”În dosarul nr. 6050/2001, Mihai Felician Cerneștean a fost condamnat de către Judecătoria Baia Mare la un an și 8 luni de închisoare, pentru săvârșirea infracțiunii de falsificare de monede sau de alte valori prevăzute la art. 282 alin. 1 din Codul Penal și la 2 ani de închisoare pentru săvârșirea infracțiunii de înșelăciune prevăzută de art. 215 alin. 2 și 3 din Codul Penal. Instanța a contopit pedepsele, aplicând-o pe cea de 2 ani, cu suspendarea executării pe un termen de încercare de 4 ani. Sentința a rămas definitivă prin neapelare”.
”În data de 6 iulie 2020, CNAIR a publicat un anunț pentru trei posturi de economist în cadrul Serviciului de Control Intern CNAIR Central, cu contract individual de muncă pe perioadă nederminată. Mihai Felician Cerneștean a fost declarat admis”…
Ședința nebună de la CNAIR
Seria de dezvăluiri din ”NAȚIONAL” despre ”jocurile subterane” purtate la vârful Partidului Național Liberal și la cel al Partidului Social Democrat pentru smulgerea unei ”hălci” cât mai ”suculente” din bugetul de miliarde de euro al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dus la o ”ședință nebună” a Consiliului de Administrație al CNAIR. Acolo unde s-au semnat și s-au rupt procese verbale pe bandă rulantă, până ce părțile implicate au acceptat ”răul cel mai mic”. Astfel că Pistol a mai fost împuternicit pe patru luni… Dar, mai ales, ”regii drumarilor” au ”înghițit” așezarea în fruntea bucatelor a condamnatului penal definitiv zis și ”Bijutierul lui Bode”.
Știrea seacă fiind că ” Mihai Felician Cerneștean a fost numit, începând cu data de 1 octombrie 2022, director adjunct al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România”. Acum, rămânând de văzut dacă ”greilor” Thuma Hubert și Sorin Grindeanu le va ieși sau nu pe nas cooptarea în fruntea CNAIR a ”Bijutierului” Cerneștean, cel ”garantat de Bode”.
Pistol ”trage” în Tierra Schiavi
Oricum, de remarcat că imediat după păstrarea sa în fruntea CNAIR, Cristian Ovidiu Cătălin Pistol i-a trimis deja noului său ”stăpân” politic o solicitare de modificare a întregii organigrame a Companiei. Ridicând astfel ”mingea” la ”fileul” ministrului Transporturilor, pentru ca Sorin Grindeanu să își poată ”executa sumar” toți protejații altor lideri politici aflați încă în CNAIR. Și mai interesant însă, pentru a salva aparențele cum că șefii CNAIR nu au fost ”subjugați” de ”Axa Italiană Astaldi Webuild – Pizzarotti – Tirrena Scavi Spa, a fost scursă controlat o notificare către cea din urmă companie. O ”urecheală publică” prin care ”noua conducere” a CNAIR ar vrea să arate că nu este ”blat” cu nimeni și solicită urgentarea lucrărilor la Drumul Expres Craiova – Pitești. Cel al cărui tronson 1 ar trebui inaugurat în acest trimestru. Dar care se află într-un stadiu al lucrărilor este de doar 51,06 %…