AcasăDezvaluiriAncheteCroitorescu, numit ilegal la sefia DGA!

Croitorescu, numit ilegal la sefia DGA!

Soc si groaza in Ministerul de Interne! Si cum sa fie altfel, daca s-a ajuns practic la “culmea coruptiei”, cu un caz care pare desprins din bancurile cu Radio Erevan: seful Directiei Generale Anticoruptie din MAI, numit si pastrat pe functie in urma unor posibile fapte de coruptie!

04.03.2014 - “National” a dezvaluit ca liviu Croitorescu este ofiter acoperit “Doi s’un sfert” si seful “acoperitilor” de la DIPI

Numai ca nu este vorba de nicio gluma, ci de o ancheta cat se poate de complexa a subalternilor Laurei Codruta Kovesi, care au intrat deja in posesia unor documente incendiare. Si a caror veridicitate, odata probata, va zgudui cu siguranta o buna parte din structura centrala a MAI. Pentru ca, daca ofiterul acoperit al “Doi s’un sfert”, Liviu Croitorescu, a ajuns director general adjunct al DGA cu o misiune clara, ramane de aflat si cine sunt cei care l-au ajutat si i-au “smenuit” functia ocupata ilegal de acesta la sfarsitul anului trecut.

Pus cu japca

DNA ancheteaza modul in care a ajuns Liviu Croitorescu sef la DGA

Dupa cum “National” a dezvaluit in exclusivitate, comisarul sef Liviu Croitorescu a fost ani de zile – si poate inca mai este! – seful celui mai secret serviciu din cadrul DIPI, fiind conducatorul contrainformatiilor celor de la “Doi s’un sfert”. Apoi, pentru o scurta perioada de timp, la presiunile fostului ministru de Interne, Radu Stroe, acesta a ajuns seful IPJ Ilfov, avand misiunea de a proteja “RAI”-ul ilfovean pastorit de “baronul” Marian Petrache. Dupa care a venit “bomba”: seful “acoperitilor” de la “Doi s’un sfert” a fost propulsat, la inceputul lui decembrie 2013, director general adjunct al Directiei Generale Anticoruptie din cadrul MAI. Miscarea mai mult decat surprinzatoare a survenit dupa ce titularului respectivei functii i s-ar fi facut vant in alta parte, ceea ce a ridicat serioase semne de intrebare.

Cine a facut “casutele”?

Ofiterii acoperiti ai DGA au de suferit in urma acestui caz

Deci, se pare ca Liviu Croitorescu a ajuns sef la DGA dupa ce a fost imputernicit pe functia titularului detasat cu japca in alta parte! Iar la intoarcerea titularului, seful “acoperitilor” d ela DIPI a ramas ferm si pe functia de la DGA! Iar pentru ca toate acestea sa fie posibile, cineva a trebuit sa faca jocurile sau, asa cum avertiza insusi seful statului, a “mutat casutele” de la MAI pana sa se brodeasca Croitorescu pe functia rezervata. Insa “stapanii casutelor” au acum toate motivele sa tremure serios, pentru ca intreg esafodajul pe care l-au construit se poate prabusi odata cu ancheta demarata in forta de catre DNA. Iar cum procurorii anticoruptie au descins deja pentru a intra in posesia documentelor prin care s-a pus in scena toata aceasta regie, spaima i-a cuprins pe toti “beneficiarii” care au ajuns pe functii, in mod ilegal, pe aceasta filiera a DIPI.

Bagati in “mafia lemnelor”

Radu Stroie s-a zbatut ca un leu pentru Liviu Croitorescu

Insa, in paralel cu noua “pleasca” a anchetarii numirii sale, Liviu Croitorescu mai are pe cap si alte “belele. Pentru ca, dupa cum sustin sursele noastre, mai multi ofiteri SIPI din teritoriu, cocolositi de acesta si folositi, in schimb, exclusiv pentru filarea ilegala a unor magistrati, sunt suspectati de implicare in mafia lemnului. Mai exact, de protectia oferita, contra cost, bineinteles, unor grupuri infractionale specializate in “combinatii” forestiere. Insa cum Croitorescu nu a folosit respectivele note informative in interes profesional, pe masa procurorilor anticoruptie neajungand nicio sesizare din partea sa, nu este greu de imaginat caror scopuri a folosit intreaga monitorizare facuta de-a lungul si de-a latul tarii.

Sandor, atac de panica

Din pacate, nu este greu de anticipat impactul pe care aceasta ancheta il va avea asupra imaginii DGA, dupa ce “sora mai mare” DNA va sfarsi curatenia aici. Mai ales ca, din pacate, aici sunt si multi profesionisti, ofiteri sub acoperire care, nu de putine ori, si-au riscat viata pentru a-i demasca pe colegii corupti. Insa cazul Croitorescu va compromite o buna parte din toate aceste eforturi. Totusi, declansarea anchetei are si o parte hazlie. Pentru ca, din informatiile intrate in posesia noastra reiese ca fostul ofiter de Securitate, Sandor Corneliu, care si-a romanizat numele in “Alexandru”, ca sa-si stearga urmele si sa poata activa ofiter acoperit in cadrul “Doi s’un sfert” a suferit un atac de panica. Si, ajuns din nou mare mahar in MAI, in urma unui concurs cu dedicatie, l-au luat transpiratiile atunci cand a aflat ca DNA a dat  iama in Ministerul de Interne intr-un caz de numire ilegala pe functie. Putintica rabdare, totusi, ca Liviu Croitorescu are prioritate pentru ca nici macar nu a dat “concurs” pe functie, asa, ca altii…

 

author avatar
Catalin Tache
7.918 afisari

4 COMENTARII

  1. OARE VOI NU ATI AUZIT DE BARONUL CU EPOLETI SAU SEFUL I P J GORJ CARAGEA SALVADOR.
    MENTINEREA LUI IN FUNCTIE DE 5 ANI CA SEF AL IPJ GJ SE FACE NUMAI PRIN ACTE DE CORUPTIE DATORITA SUMELOR IMENSE DE BANI PE CARE ACESTALE STRINGE PRIN SANTAJ DIN JUDET SI DA MAI DEPARTE LE MEDIUL POLITIC SI LA CONDUCEREA IGPR SI M A I
    DESII ABUZURILE SALE AU FOST AMPLU DEZVALUITE DE PRESA CENTRALA IAR FAPTELE SALE DE CORUPTIE SUNT DE NOTORIETATE ESTE TINUT DE BARONII DIN GORJ LA CIRMA IPJ GJ

  2. Sub privirea neputincioasa a lui IOAN RUS subalternii isi fac de cap in continuare.
    Cine e VASILE SECARA ?
    Da acum este presedintele CFR CALATORI.Va vine sa credeti ?
    “După licitaţie… apartamente! Conform aceloraşi informaţii, o altă coincidenţă constă în faptul că o serie de contracte licitate de CFR CALATORI au fost câştigate, la un preţ minimal, de o societate de construcţii din Floreşti.
    Firma respectivă a avut, în cazul unei licitaţii, un preţ imbatabil. Lucrările de “modernizare clădiri în Grupa Tehnică şi canalizare la Revizia de Vagoane Cluj”, au fost estimate la peste 752 de mii de lei. Au fost interesate opt firme de acest contract, însă a câştigat SC MEGA PROMPT SA, o firmă din Floreşti deţinută de Simona şi Cornel Cazan. Această societate a licitat cu aproape jumătate din preţul oferit de CFR, adică 399.915,79 de lei şi a câştigat licitaţia. Însă ceea ce se ţine la secret este faptul că pe lângă aceşti bani, cei de la CFR au mai plătit suplimentări la acest contract.
    “O altă problemă care poate fi verificată este cât a costat în final clădirea comenzii personalului din staţia Cluj faţă de cât a fost licitată şi cum se explică faptul că după ce suma aproape s-a dublat, de la firma care a executat lucrarea şi-au achiziţionat apartamente în Floreşti şeful serviciului Tehnic Bece şi unul dintre copiii lui Secară.
    Aceeaşi firmă a obţinut şi contractul de modernizare a clădirii grupei tehnice Cluj, care a fost, la fel, supra-suplimentată, şi au fost făcute o serie de lucrări date prin încredinţare directă la preturi uriaşe”, mai spune sursa citată.”
    “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
    La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care nu a mai organizat o licitatie, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si intabulat.
    Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia.
    Atentie, inainte de Paste, clujeanul a fost numit sef la CFR CALATORI in noua structura de conducere a companiei.
    Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical.
    Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
    Bravo domnule ministru RUS, psd-ul o interminabila pepiniera penala.
    NU VA CRAPA OBRAZUL ???

  3. Directia Generala Anticoruptie este un consumator ineficient de resurse si potrivit art. 22 din Legea 78/200 se afla in conflict de competenta cu D.N.A.(este o struto-camila care de la infiintare a comis numai comedii judiciare. Structura este atipica, infiintata prin schimbarea abuziva, dupa 2 ani de la aprobarea data de Comisia Europeana, de catre un fariseu al timpului, a continutului initial al textului CONVENTIEI – pastrand nemodificat doar titlu – „Proiectului de twinning PHARE RO 02/IB/JH-07 Dezvoltarea MASURILOR anticoruptie in MAI” finantat prin Programul National PHARE 2002 ce a avut ca parteneri si coordonatori din Marea Britanie si Spania. Initial proiectul ponise cu scopul de a se infiinta „Directia Afaceri Interne” prin fuziunea DGIPI si Corpul de Control dar a esuat din cauza unor meschinarii puse in practica de un fariseu care a stopat derularea pt. 6 luni pana s-a aprobat reformularea propusa pe sest de catre el). Structura organizatorica a DGA pare a fi proiectata sa protejeze actele imorale interne pentru a-si justifica existenta si nu pentru a le combate. Existenta la nivelul judetelor a structurilor de tip servicii cu birouri subordonate, nu se justifica sub nici un aspect cu atat mai putin in scop operativ.
    Herupismul care a stat la baza hotararii de infiintare a D.G.A. si apoi de extindere a structurilor sale centrale si teitoriale, denota faptul ca in M.A.I. coruptia interna este prognozata ca fiind un fenomen social vesnic (etern) si se va manifesta continuu (fara intrerupere) la cote maxime. Aceasta viziune este facilitata de situatia ca la nivelul ministerului nu s-a initiat niciodata o abordare sistemica de analiza temeinica, privind combaterea sau reducerea in mod sistematic, pe cale manageriala, a amenintarilor sau vulnerabilitatilor care determina mentinerea sau intretinerea fenomenului coruptie.
    Rezultatele „bifate” de aceasta directie (cu configuratie organizatorica de unitate administrativa si nu operativa) constau in principal in autodenunturile facute de poltisti sau functionari si rareori de victime ceea ce nu implica decat formalism, care pot fi solutionate in mod normal de instantele comune si nu de cele exceptionale care sa impuna vreo „dibacie anume” in descoperirea faptelor.
    Directia Generala de Informatii si Protectie Interna este o structura de
    informatii, cu subordonare directa ministrului de interne (situatie nemaintalnita in tarile din U.E. sau cu democratie reala), a fost infiintata dupa evenimentele petrecute in 1989, din motive istorice conjuncturale pentru a se oferi de munca unor cadre ce au apartinut vechiului sistem de informatii existent pana in 1990. La aceasta fosta U.M. 0962 sau U.M. 0215 Bucuresti au activat si multi indivizi „dubiosi” care au influientat in sens negativ cultura organizationala a institutiei uneori chiar au manifestat atitudini ostile fata de mersul natural democratic al unitatii in interesul societatii romanesti.
    Fara just temei in perioada 2003-2004 din cadrul acestei structuri sub evidenta si/sau gestionarea sa, a inceput detasarea de personal, platit in valuta, (PILOSI) la ambasadele Romaniei din strainatate sub pretextul prestarii unor misiuni de atasat al MAI desi la fiecare ambasada se regasesc cadre SIE care asigura toate cele necesare specifice serviciilor speciale ori secrete. Acest personal cu familiile respective trebuie chemat urgent in tara ocazie cu care sumele aferente, irosite fara noima, sa fie realocate pentru rezolvarea unor situatii aflate in criza de fonduri.
    Partea din DIPI care are in competenta Protectia Interna trebuie sa fuzioneze in cadrul „Departamentului de Afaceri Interne”, celelealte componente cu atributii informativ-operative care nu se regasesc in conflict de competenta cu alte institutii ale statului sau structuri din sistem trebuie subordonate sefului Politiei Romane pentru a valorifica produsul muncii lor, potrivit prevederilor legii.
    Daca nu se vor intreprinde, pe baze stiintifice si obiective, un minim de masuri pentru reducerea riscurilor si vulnerabilitatilor care afecteaza independenta, integritatea si competenta profesionala a lucratorilor din structurile M. A. I., iar restructurarea se va amana sau nu va avea la baza rezultatele unui AUDIT EXTERN de SISTEM, inclusiv pt eliminarea paralelismelor sau conflictelor de competenta materiala si teritoriala, atunci cu siguranta intr-un termen scurt SISTEMUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA va SUCOMBA, generand efecte perverse deosebit de grave pentru existenta STATULUI de DREPT in Romania, ca si alte subsisteme (invatamant, sanatate, etc) ale sisitemului nostru social, deformate in numele reformei, dupa “pareri savante” care au avut ca scop satisfacerea unor interese nelegitime de grup sau individuale.

  4. Subordonarea D.I.P.I. conducerii MAI sau Premierului, confera un pronuntat caracter politic Sistemului Judiciar.
    Aceasta subordonare s-a dovedit cu claritate, a fi una nefireasca pentru bunul mers al sistemului judiciar, prin scandalurile mediatice care au avut loc in legatura cu acuzele aduse de conducerile DIPI pentru presiunile politice exercitate asupra lor, dar si pentru modul cum sau in ce scop managerii acestei organizatii si nu numai au utilizat produsele munci lor specifice.
    Subordonarea D.I.P.I. factorilor POLITICI nu are asemanare sau corespondenta in tarile din U.E. ori cu democratie reala. Situatia existenta nu permite aplicarea principiului separatiei puterilor in stat, cea judiciara, de cea executiva (referitor la gestionarea informatiei judiciare din punct de vedere legal-procedural numai procurorul poate sa dispuna, aceasta nu trebuie se fie supusa judecatii sau deciziei unor persoane aflate in sfera politica sau sub inflienta vreunui factor politic) si impiedica astfel infaptuirea cu celeritate si obiectivitate a actului de dreptate sau de justitie sociala.
    Managementul public neperformant, “exercitat pe bijbite” de poltruci si impostori trebuie inlocuit cu cel eficient si progresist. Este vremea când trebuie să ieşim urgent pe cale pasnica din această rutină politica santajista, mocirloasa si paguboasa pentru destinul Romaniei.
    Consideram ca a venit timpul să punem capăt atat monopolurilor politice care functioneaza ca niste grupari infractionale de crima oragnizata de 25 de ani în stil bolosevic mimand democratia sau NORMALITATEA cat si “dictaturii pluraliste” care duce obligatoriu la instalarea anarhiei in Ro.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

Campania electorală pentru Primăria Capitalei, „aruncată în aer”! Cătălin Cîrstoiu, vestea momentului. Ce se întâmplă luni

Cătălin Cîrstoiu ar putea ieşi din cursa pentru Primăria Capitalei. Coaliţia PSD-PNL trebuie să ia urgent o decizie în privinţa candidatului comun.Acuzaţiile de incompatibilitate...

Irakul, atacat la o bază militară unde s-ar afla paramilitari pro-Iran. Ce spun Israel și SUA despre bombardamente (VIDEO)

Au fost explozii în Irak, azi-noapte, în apropiere de Bagdad, la o bază militară. Acolo s-ar fi aflat trupe ale armatei și foști paramilitari...
proger