AcasăDezvaluiriAncheteDan Sova, prins in Operatiunea „Candid Camera”!

Dan Sova, prins in Operatiunea „Candid Camera”!

In aceste vremuri tulburi, in care DNA doboara record dupa record in privinta numarului tot mai mare de dosare instrumentate, Dan Sova a reusit o adevarata performanta, luandu-le fata celorlalti demnitari printre prioritatile procurorilor anticoruptie.

De altfel, dupa ce s-a pricopsit si cu portofoliul Transporturilor, tanarul pesedist a si fost propulsat in fruntea „listei scurte” a DNA. Si nici nu este de mirare, din moment ce principala sa grija a fost sa se inconjoare de consilieri ca George Buruiana, Bogdan Donciu si Elena Patrascu. Mai ales ca, in opinia structurilor de informatii, cel putin, cei trei formeaza un adevarat „triunghi al Bermudelor”  in care se pierd itele nenumaratelor combinatii facute pe seama bugetului MT.

Si-a facut-o cu mana lui

Dan Sova crede ca i-a pacalit pe procurorii DNA

Dupa ce s-a ales cu eticheta de antisemit, Dan Sova a facut un gest surprinzator, menit sa ii spele imaginea publica. Astfel, pesedistul facea senzatie in urma cu ceva vreme anuntand, cu surlele si trambitele mediatice de rigoare, denuntul pe care l-a facut la DNA cu privire la o pretinsa incercare de mituire a sa. Numai ca, modul „galagios” si intarziat in care ministrul i-a anuntat pe procurori cu privire la tentativa de cumparare a influentei sale in timpul unei vizite externe a taiat din fasa orice eventuala cercetare serioasa. Motiv pentru ca Sova sa-i ia la misto public pe cei de la DNA, cerandu-le sa se duca in China si sa se uite cu gurile cascate la camerele de supraveghere de pe holurile hotelului, ca poate gasesc ceva interesant. Iar procurorii se pare ca au luat in serios indemnul, numai ca au schimbat locatia…

„Cartita” lui Gruia Stoica

Si tot Dan Sova este cel care urla ca din gura de sarpe ca, daca SRI-ul are ceva informatii despre el, sa le faca publice imediat. Cerinta cel putin stranie pentru un jurist care ar trebui sa stie ca rezultatele unor cercetari, fie ele si prealabile, ies la iveala doar cand considera anchetatorii. Insa, oricum, dorinta demnitarului se pare ca va fi indeplinita curand, pentru ca raportul respectiv nu doar ca exista, dar este si cat se poate de incriminatoriu la adresa sa si a unora dintre oamenii sai de incredere.  Printre care si George Buruiana, Bogdan Donciu si Elena Patrascu, „echipa de soc” care conduce de facto ministerul,  dupa ce Dan Sova a ajuns jupan si peste Transporturi. Buruiana este nimeni altul decat fostul director al CFR Marfa, care a dezertat de la MT si a fugit in slujba lui Gruia Stoica, cu tot cu cele mai avantajoase contracte pe care le-a mutat de la stat la privat. Iar miliardarul din Toflea l-a pus sef la SERVTRANS, dupa ce acesta i-a umflat conturile prin aceasta deturnare de afaceri. Un alt actual consilier personal „recuperat” de Sova este Bogdan Donciu, care in alte vremuri a consiliat-o (la rau, dupa cum spun gurile rele) si pe Anca Boagiu. Iar dupa ce a fost considerat unul dintre principalii vinovati pentru producerea accidentului aviatic din Muntii Apuseni si a fost „zburat” din fruntea ROMATSA, Donciu a fost asezat acum la „butoanele” subterane ale Transporturilor. Insa „regia” scenariului jucat acum de Dan Sova, dupa cum reiese din raportul secret intrat in posesia noastra este semnata de Elena Patrascu, misteriosul secretar general care face jocurile la Transporturi. Si asupra careia planeaza inclusiv suspiciunea ca ar fi persoana care pastreaza contractului original cu Bechtel, cel dat pierdut de catre Dan Sova. A carui mama vitrega, membra a unei celebre case de avocatura, se afla in stranse legaturi, poate doar de prietenie, cu aceeasi misterioasa Elena Patrascu.

Cu autocolantul pe geamuri

Toate aceste informatii sunt atent verificate si, daca se confirma fie si partial, DNA va mai castiga cu siguranta inca o batalie importanta in razboiul purtat pe toate fronturile cu demnitarii corupti. Si asta chiar daca, la sugestia consilierilor sai, Dan Sova a luat decizia fara precedent ca, la etajul unde el isi are biroul, sa fie scoase toate camerele de filmat! Mai mult, pentru ca nu cumva sa fie surprins intr-o postura nedorita si sa ajunga subiect de „candid camera” la DNA, ministrul si-a pus oamenii sa monteze si autocolante pe geamurile birourilor unde acestia isi primesc invitatii „personali”! Masura ingenioasa de a scapa de orice supraveghere, ce-i drept, dar cam tarzie…

author avatar
Catalin Tache
5.703 afisari

9 COMENTARII

  1. MAFIOTISM IMORALITATE INCOMPETENTA GOLANEALA ?
    14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN SI GASCA LUI, DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE TOATE CU “IZ” PENAL ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, INAINTATE LA DNA SI POLITIA TRANSPORTURI FEROVIARE BUCURESTI ?
    SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ? ASA SE PARE…
    DL. VICTOR PONTA ,DL. DAN SOVA ,
    PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA !

  2. Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ???
    Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR , AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI ACOLO UNDE FOSTUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR , RAMONA MANESCU A INAINTAT UN RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE? MAI MULT ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR? DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI. DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA RAPORTULUI…?

  3. „Curse profitabile ce ar fi adus bani companiei de transport CFR Călători au fost declarate nerentabile, iar apoi anulate de către managerul privat Valentin Dorobantu. Azi bagă zeci de mii de euro în buzunarele privaţilor.

    Un raport recent al Ministerului Transporturilor confirmă manevrele ilegale ale conducerii. Imediat ce a preluat conducerea CFR Călători, Valentin Dorobanţu, în calitate de manager privat, a anulat peste 150 de trenuri. A fost una dintre primele sale decizii. A hotărât să scoată la licitaţie o serie de secţii şi trasee care aduceau profit în societate.

    Companiile private de transport au fost interesate şi au preluat imediat traseele. Acele linii produc acum profit pentru privaţi de la REGIOTRANS.

    Indiferent dacă va respecta sau nu promisiunile pe care şi le-a asumat în contractul de management, în cazul în care este demis, compania trebuie să îi plătească directorului CFR Călători până la 48 de salarii compensatorii din bani publici.
    Valentin Dorobanţu are un venit de 9.000 de euro pe lună. ”

    SOVAAAAAAAAAAAA, SE AUDE BAI BORFASILOR ? DRUMURILE VOASTRE TOATE, DUC LA DNA

  4. Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei. O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”

    • IN CE TARA TRAIM ?
      DNA TREBUIE SA INCHIRIEZE UN AUTOCAR CA SA RIDICE SI “SLUGILE” MANAGERULUI “SMART” DE LA CFR CALATORI.
      AJUNGE CU BATAIA DE JOC PE BANI PUBLICI. DOROBANTU VALENTIN, ALEXANDRA GATEJ,CLAUDIU DUMITRESCU, DANA RACHILA GALBEN, CARMEN MARIA POPESCU, MIU ILEANA, MANTESCU CRISTINA, LILIANA CONSTANTINESCU, MANTOIU CORNEL, ZAHARIA ADRIAN, MARCELA NAE, ZAMFIR EMIL, PROTOPOPU GABRIEL, NITA ROBERT, TIMIS BOGDAN,CRINTEA STEFAN, ETC. PROTAGONISTII AFACERILOR “IN TOTALITATE LEGALE”?
      LA PUSCARIE CU VOI , HAHALERELOR !

  5. Buruiana nu a dezertat de la MT :)), a fost dat jos din functie. De unde iti iei prietene informatiile astea?

  6. Mai Rodrigo, ne-ai innebunit cu post-urile tale pe toate site-urile….lasa-neeee, lasa-neee…..spunele asta si postacilor tai de la sindicat.

  7. Eu unul nu inteleg cum vinovatii de dezsstre si nenorociri (vezi accidentul din Apuseni unde au pierit doi oameni) sunt avansati in functie. Nu ti-e rusine mai Donciule sa scoti capul din pamant?

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger