AcasăDezvaluiriAncheteDNA ii da lui Gruia Stoica perversa de la Chisinau!

DNA ii da lui Gruia Stoica perversa de la Chisinau!

Aflat in stare de arest preventiv dupa ce procurorii anticoruptie l-au acuzat ca, impreuna cu avocatul sau, Doru Bostina, ar fi incercat sa „blatuiasca” licitatia organizata de CEO Oltenia pentru transportul feroviar al carbunelui extras, Gruia Stoica poate primi o noua lovitura judiciara.

 

Gruia Stoica a fost saltat de procurorii DNA intr-un alt dosar de coruptie

Pentru ca, dupa ce magistratii au respins cererea sa de a fi eliberat si judecat in arest la domiciliu, patronul imperiului GFR ar putea fi tarat de catre anchetatori intr-un nou dosar. Unul cu implicatii internationale si la care deja lucreaza procurorii de la Chisinau. Este vorba despre suspiciunile avute de acestia cu privire la incheierea unui contract in valoare de peste 12 milioane euro pentru renovarea completa a cinci trenuri apartinand Cailor Ferate Moldovenesti de catre societetatea RMAR  Pascani, apartinand controversatului miliardar roman.

A luat foc!

Cu putine zile in urma, un tren care se deplasa pe traseul Chisinau – Ungheni a luat foc in apropiere de Gara Straseni. Pompierii au intervenit de urgenta, evacuand pasagerii si reusind, cu greu, sa stinga flacarile care cuprinsesera locomotiva si vagoanele. Culmea, este vorba despre o garnitura recent modernizata si a carei renovare a costat guvernul de la Chisinau bani grei, imprumutati de la diverse banci din Republica Moldova si de peste hotare.

Patronul GFR nici nu a apucat bine sa inaugureze trenurile renovate, ca acestea au si inceput sa ia foc

Incidentul, care nu este singular in ce priveste trenurile model diesel D1 fabricate in anii 1980 in Ungaria si reparate la RMAR  Pascani, a dat apa la moara procurorilor care suspecteaza implicarea a doi inalti demnitari moldoveni in parafarea acestui contract de peste 12 milioane euro dintre Caile Ferate Moldovenesti si societatea din Pascani apartinand omului de faceri roman Gruia Stoica. Mai ales ca, desi banii au fost platiti integral, si celelalte trenuri din lotul de cinci garnituri reparate pana acum au avut probleme asemanatoare, anchetatorii sustinand ca acestea au pus in real pericol viata pasagerilor.

Refugiati la Bucuresti

Bineinteles ca doar expertii pot stabili cu exactitate daca incendiul, dar si celelalte defectiuni tehnice, se datoreaza sau nu fabricii din Romania. Si de-abia atunci se poate pune problema cine plateste paguba, trenurile respective aflandu-se in garantie. Pana atunci insa, din cate sustin sursele noastre, procurorii de la Chisinau ii suspecteaza pe doi fosti demnitari moldoveni de fapte de coruptie, acestia fiind implicati implicit in semnarea proiectului pilot de modernizare a parcului feroviar apartinand Cailor Ferate Moldovenesti. Iar cum cei vizati de ancheta s-au refugiat la Bucuresti, unde se pare ca duc o viata lipsita de griji, exista informatii ca partea moldoveneasca ar fi cerut sprijinul procurorilor romani pentru a face si la noi in tara cercetarile preliminarii necesare. Si cum bineinteles ca DNA nu putea pierde acest prilej de a le intinde o mana de ajutor fratilor de peste Prut, ancheta comuna in acest caz se anunta deja drept una exploziva…

author avatar
Catalin Tache
4.361 afisari

3 COMENTARII

  1. „Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a păgubit anul trecut cu câteva zeci de mii de euro compania pe care o conduce prin muşamalizare unui accident auto în care a fost implicată o rudă a acestuia.

    Concret, către sfârşitul lunii martie 2013, autoturismul companiei marca Toyota RAV 4 (B-80-ZKG) condus de către Radu Daniel, finul lui Valentin Dorobanţu, a provocat un accident destul de grav pe unul dintre pasajele din apropierea Gării de Nord. În urma accidentului, maşina de la CFR Călători, ce fusese achiziţionată doar în urmă cu câteva luni la preţul 38.000 de euro, a fost grav avariată .
    Însă, imediat după reparaţii, autoturismul a fost vândut de către companie la un nici un sfert din valoare la care a fost cumpărată, iar toata paguba a fost decontată de CFR Călători”

  2. Incepand din 1990 toti ministri inclusiv cel prezent(pt impostura si macheavelism cu mama lui) si secretarii de stat care au ocupat vremelnic aceste functii din ministerul transporturilor trebuie trecuti pe LISTA NEAGRA a groparilor si cioclilor cailor de transport din Ro, cele ferate, navale, aeriene si terestre. Acestia fac parte din GASCA distrugatorilor Ro alaturi de altii idioti, retardati si mafioti ca ei din toate subsitemele sitemului social.

  3. Dupa 1989, in Romania s-a actionat cu mult devotament revolutionar pentru a se creea institutii cu emblema democratiei si asistenta din partea expertilor U.E, (multe din acestea nu pot inca sa-si doveasca utilitatea sau eficienta sociala) folosindu-se arhitecti politici si decidenti publici de sorginte stalinista, dar si sub influienta inertiei imoralitatii (lacoamiei) mostenite in gena colectiva a poporului roman. Drept urmare s-a realizat doar o hibridizare a vechilor structuri statale. Efectele generate in urma functionarii acestora nu ofera decat posibilitatea mimari democratiei si nicidecum actiuni de consolidarea ei. In asemenea conditii majoritatea romanilor sunt nevoiti sa suporte intoxicarile unor “politicieni ciocoi” retardati, cu teoria precum ca democratia ar fi identica cu imoralitatea, coruptia si saracia.
    Institutiile statului sunt neperformante datorita dominarii acestora de catre prea multi impostori (cei valorosi ori specialisti adevarati, unii din motive de umilire altii din lacomie au trecut de partea celor care dauneaza interesului geleral, iar o parte dintre ei s-au oferit cu orice risc sa slujeasca criminalitatii) si clanuri constituite pe baza diverselor principii neortodoxe-mafiote, in majoritatea situatiilor acestea functioneaza dupa cum le dicteaza interesele mai putin legitime (mai ales in cazul celor cu atributii de reglementare si de aplicare a legii care au inventat “FURTUL LEGAL”) ceea ce dovedeste ca Romania ar fi tara fara rost ori n-ar avea nici un orizont pentru viitor. Mecanismele generate de institutiile “hibrid” experimentate de majoritatea romanilor au produs acestora mari deziluzii si grave dezamagiri, umilinta si dispret. Esecurile Romaniei, reflectate in lipsa de reactie si de subrezenia institutiilor sale fundamentale care mimeaza democratia au generat inclusiv atitudini de respingere, fata de integrare, din partea unor conducatori ai statelor membre U.E. si au croit directia catre ANARHIE.
    Privitor la cadrul legislativ (inclusiv Constitutia Romaniei) dupa 24 de ani, s-a constatat ca, acesta a generat mecanisme nedemocratice, neperformante, structuri contradictorii si contine multa imoralitate (coruptie). Legislatia este dezlanata deoarece nerespectarea sau aplicarea in mod preferential si abuziv, chiar de catre demnitari, a regulilor elementare (inclusiv a bunului simt) si a principiilor (care trebuiau dobandite in cei “7 ani de acasa” cum ar fi; cazul ruşinii care a si murit, a bunei cuviinţe care isi da ultima suflare) de convetuirea sociala a devenit pentru majoritatea politicienilor si parlamentarilor motiv de reglementare sau legiferare fara noima, drept urmare excesul de norme este fara precedent.
    Reglementarile (inclusiv procedurile, metodologiile, etc.) sunt concepute astfel ca cetatenii de rand, in numele asa-zisei democratii originale BALCANICE, sa spere in adevar si dreptate, insa fara a le putea dobandi vreodata sau cu usurinta, spre marea satisfactie inumana a “regizorilor politruci” si judiciaristilor (avocatilor) bine platiti inclusiv din bani publici. JUSTITIARII reclama adesea ca sunt suprasolicitati oferind, spectacole publice, improprii normalitatii, in dispretul infaptuirii actulului de justitiei, regizate de insasi institutiile judiciare ale statului, folosite politic, de cele mai multe ori, pe post de “BAU” “BAU”, pentru amenintari si santajari, la care romanii de rand asista neputiinciosi.
    Tupeistii si mafiotii din politica, prin excese de violenta cu specific balcanic, in coabitare neprincipiala cu puterea judecatoreasca au emis cu preponerenta norme legislative si verdicte juridice, prin care sa-si creeze privilegii, sa-si apere propriile temeri si sa consolideze pozitiile favorabile ale noii nomenclaturi si ticalosii, ignorand totalmente demnitatea umana si interesele majoritatii romanilor.
    Procedurile mai putin democratice, instituite in baza sistemului legislativ rezultat din ratiuni subiective, dusmanoase si egoiste, ce activeaza in societatea romaneasca, batjocoresc cele mai importante categorii sociale sau profesionale si au condus la aparitia unor “mutanti” sau “degenerati” esuati social precum; “capitalist cu obligatii de comunist”, “capitalist fraudist”,”miliardar de carton”, “impostor cu diplome de studii”, “politician apolitic”, “imbogatiti prin saracirea tarii”, ”interlop beizadea”, “presedinte penal”, “premier penal”, ”primar penal”, ”judecator penal”, “parlamentar penal”,”lider de sindicat penal” etc.
    In locul Politicilor Publice sectoriale necesare progresului general, majoritatea romanilor au primit, de la “falsa” clasa politica, in ultimii 24 de ani, “ STATUTUL DE COBAI” ori de “ROBOT” in baza caruia sunt supusi la cele mai diabolice experimente, fara a se tine cont de sex, de varsta ori de gradul de instruire.
    Oricat de mult s-au straduit unii politicieni impostori apeland la demagogia sofisticata, n-au reusit sa-i defineasca cu certitudine competentele, orientarile si nici sa-i contureze o structura eficienta. Dezbaterile publice pe aceste teme au reliefat mari confuzii si contradictii atat in plan politic cat si de natura juridica in defavoarea modernizarii relevante a statului si a cresterii bunastarii generale. Astfel politica fara strategii de dezvoltare si previziuni la nivel micro si macro a creeat in mod regretabil, conditiile propice instalarii unui nou tip de feudalism in Romania.
    “Modernizarea statului” a fost totdeauna un slogan serios folosit in mod demagogic de clasa politica, doar in campania electorala, desi constituie o miza foarte importatnta pentru progresul natiunii romane. Acest proces nu a fost posibil sa se realizeze deoarece in societatea politica activeaza foarte multe CIOCIOLINE (feminine dar si masculine) si este total lipsita de capacitati manageriale in domeniul administratiei publice sau pentru valorificarea superioara a factorilor de reusita(inclusiv a celor naturali) cu potential ridicat si datorita tradarii niciodata nu a putut dovedi practic ca are intentii bune si pentru realizarea interesului general. “Modelul de capitalism” autohton, croit de clasa politica ciocoiasca, s-a dovedit a fi pentru cei care muncesc si traiesc in Romania, o utopie la fel ca si comunismul, deoarece in numele emaniciparii capiatlului productiv (fabricile si uzinele) ce a apartinut unui mod de productie comunist(socialist) a fost privatizat, prin metode necunoscute pincipiilor sau relatiilor de tip “capitalism clasic”. Unele unitati de stat chiar daca au fost rentabile si costituiau obiective strategice pentru siguranta nationala (fabricile de ciment, industria petroliera, energetica, telefoanele, etc) au fost instrainate la valori mult subevaluate in favoarea unor spagi uriase primite de catre guvernantii si politicienii decidenti ce au avut toate culorile politice si apartin atat stangii cat si dreptei, toti au aplicat aceeasi moda haiducesca. Relatiile de productie specifice noului mod de de productie postdecembrist sunt reprezentate doar de sistemul sofisticat al traficului de influienta, santajului si amenitarii.
    Majoritatea unitatilor economice privatizate au fost valorificate la fier vechi, iar terenurile vandute la preturi speculative. In aceste conditii capitalul industrial productiv, din tara a fost mult redus, iar cel autohton a ajuns sa fie aproape de zero ceea ce afecteaza grav atat realizarea echilibrui economic intern cat si perspectiva dezvoltarii pe baza unor politici publice decise de interesul general al romanilor. Forma explicita a capitalismului aplicat, in Romania postdecembrista, numai de catre politicieni sau cu sprijinul acestora este una conjucturala numita “capitalism salbatic”, care s-a dezvoltat in mai multe faze. Prima faza s-a consumat prin capusarea unitatilor de stat pana la falimentare. A doua, aflata in curs, de derulare se refera la capusarea bugetului de stat (prin borduriade, infiintari de spatii verzi cu panselute si parcuri fara utilitate publica, vopsiri de trotuare, montari excesive de indicatoare de circulatie, plata societatilor de paza pentru activitati inutile, etc) ceea ce va avea o contributie decisiva la FALIMENTAREA ROMANIEI. Ce va urma ulterior nu inseamna decat grozavie.
    Practica a dovedit ca majoritatea imbogatitilor prin frauda,“harparetii”, dominati de pacatul lacomie, nu au cultura necesara pentru a pretui capitalul (mai ales daca e vorba de cel de natura umana), prin aplicarea vreunei retete de succes in vederea mentinerii ori sporiri acestuia si drept urmare l-au transformat cu usurinta curveasca din forma productiva direct in bunuri de consum de lux, fara a lua in considerare ca, pe termen scurt se reduc drastic locurile de munca creatoare de valoare adaugata si are ca efect cresterea in mod nejustificat, a somajului si datorita sistemului clientelar, a aparatului bugetar de stat. Pe termen lung gafele comise, vor genera regres economico-social la nivel national si se va rasfrange, in termen scurt, cu influienta negativa majora si asupra “miliardarilor de carton” sau “capitalistilor fraudisti.”
    Spre deosebire de lumea civilizata mecanismul de tip arhaic preferat de privilegiatii societatii postcomuniste pentru acumularea de capital a pus Romania in ipostaze paradoxale spre uimirea occidentalilor, deoarece ca stat detine ponderea cea mai mare din U.E la numarul de autoturisme de lux aflate in circulatie pe cele mai impropii drumuri din Europa precum si la numarul de yahturi si vile (case) luxoase raportate la gradul cel mai mare de saracie al populatiei. Atrocitatile privind sabotarea fara precedent a economiei nationale, au avut loc si se produc continuu in Romania cu ajutorul si in interesul mafiei politice autohtone in colaborare cu “oameni de afaceri straini” din care majoritatea sunt fugari urmariti de autoritatile tarilor unde acestia au comis tot soiul de nelegiuiri.
    In Romania, care asteapta verdictul integrarii definitive, s-a ajuns la situatii neregasite in tarile din U.E. in care cetateanul dacă nu are multi bani, nu are nici drepturi, nu primeşte respect, nici îngrijire, demnitatea persoanei umane stă în dimensiunea portofelului, în succesul material extravagant (denumit hotie) si în numărul de plecăciuni efectuate periodic faţă de pilele sus puse care trebuie alimentate continuu cu imoralitati.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger