AcasăDezvaluiriAncheteCuscra lui Vasile Blaga, chezasul intelegerii secrete dintre PNL si PDL

Cuscra lui Vasile Blaga, chezasul intelegerii secrete dintre PNL si PDL

Cel putin la nivel declarativ, scena politica romaneasca este cat se poate de bine conturata, asa ca ar trebui sa fie clar pentru toata lumea cine se afla la Putere si cine a ramas in Opozitie. Numai ca nici macar analistii care se perinda prin studiourile televiziunilor nu mai risca sa delimiteze exact aliantele existente.

Vasile Blaga continua sa traga sforile in MAI
Radu Stroe se dovedeste se bate pentru ca Opozitia sa aiba o paine buna de mancat
In urma nuntii dintre Agahthe Blaga si Andrei Ion Rudeanu, cifra de afaceri a companiei de securitate AXIS a explodat, mai ales dupa ce Aurora Rudeanu a devenit actionar majoritar
Jandarmii inarmati care pazeau conductele vor fi inlocuiti de „pandarii” de la AXIS

Pentru ca una sunt uniunile pe baza de intelegeri la vedere, ca doar de comuniuni de ideologie nici macar nu poate fi vorba, si cu totul altfel stau lucrurile in realitate. Unde cele mai viabile se dovedesc aliantele pe bani! Iar cel mai bine o dovedeste secretul care se ascunde in spatele incercarii precipitate a ministrului liberal Radu Stroe de a restructura cu japca Jandarmeria Romana, pentru a face loc unor firme de paza.

Tot in familie

Dupa cum „National” a dezvaluit in exclusivitate, de la nivelul conducerii MAI se fac presiuni pentru ca aproximativ 3.000 de jandarmi sa fie retrasi de la posturile lor actuale, acestia urmand sa fie inlocuiti, pe bani grei platiti de la buget, de agentii de paza ai unor firme private. Iar dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, compania pentru care se trag in draci sforile pentru a prinde cele mai avantajoase contracte este AXIS Corporate Security. Surpriza cea mare este insa ca nu este vorba de o firma de casa a liberalilor, ci de o societate apartinand familiei liderului pedelist Vasile Blaga. Si care continua sa castige contracte pe banda rulanta, chiar si dupa ce si-a schimbat actionariatul. Astfel ca, in acte cel putin, Andrei Ion Rudeanu, ginerele lui Vasile Blaga, i-a lasat  locul majoritar mamei sale Aurora Mariana Rudeanu. Adica nimeni alta decat cuscra „Buldogului”.

Batalia pe obiectivele strategice

Cum insa printre obiectivele care vor fi eliberate de jandarmi, in urma operatiunii dirijate de catre Radu Stroe la nivelul MAI, se numara si unele de cert interes strategic, de o mare insemnatate pentru siguranta nationala, normal ca acestea se afla si sub atenta monitorizare a serviciilor de informatii. Carora nu le este deloc indiferent cine ajunge sa pazeasca magistralele de conducte pentru transportul petrolului si gazelor, traseele trenurilor de marfa cu incarcaturi speciale sau centrala nucleara de la Cernavoda, ca sa dam doar cateva exemple.  Si, drept urmare, urmaresc cu mare atentie demersurile „cu manta” facute in acest sens, mai ales „combinatiile” financiare facute pe margine. Astfel au si descoperit ca deja se anunta drept mare castigator al cursei pentru aceste obiective AXIS Corporate Security. In ceea ce priveste miza contractelor vizate, este suficient sa amintim doar ca, in prezent, peste 700 de jandarmi asigura securitatea transportului de petrol prin conducte. Iar AXIS, care deja calca totul in picioare pentru a pune mana pe respectivul contract, intentioneaza sa suplimenteze substantial numarul agentilor de paza. Iar cum anexele la un astfel de contract prevad si plata suplimentara la kilometrul de patrulare, se poate ajunge la sume de-a dreptul uriase, de milioane de euro lunar.

Blatul de la MAI

Tinand cont de recenta descoperire a infratirii subterane dintre firma familiei Blaga si grupul de interese din jurul lui Radu Stroe, se poate explica mai lesne de ce, chiar si dupa intrarea MAI in portofoliul PNL, consilierii de taina ai „Buldogului” continua sa se afle la butoanele Internelor. De altfel, dupa cum sustin sursele noastre, prin contractele pe care le primeste pe banda rulanta de la ministerele si regiile deconcentrate pastorite de liberali, cuscra lui Blaga este de fapt chezasul intelegerii secrete dintre PNL si PDL. Conform careia, cel din urma partid nu doar ca mimeaza Opozitia, dar este pregatit in orice clipa sa se replieze pe frontul din dreapta esichierului politic alaturi de actualii lor sponsori  nefiresc de generosi.

author avatar
Catalin Tache
3.528 afisari

5 COMENTARII

  1. DNA , stopati jaful si abuzurile de la CFR Calatori ?

    „Valentin Dorobanţu a fost impus director general al CFR Călători de către fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, care, ulterior, l-a pus manager privat la această companie.
    Ca director general la CFR Călători, Valentin Dorobanţu avea un salariu lunar de circa 6.000 de lei, iar acum, ca manager privat, încasează în jur 10.000 de euro.
    Totodată, Valentin Dorobanțu a desfiinţat in decembrie 2013 peste 200 de rute rentabile deservite de CFR Călători, pentru ca ulterior aceste trasee, in mare parte, să fie cedate către operatorii privaţi”
    La toate acestea mai adugati, sute de milioane de euro bagati in achizitii prin negociere cu si fara publicare, adica fara licitatii publice , plus suplimentari substantiale in euro, ale acestora, dupa bunul sau plac, in conditiile in care societatea nu are bani iar salariatii , aproximativ 14 000, au fost obligati la 8 zile de contract suspendat fiecare, in cursul anului 2013.

  2. Bai nene,daca este adevarat ,ca STROE asta de la MAI,vrea sa „restructureze cu japca”JANDARMERIA ROMANA ,pentru a face loc firmei AXIS,condusa de cuscra „BULDOGULUI BLAGA”,sa NU ne mai miram ca lucrurile merg asa de prost in tara asta !…inseamna ca PDL-ul lui BLAGA inca este tare pe pozitie ,cu toate ca NU este la PUTERE!…ar fi cazul ca d-ul ANTONESCU ,sa-l „alunge” imediat pe acest STROE din fruntea MAI-ului!…le va face numai necazuri ,aveti sa vedeti!…BLAGA inseamna ca STIE TOT ce se intampla in MAI!!…si atunci ce-am facut de am ales USL-ul?….nu nene,BLAGA ar trebui JUDECAT si condamnat pentru ce a facut ,de cand este in politica !..cearta lui cu BASESCU este de fatada!…sant suparat ,pe situatia asta de la MAI ,deoarece am un nepot jandarm ,cu scoala facuta de jandarm ,cu facultate si a fost TRECUT in REZERVA ,de regimul lui BLAGA cand era la putere !!….si uite ca se leaga,de ce da afara adevaratii jandarmi si face loc firmelor lor !…..sa nu ne mai miram ca am ajuns asa ,vai mama noastra!….un pensionar care a votat USL-ul care a promis ca reincadreaza jandarmii dati afara de PDL-ul lui BLAGA ,deoarece statul acheltuit bani cu scolarizarea lor!!!….pana acum nimic !!…de vina pare sa fie acest STROE care face „jocul” lui BLAGA si firmei lui!…

  3. UN MOD DE OPERARE UTILIZAT PENTRU FRAUDAREA FONDURILOR BUGETARE
    In cadrul funcţionării instituţiilor publice şi in special a primăriilor din Ro s-a dezvoltat încă din perioada anilor ‘90 un mod de operare subteran, pentu sifonarea fondurilor publice, prin intermediul firmelor de pază şi de bodyguarzi private. Înfiinţarea acestor firme a devenit una dintre cele mai importante activităţi antreprenoriale ale societăţii romaneşti, în spatele cărora se regăsesc grupuri de interese nelegitime.
    Anual, sume fabuloase de ordinul miliardelor de lei, sunt plătite fără rost şi fără transparenţă publică, din Bugetul statului, de către managerii publici ai unitatilor economice de stat, ai unităţilor medicale, de învăţămant, culturale, etc. şi ai administraţiilor locale (primării), firmelor private de pază şi de bodyguarzi, ceea ce a dus la diminuarea drastică a potenţialului financiar şi implicit a standardelor de progres şi civilizaţie a ţării, monitorizată de către U.E. şi nu numai. În contradictoriu cu sărăcirea unităţilor de stat si celor bugetare, firmele private de pază şi protecţie sunt tot mai înzestrate cu tehnici şi tehnologii performante depaşind în unele cazuri cu mult realizările instituţiilor specializate ale statului. Astfel fondurile publice ale instituţiilor menţionate, în loc să fie cheltuite eficient pentru îmbunătăţirea productivitatii, indicatorilor şi condiţiilor de asistenţă medicală, de învăţămant, de instruire culturală şi la realizarea investiţiilor de infrastructură necesare modernizării localitatăţilor rurale, acestea, printre alte căi de fraudare folosite, sunt dirijate prin intermediul firmelor de pază private către grupuri de interese nelegitime susţinute de clasa politică care-şi subordonează toate autorităţile statului judiciare si de control – supraveghere.
    Paralel cu dezvoltarea acestei activităţi de subtilizare a fondurilor financiare (bugetare) în scopul însuşirii lor fară just temei, s-a menţinut şi perfecţionat ca structura specializată a statului în domeniul pazei, ordinii şi siguranţei publice instituţia Jandarmeriei Romane şi s-a înfiinţat la nivelul administraţiilor locale instituţia Gardienilor Publici, schimbată ca denumire in Poliţie Comunitara, transformtă apoi în aşa zisă Poliţie Locală (personalul încdrat rămanand acelaşi), structură pentru a cărei funcţionare, cel puţin la nivelul municipiului Bucureşti, sunt alocate din fondurile bugetare locale sume importante comparativ cu cheltuielile destinate altor domenii. Dotările tehnico-materiale, costurile cu intreţinerea sediilor şi veniturile angajaţilor le depaşesc pe cele specifice Politiei Naţionale care gestionează de mulţi ani bugete de austeritate şi are resposabilitaţi judiciare complexe ce ţin de apărarea vieţii şi integrităţii proprietati cetăţenilor si ale statului.
    In conformitate cu prevederile legale în vigoare, Poliţia Locală se poate înfiinţa în cadrul administraţiilor locale prin hotărari ale consiliilor locale şi are în competenţă aplicarea reglementărilor emise de aceste consilii. În realitate, poliţişti locali, fără a avea vreo normă zilnică de lucru, acţionează în mod aleatoriu şi abuziv aplicand sancţiuni contravenţionale prevăzute de acte normative pentru care nu au competenţa materială ori aleargă pe trotuare după bătranele care vand verdeaţa cultivată de ele. În domeniul dreptului există un principiu care se aplică în toată lumea “cine poate mult poate şi puţin în aceeaşi materie”. În cazul descris (poliţie locală) acest principiu este aplicat invers ”cine poate puţin poate şi mult” fără să se manifeste resposabilitate din partea vreunei autorităţi publice pentru a normaliza situaţia bizară existentă.
    Potrivit prevederilor art.2 din O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizată, Poliţia Locală poate aplica sancţiuni contravenţionale doar în cazurile menţionate în această reglementare.
    Sarcinile de serviciu legale, ale Poliţiei Locale, nu pot fi cuantificate din cauza lipsei indicatorilor statistici de performanţă specifici, acestea fiind exercitate în mare parte, în mod iresponsabil, de către, firmele de pază private în randul cărora se regăsesc şi mulţi interlopi. Ceea ce se precizeaza in Legea nr155/2010 a politiei locale poate fi aplicat in forma existenta numai daca politia de ordine publica si cea rutiera trece de la IGPR in subordinea primariilor ceea ce nu este firesc si nici cazul.
    Efectivele firmelor de pază (fără nr) şi sumele nelimitate plătite acestora nu se justifică în primul rand pentru că ele efectuează atribuţiile poliţiei locale şi în al doilea rand pentru că obiectul lor de activitate este lipsit, în cele mai multe cazuri, de importanţă din punct de vedere al satisfacerii nevoii publice ori a răspunderii sociale.
    Agenţii de pază stau(dorm) în gherete din plastic şi invocă faptul că păzesc zi şi noapte cateva bancuţe, topogane, etc montate prin parcuri care în unele cazuri nu depăşesc suprafeţe de 50 mp ori se odihnesc prin pieţe stand pe scaune. În instituţiile medicale sau culturale agenţii de pază sunt la tot pasul instalaţi ca nişte trupe de comando. Aceste peisaje ridicole provoacă romanilor indignare, umilire şi iluzia nefericită că în Romania se conturează tot mai multe imagini specifice lumii a treia si nu ale statului de drept.
    Din relatarea situaţiei anormale se mai poate rezuma că, în administraţia publică locală, s-a ajuns să se actioneze după bunul plac al unor dictatori în devenire ori baroni locali vieroşi, care nu respectă legalitatea sau principiului DOMNIEI legii ce specifică,“O normă superioară condiţionează atât formal cât şi substanţial normele inferioare, instituind şi legitimând organul competent în aplicarea acestei norme. Legitimitatea este deci dată organului de însăşi norma care îl înfiintează şi îi reglementează functia în sistem”.
    Existenţa unor asemenea anomalii în societatea romanească se datorează în primul rand lipsei “STRATEGIEI NATIONALE INTEGRATE de ORDINE si SIGURANTA PUBLICA” prin care să se stabilească sarcini concrete pentru fiecare structură de ordine publică, fără a se permite crearea unor situaţii conflictuale în ceea ce priveşte competenţa materială sau teritorială.
    Lipsa acestei strategii, ce a condus la apariţia unor grave disfuncţii sociale şi a riscurilor mari privind prejudicierea fondurilor bugetare şi diminuarea siguranţei cetăţeanului, trebuie sesizata de C S A T şi soluţionată cat mai rapid cu putinţă.
    Domeniul ordine publică şi siguranţa cetăţeanului nu este singurul în care legislaţia este dezlanată, inaplicabilă în totalitatea ei şi necorelată, fenomenul este caracteristic întregului sistem legislativ deoarece clasa politică nu este preocupată de rezolvarea problematicii de interes general izvorate din dezbateri ale politicilor publice care lipsesc cu desavarşire, totul se rezumă la soluţionarea intereselor de grup sau de partid.
    Pentru a putea fi elaborată o strategie sectorială fie ea şi din domeniul ordinii publice şi siguranţei cetăţeanului, este nevoie ca aceasta să derive dintr-o STRATEGIE NAŢIONALĂ de DEZVOLTARE pe care noua clasă politică cu aşa zisele sale elite inexistente nu a reuşit, după 1989, din raţiuni josnice, nici măcar s-o identifice, ce să mai punem problema unei elaborării. Aceste carenţe şi devianţe de la normalitate ale democraţiei romaneşti originale, sunt consecinţele unor acte de guvernare submediocre, exercitării unui management public lipsit de performanţă şi moralitate ce dovedeşte în acelşi timp că întreaga societate romanească este dominată de impostură şi macheavelism.
    Intrebarea fireasca care se naste vis-a-vis de cele consemnate este, ce autoritate a statului mai poate preveni sau recupera pagubele nationale mentionate si realizate prin modul de operare descris ?

  4. BLAGA o cunoaste bine si stie cine e RGINA pomenita in cazul BLEJNAR de catre BLEJNAR …………. Tot el stie unde sunt spagile date in cazul contractelor de sute de milioane de euro derulate la Politia de FRONTIERA Ro pt SECURIZADREA frontierelor de est a UE , de catre firmele RDS;RCS, dar si de spagile date de VAMA Ro REGINEI.

  5. BLAGA ESTE UN INFRACTOR INASCUT CARE AR FI TREBUIT BAGAT DE MULT LA PUSCARIE.DAR,IN ROMANICA,HOTII CONDUC SI NE RAD IN NAS BATANDU-SI JOC DE CREDULITATEA NOASTRA.AS DORI SA AFLU, DACA STIE CINEVA,CUM A SCAPAT ACEST INFRACTOR (credeti-ma ca am notiunea si responsabilitatea cuvintelor)DE RIGORILE LEGII ? ARE ATAT DE MULTE INFRACTIUNI SAVARSITE DE CAND ESTE POLITICIAN INCAT AR TREBUI MULTI ANI DE CERCETARE PENALA PENTRU A LE DA DE CAPAT.UNDE ESTE JUSTITIA NOASTRA PE CARE OCLAMEAZA UNII ATAT DE INDEPENDENTA SI CORECTA ?

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger