AcasăDezvaluiriAncheteBulgaria intră în „Războiul Gazelor” pe ritm de ”Kazacioc”!

Bulgaria intră în „Războiul Gazelor” pe ritm de ”Kazacioc”!

Președintele bulgar negociază cu rușii prin Erdogan

”Rânjetele” membrilor delegației bulgare de la Consiliul JAI, cele dezvăluite de europarlamentarul Rareș Bogdan par să își fi găsit o explicație. Și să confirme astfel, o dată în plus, vocile autorizate de la București care au tot încercat să avertizeze – și nu de azi sau ieri! – cu privire la ”războiul dublu” al bulgarilor.

CEO de la GAZPROM încă influent la Sofia

Cel puțin în ceea ce privește teribilul ”război al gazelor”. Unul care a cuprins, ce este drept, întreaga lume. Dar care, în Europa cel puțin, capătă, pe zi ce trece, accente tot mai dramatice…

Tot la ”Înalta Poartă”

Astfel că, în paralel cu mobilizarea exemplară a părții române în ceea ce privește asumarea angajamentelor cu privire la ”marea debarasare” de gazele rusești, autoritățile de la Sofia fac ceea ce știu ele mai bine… Și uite cum, după primirea ”triumfală” a președintelui bulgar, Recep Tayip Erdogan tocmai ce ”a bătut palma” și cu influentul CEO al gigantului rusesc GAZPROM, Alexey Miller.

Putin vinde mai nou gaze turcești

Cel puțin însă, acest ritm de ”kazacioc” impus de Sofia propriilor negociatori nu este unul nou. De ceva vreme reprezentanții bulgari boicotând practic toate eforturile comune de creare a ”culoarului gazifer” care ar putea costa Regimul Putin miliarde de euro. Numai că, și mai îngrijorător este faptul că, de acum înainte, Bulgaria va cumpăra ”gaze turcești”, făcându-se că nu știu că de fapt sunt tot rusești. Dar așa se întâmplă când mâna cea lungă a GAZPROM-ului nu slăbește din ”strânsoare” o Sofie care luptă cu agresiunea militară din Ucraina mai mult din declarații, decât cu fapte concrete. Așa cum ar fi, ca să dăm un singur exemplu, renunțarea la păgubosul boicot al creării ”culoarului” care ar putea slăbi o bună parte a Europei nu doar Estice din ”lațul GAZPROM”…

author avatar
Catalin Tache
3.643 afisari

13 COMENTARII

  1. Foarte bine face Bulgaria își apără interesele naționale, noi ce facem?
    Poate ne spune johanis

    • PAI DACA SE STIA , ATUNCI DE CE TOT ACEST SCANDAL SI CIRC ? S-AU ERA SCRIS IN SCENARIU …
      IN ACEST FEL EI VOR SA DEMONSTREZE CA MUNCESC DIN GREU
      SI UNII DIN MASS MEDIA , PRESA BINE PLATITA SUBVENTIONATA SLUGA , BAT TAM-TAMUL

  2. Bravo lor. Știu ce este mai bine pentru oameni , mai ales ca Europa ii (ne) tratează ca pe niște slugi. Ai noștri politicieni tot cu pupatul pe la spate și cazutul în genunchi.

  3. Romanul prost ofticat ca nu moare si capra vecinului.Care joc dublu ,fiecare tara normala isi cauta o varianta de rezerva pentru vremuri grele.Bai,presa romana,v-a prostit ONG-urile lui Soros de tot de nu mai judecati normal.

  4. Bravo lor! Își apără cetățenii și patria! Cretinii noștri apără Ucraina și borfasii de americani!yoha și guvernul Cici sunt slugi proste și trădătoare de neam și țară!

  5. Poate le vine romanilor sa bage in revizie podul de la Giurgiu pe vreo doi ani de zile si mai umplu si de gropi drumul care pleaca de la vama Calafat spre vest, spre A1, ii satura pe castraveti de obraznicie. Castravetii tot zic ca vor sa mai facem poduri noi peste Dunare, Romania nu are nevoie de ele, bulgarii au nevoie de ele, sunt poarta lor spre vest, spre UE. Nu ar trebui sa mai colaboram cu acest nesimtiti pana nu accepta sa isi faca treaba cu mentenanta Dunarii de pe sectorul lor si ar trebui sa ne decuplam de ei in problema Schengen.

    P.S.: Trei tari sunt dependente rau de tot de Romania in problema Schengen: Turcia, Bulgaria, Grecia. AU nevoie ca Romania sa fie in Schengen ca sa isi faca si ei transporturile calumea, deoarece toate drumurile lor spre UE trec prin Romania, normal ca au nevoie de poduri noi peste Dunare, ca sa poata sa isi faca transporturile mai rentabile acest 3 tari.

    • Falș ( E. Ceaușescu ) Nu este singura rută, iar istoria recenta ne-a demonstrat acest lucru. La fel de bine transportul se poate face si prin Bulgaria, Serbia și Ungaria, ce șhenghenoasă. In km. diferența nu este mare, dar calitatea drumurilor ?. Nu suntem noi buricul pământului. Serbia este non UE, dar din p.d.v. al transportatorilor, acest fapt nu contează. Ori ești ori nu ești UE, tot aia e, numai spațiul Shengen face diferenţa.

  6. Dacă este așa, mai apare un guvern pe care sa-l apreciez si totodată sa-l invidiez, fiindcă ei pot dar căcăcioși de la Bucurați nu. Nu înțeleg de unde atâta nebunie, de a merge contra curentului, având dovada si experienţa atâtor ani de a ne plasa in afara multor acțiuni UE, folosindu-se orice prilej si orice metoda de a ne da cu tifla, de a ne spune VOI NU AVEȚI CE CĂUTA AICI. Si noi, suntem catâri, ne facem ca nu pricepem si o ținem langă cu europenizarea noastră. Aceasta ” europenizare ” înseamnă civilizația CATOLICA, iar cea ORTODOXA nu ar ce caută acolo. Unii vor zice ca și Grecia este de multa vreme in cluburile selecte, UE si NATO. O tolerează fiindcă are o poziţie geografica determinanta, in dominarea, supravegherea si menținerea in sfera de influenta a vestului, mai ales a puterilor maritime, SUA si Marea Britanie, fiind portavionul terestru ideal in controlarea estului Marii Mediterane, mai ales a Canalului de Suez, dar si a țărilor arabe, cu deosebire a petrolului lor. Ca să menții Israelul ca vârf de lance al SUA in zona, trebuie sa controlezi Mediterane. Oricâtă importanta ne-am da noi privind importanta Marii Negre, lucrurile nu stau tocmai aşa. Pentru M. Neagra exista un singur punct sensibil, strâmtorile, pentru a-i controla pe ruși, sunt controlate de turci , ( de aceea si Turcia a fost admisa in NATO, fără nicio condiționare ). Iar controlul strâmtorilor Bosfor si Dardanele este mult mai importanta pentru ruşi, de aici si lupta lor disperata pentru avea acces la ” mările calde „, dorinţa lui Petru cel Mare si a Ecaterinei, tot Mare, fiind o explicație a actualului război cu Ucraina, poate cea mai importanta. Pe la noi se face mare tam-tam ca rușii vor sa controleze Gurile Dunării, ca sa ajungă unde ?. La Viena, la Budapesta ?. Dar sunt acolo.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger