Cauta

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele - Ziarul National

Nu este an in care pilotii militari sa nu-si aduca obolul de vieti omenesti sacrificate pentru mentinerea capacitatii de lupta ai Armatei Romane.

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele - Ziarul National
Unsprezece militari au murit dupa caderea unui avion Antonov2 la Tuzla

Si, cu toate ca este practic imposibil de cuantificat durerea familiilor ramase fara cei dragi, este cu atat mai tragic ca jertfele s-ar putea datora nu unor inerente greseli tehnice sau erori umane. Ci, dupa cum sustin surse din SRI, care ar fi instiintat la timpul respectiv inclusiv „informatiile militare”, explicatia, cel putin pentru unele dintre accidentele aviatice din ultimii ani, ar putea fi una de-a dreptul socanta.

Bani putini, marfa proasta

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele - Ziarul National
04.07.2010 Tuzla

In majoritatea incidentelor soldate cu prabusirea unor aeronave apartinand flotilei aeriene a Armatei Romane, atat cat a mai ramas din ea, rezultatele anchetelor instrumentate de expertii Ministerului Apararii s-au soldat cu aceleasi concluzii care au nemultumit familiile indoliate. Si anume ca, invariabil, vina le-ar fi apartinut numai victimelor care au platit cu propriile vieti pretinsele „erori umane” comise. Drept urmare, in unele cazuri, MApN nu a binevoit sa plateasca nici macar pensiile urmasilor celor cazuti la datorie, cum este cazul cutremurator al comandorului Adrian Marinescu. Rareori s-a acceptat posibilitatea ca prabusirile sa se fi datorat si unor defectiuni tehnice. Cu toate acestea, din informatiile intrate in posesia noastra, exista voci chiar din cadrul DGIA (serviciul secret al Armatei – n. red.) care sustin ca multe dintre accidente s-ar datora combustibilului de calitate inferioara cu care zboara aeronavele. Pentru ca, din bugetul tot mai mic al MapN destinat achizitionarii de kerosen, se poate cumpara doar marfa tot mai proasta, care pune in pericol functionarea aparatelor de zbor.

Se „indoaie” kerosenul!

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele - Ziarul National
22.09.2012 Craiova

Dupa ce ca nu ajunge combustibilul pentru ca pilotii militari sa se poata antrena conform normelor internationale, si putinul kerosen repartizat diverselor unitati aviatice din tara se evapora chiar din rezervoarele avioanelor de lupta. Nu mai departe de anul trecut, dupa cum sustin aceleasi surse, un controlor de zbor din Timisoara ar fi dat alarma dupa ce a descoperit ca un avion particular zbura cu multe ore peste capacitatea asigurata de propriul rezervor. Intrati pe fir, cei de la Politia Militara ar fi descoperit ca niste angajati ai unei flotile militare aeriene vindeau respectivul combustibil proprietarilor unui aerodrom particular. Iar cazul s-a repetat si in alte locatii, de aceasta data pana si „benzinari” din clanurile tiganesti ajungand sa cumpere, cu cisternele, kerosen. Iar pentru a nu face simtita lipsa acestuia din depozite, unii angajati civili ar fi indoit cantitatea ramasa cu … apa oxigenata!

Prea multe victime

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele - Ziarul National
07.03.2013 Beresti, Bacau

In ultimii ani au avut loc zeci de accidente aviatice, soldate cu nenumarati morti si grav raniti din randurile pilotilor militari. Iata doar cateva date tragice din acest „bilant negru” pentru Armata Romana :

16.08.2001, Boteni , elicopter PUMA SOCAT: 1 mort, 3 raniti

24.10.2006, Lacul Golesti, elicopter PUMA: 3 morti

7.11. 2007, Ungheni, Arges, elicopter PUMA SOCAT: 3 morti, 1 ranit

4.07.2010, Tuzla, avion Antonov 2: 11 morti, 3 raniti

01.11.2010, Campia Turzii, avion MIG 21: 2 morti, 1 ranit

05. 07.2012, Buzau, elicopter IAR 316: 4 morti

22.09.2012, Craiova, avion IAR 99 SOIM: 1 mort, 1 ranit

07.03.2013. Beresti, Bacau: 2 morti, 3 raniti

Ultimele stiri

  • Sesizarea CCR, din nou la îndemâna președintelui: Nicușor Dan anunță o schimbare majoră de jurisprudență
  • Citrice destinate furajării animalelor, vândute în România ca produse de calitatea I: avertisment dur al ANPC FOTO
  • Taxa turistică de 10 lei, miza bugetară a Capitalei: Primăria estimează venituri de 15 milioane de lei
  • Știai că stomacul produce 90% din serotonina corpului? – Intestinul ca „al doilea creier”
  • Viagra, soluția neașteptată pentru bradul de Crăciun: metoda care face pomul să rămână verde mai mult timp
  • Mesele de sărbători fără excese: cum să te bucuri de preparate tradiționale fără disconfort
  • Previziunile Babei Vanga pentru 2026. Ce a prezis vestita clarvăzătoare despre un nou Război Mondial
  • Taxă „de horoscop”, introdusă la Spitalul Clinic din Suceava. Pentru ce se cere, de fapt, 100 de lei
  • Cele mai frumoase 9 târguri de Crăciun din Europa
  • Vești proaste pentru bugetari! Premierul Bolojan refuză să facă punte între Anul Nou şi Bobotează
  • Exit mobile version