AcasăDezvaluiriAncheteCalatorii de pe Otopeni, terorizati de conducerea tehnocrata

Calatorii de pe Otopeni, terorizati de conducerea tehnocrata

Cozile de pe Aeroportul „Henri Coandă“ sunt tot mai mari

Dupa cum „National” dezvaluia zilele trecute, Cosmin Pestesan, directorul „tehnocrat” al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti nu mai stie ce sa faca sa dreaga busuiocul dupa ce a provocat un adevarat haos pe Otopeni.

Cozile de pe Aeroportul „Henri Coandă“ sunt tot mai mari

Insa, cum nervii milioanelor de calatori cedeaza tot mai mult pe zi ce trece, compania ajungand sa plateasca sume tot mai mari pentru clientii care pierd avioanele din cauza inghesuielii nebune de pe Aeroportul „Henri Coanda”, conducerea CNAB a luat o noua masura controversata. Una prin care incearca insa zadarnic sa-si mascheze propria incompetenta.

Cu trei ore inainte!

Astfel, Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a adoptat noi reglementari pentru orele de check-in. Iar agentiile care opereaza pe „Henri Coanda” au primit deja  o „circulara” prin care „CNAB recomanda pasagerilor cateva solutii in situatia traficului intens de la orele de varf in Aeroportul Otopeni. Cozile foarte mari care se formeaza pot duce la pierderea zborurilor”. In fapt, este vorba doar de doua solutii mari si late :„ Prezenta la check-in se va face cu 3 ore inainte de zbor iar check-in-ul se inchide cu o ora inainte de plecare”. Mai mult chiar, in incheierea circularei, conducerea CNAB recunoaste ca „in prezent, aeroportul Otopeni este foarte aglomerat si se inregistreaza un flux foarte mare de pasageri, mai ales in zona controlului de securitate si a controlului pasapoartelor”.

Doar improvizatii

Numai ca „tehnocratii” care deja au „arvunit” aeroportul pentru doritorii francezi, dupa cum dezvaluiam zilele trecute, uita sa precizeze ca un numar mai mare de clienti reprezinta si incasari suplimentare pe masura. Asa ca, in loc sa se planga de „fluxul tot mai mare” si sa recurga la tot felul de improvizatii in fata carora turistii straini raman muti de uimire, conducerea CNAB ar face mai bine sa rezolve adevaratele probleme care conduc la acest blocaj, cum ar fi repararea Pistei 1sau darea in folosinta a Pistei 2. Pentru ca altfel, in ritmul acesta, se va ajunge sa fie chemati calatorii si cu 24 de ore inainte de cursa pentru check-in, ceea ce nu reprezinta decat o forma de „terorizare” a clientilor care pierd mai multa vreme pe aeroport decat durata propriu-zisa a multor curse.

author avatar
Catalin Tache
1.125 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger