AcasăDezvaluiriAncheteDe ce l-a pus Despescu pe Vasilescu să își facă harakiri!

De ce l-a pus Despescu pe Vasilescu să își facă harakiri!

Bogdan Despescu și-a sacrificat camaradul ca să își salveze el postul

Dacă nici ”Livache” Vasilescu nu știe ce înseamnă cu adevărat ”facerea de bine” în Ministerul de Interne, atunci chiar că nimeni nu o mai știe! Ce-i drept, de acum fostul inspector general al Poliției Române o știe din ambele părți ale problemei… Oricum, chestorul Vasilescu ar fi trebuit să se gândească de două ori atunci când și-a folosit impresionantul sistem de relații personale în frunte cu chiar ”nașul” Mugur Isărescu pentru ca Bogdan Despescu să revină în fruntea MAI, ca și secretar de stat. Vasilescu amenințând chiar că nu va accepta misunea primită la conducerea IGPR, dacă nu va fi lăsat să facă echipă cu Bogdan Despescu. Cel aflat pe atunci  într-o totală dizgrație și cu nenumărate ”tinichele” ale trecutului legate la mapa profesională.

Bogdan Despescu

Iată însă că acum Bogdan Despescu a uitat că face tandem cu Vasilescu, deși amândoi și-au asumat în fața ministrului Marcel Vela umilința de a se ploconi în fața Duduienilor la ceas de noapte, în curtea Bisericii… Și dacă tot a venit vorba de Vela, ”gecarul” a ”tăiat-o” de acum câteva zile din București, fiind prea timorat ca să îndrăznească să îi ceară față în față ”bătrânului” Vasilescu să demisioneze. Ingrata misiune revenindu-i tot secretarului de stat Bogdan Despescu, cel care nu a avut nicio greață nu doar  în a îl executa pe camaradul de ieri Vasilescu, dar chiar i-a cerut acestuia să își facă public ”harakiri”, prin prezentarea demisiei și asumarea întregii responsabilități în scandalul negocierilor nocturne cu clanul Duduienilor.

Sperând că astfel va mai lărgi ”lațul” din jurul propriului său cap. Și de acum,prin forțarea impunerii unui nou experiment la conducerea IGPR, să își asume astfel și prelungirea hegemoniei personale asupra Poliției Române. Numai că efectul de domino deja lovește prea tare la baza MAI-ului pentru ca până și Despescu să stea liniștit, în câteva zile rămânând fără șefi două dintre cele mai importante structuri ale ministerului: DGA și Polția Română. Cine urmează? A, da, pe 1 octombrievine rândul șeful Jandarmeriei, care se va pensiona. Dar până atunci…?

author avatar
Catalin Tache
5.845 afisari

9 COMENTARII

  1. Inca odata – facerea de bine e ….- Apropo, poate ne explica si noua seful ramas – inca – in politie, cum eram eu amenintat, sau oricare cetatean cinstit din tara asta , sau Bucuresti in cazul de fata, de certurile dintre doua clanuri de „ceteteni de alta etnie ” ( ca sa ma exprim elegant) ??? Stimati concetateni, va-ti simtit amenintati in asa masura incat sefii pol. rom. sa trebuiasca sa negocieze ca la Costesti ??? pardon Tismana ??? Mai, sa fie … si noi pu….mea cand chemam un simplu agent la o altercatie se face ca-i ocupat. „Importante personalitati” au fost salvate…ceilalti sa-si plateasca si ei politie proprie, ca pe ceea care o platim toti e a UNORA.

  2. Ionita o merita oricum cu varf si indesat! Hai sa o lasam mai moale cu Ionita asta, a fost o decizie fericita luata de Vela, poate putin cam tarziu….

  3. Domnilor mă apucă scîrba cînd citesc despre acest Vasilescu, fost șef la poliția romînă că a fost și este un mare profesionist, el fiind un mare jonglor în ale poliției. Doamne ce ne facem noi că nu mai este șef în poliție acest Vasilescu. A auzit cineva despre el ca fiind mare profesionist și a destructurat vre-un clan interlop ? Vai doamne cum sunt gratulați mafioții. Ducerea lui pentru tratative la clanul Duduienilor avea o conotație, de colaborare (corupție) și dacă mai stătea mult pe funcție poate era nașul de cununie a unor membrii din acest clan.
    Spiritul de gașcă și cîrdășie nu se dezminte în Ministerul de Interne. Ce să-i faci domnilor doar denumirea este de Ministerul Afacerilor Interne. Oare despre ce afaceri este vorba ? Nu se vede și din lună că la șefiile structurilor M.I sunt promovați NULITĂȚI, ușor manevrabili și cu abilități pentru acțiunile de corupție.
    Degradarea M.I este, evidentă, de perspectivă și ireversibilă. Aceasta este una din valențele DEMOCRAȚIEI.

  4. e o vorba in popor cica” facere de bine…….mamă” casa-i in …..tenis vorba lui Toma Caragiu ha!ha!

  5. ROMANIA TREZESTE-TE
    Marele politician si om de stiinta american, Dwight Waldo (1913 – 27 octombrie 2000), in teoria sa sustine ca, in exercitarea atributiilor, cei ce detin functii publice, trebuie sa aiba in vedere 12 obligatii mai importante si anume, fata de: 1- constitutie; 2 – legi; 3 – natiune si tara; 4 – democratie; 5 – normele de organizare birocratica; 6 – profesie si profesionalism; 7- familie si prieteni; 8 – sine; 9 – colectivitatile cu care vin in contact; 10 – interesul public sau bunastarea generala; 11- umanitate sau lume; 12 – Dumnezeu sau religie.
    In sistemul pseudo-DEMOCRATIC din Romania nu se depun de catre cei cu obligatii in domeniul juridic-legislativ eforturile necesare in directia creerii de reglementari si coduri etice adaptate noilor nevoi obiective impuse de evolutia si modernitatea societatii.
    Etica profesionala este caracterizata in principal de independenta, integritate si competenta profesionala.
    INDEPENDENTA profesiei – implica independenta de spirit (de drept) si independenta în aparenta (de fapt).
    Independenta de spirit – reprezinta starea de spirit care permite lucratorilor sa emita judecati fara a fi afectati de influente si sa actioneze cu integritate, pentru a-si exercita cu obiectivitate competentele profesionale.
    Independenta in aparenta – se realizeaza prin evitarea situatiilor in care o terta persoana informata si rezonabila ar cunoaste toate informatiile relevante, inclusiv masurile de protectie aplicate in munca specifica, iar pe aceasta baza ar putea concluziona ca, integritatea, obiectivitatea sau competenta profesionala a lucratorilor sunt compromise.
    INTEGRITATEA – presupune ca lucratorul sa fie drept si onest in realizarea competentelor profesionale si in relatiile interpersonale.
    COMPETENTA profesionala – lucratorii din M.A.I. trebuie sa aiba si sa-si mentina cunostintele si aptitudinile profesionale la un nivel necesar si corespunzator pentru a asigura membrii societatii ca primesc de la acestia servicii in conformitate cu standardele aplicate sau elevate cunoscute in domeniile in cauza.
    Problemetica selectiei, pentru asigurarea resurselor umane (fondului de cadre) si formarii profesionale este una din cele mai importante functii manageriale, care influienteaza randamentul sistemului de ordine si siguranta publica, de aceea acest domeniu trebuie coordonat in mod unitar de catre profesionisti cu abilitati corespunzatoare inalta calificare de stricta specialitate si care au vocatie.
    In ultimii 30 de ani s-a promovat o politica de cadre interna ce a incurajat goana dupa functii de conducere si sporirea nr. acestora in detrimentul specializarii personalului pe diferite domenii si linii de munca specifice sistemului si care presupune un singur sens al evolutiei (ireversibile) in cariera spre cote superioare pana la un nivel de competenta pe care il poate atinge(dovedi) fiecare dupa pregatirea si capacitatile sale intelectuale ceea ce ofera si un cadru de stabilitate salariala personala ridicata dar si pe post.
    Pentru optimizarea la maximum a functiei publice, unul din principiile de baza care trebuie respectat (asa cum se intimpla in statele civilizate) este ca in fiecare institutie a statului, numarul salariatilor sa fie minim posibil, proveniti dintre cei mai valorosi cetateni ai urbei, dar care (mai ales in cadrul aceleeasi structuri) sa provina din familii sau „neamuri” cat mai numeroase posibil, din motive lesne de inteles (pentru a fi satisfacuta o gama cat mai diversificata de nevoi sociale obiective si evident a oferi incredere maxima sistemului).
    In acest context se impune eliminarea situatiilor in care membrii aceleeasi familii fac parte din aceleasi structuri centrale sau de executie sau din esaloane diferite dar cu subordonare de control sau de coordonare (protejare), pentru eliminarea conflictelor de interese.
    Asupra sistemului de ordine si siguranta publica se practica traficul de influenta, santajul si amenintarea din partea asa ziselor elite ale societati, inclusiv a celei politice, pentru rezolvarea unor interese nelegitime. Asemenea practici au condus la degradarea independentei si integritatii profesionale ale personalului din structurile sistemului precum si la dereglarea unor mecanisme judiciare.
    Lipsa protectiei impotriva unor asemenea vulnerabilitati a permis ca la toate nivelele si structurile sistemului sa se manifeste interventii din exterior pentru a fi facute cu dedicatie atat avansari in functii cat si in grade profesionale, dar si pentru a se impune modul de rezolvare subiectiva a unor cazuri cu referire la fapte antisociale.
    Prin asemenea proceduri imorale si modalitati subiective s-a ajuns la situatia ca agentul de politie sa fie avansat in timp record la gradul de chestor sau in functia de sef al unui inspectorat de politie, ori in structurile din aparatul central.
    Tot din aceste cauze au fost acordate mai multe grade profesionale superioare in mod exceptional, nejustificat, celor fara merite profesionale sau celor care fac parte din structurile neoperative (dar care au tupeul de a se ploconi ireprosabil) desi acestia nu trebuie sa aiba aceleasi drepturi cu cei care fac munca opertiva, ceea ce are consecinte nocive asupra bunului mers al sistemului.
    Astfel s-a ajuns, datorita unor impuneri (presiuni) si la situatia in care cei cu atributii de control sau de supraveghere informativa, pentru combaterea neregulilor interne sa „TOLEREZE” incalcari ale normelor de catre cei ce, „acorda protectie” contra favoruri (pentru sine si „pilele” lor), celor implicati in afaceri murdare sau in gestionarea frauduloasa a resurselor publice, materiale si financiare. Din aceleasi cauze alti aparatori ai legii ameninta administratorii unor firme pentru obtinerea diverselor avantaje ca si „taxa de protectie”.

  6. Da PNL -istii nu au intalniri de taina cu interlopii ? Ca baga o groaza de bani in campania electrorala a PNL -ului Interlopii lor.

  7. A ” demisionat” un „interlop,”in locul lui,dupa cum prevede cutuma mafiota,va veni un alt „interlop”.Pt. ca altfel,nu se mai inteleg intre ei.Iar „afacerile interne”,trebuie sa se deruleze nestingherite,dupa cum „ne-am inteles.”

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger