut „Rolling Stock Company”, care a preluat cele mai bune vagoane ale CFR Marfa. Dupa care, Gruia Stoica ar fi preluat pachetul majoritar de actiuni ai noii firme, privatizand astfel o buna bucata din compania de stat. Care avea inca pe atunci un profit de 60 de milioane de euro. Insa dupa ce Ludovic Orban a schimbat macazul cu afacerea „Rolling Stock” si a contractat apoi un pagubos contract de120 de milioane de euro, a inceput imediat si declinul CFR Marfa. Iar anchetatorii au inceput acum sa puna intrebari daca banii chiar au fost folositi la reparatia capitala a vagoanelor sau s-a recurs doar la vopsirea lor, dupa metoda brevetata de Relu Fenechiu in dosarul „Transformatorul”.