AcasăDezvaluiriAncheteA-nceput asaltul la Carmen Dan!

A-nceput asaltul la Carmen Dan!

Ministrul de Interne, „imbarligat” de Valeriu Mihai

Ce tocmai si-a facut Carmen Dan cu propria mana se va afla nu peste multa vreme cum se numeste de fapt. Cert este ca, in urma finalizarii anchetei demarate de Dragos Tudorache la sfarsitul anului 2016 in urma dezvaluirilor noastre privind devalizarea Inspectoratului General de Aviatie al MAI de catre „Clanul comandorilor”, s-au confirmat pe deplin toate acuzele aduse de campania de presa din „National”.

Ministrul de Interne imbarligat de Valeriu Mihai

Este suficient astfel sa amintim ca din verificarile Corpului de control s-a stabilit ca dintr-un total de 826 zboruri tehnice efectuate la nivelul IGAV fostul inspector general Reliu Ion Cristinel a participat la 402! De asemenea, ministerul recunoaste ca „pentru anumite perioade de timp anumiti piloti au inregistrat sute de ore de zbor, iar altii nu au efectuat macar o ora. Diferentele sunt de la 555 de ore in cazul unora, la 55 de minute in cazul altora”. Iar cum o ora de zbor „fictiva” a costat peste 3.000 de euro, pe langa dosarele penale inaintate deja Parchetului Militar, cei din „clanul comandorilor” vor avea de achitat si prejudiciile de sute de mii de euro ce au fost deja calculate.

„Carligul” Mihai Valeriu

Insa decizia luata de conducerea MAI dupa aceasta ancheta interna este una cel putin susprinzatoare. Astfel, dupa cum dezvaluiam inca din urma cu ceva vreme, subsecretarul de stat Mihai Valeriu, cel care a fost cuprins brusc de o dorinta arzatoare de a rezolva „cu japca” situatia de la IGAV, a reusit sa-si impuna propriul punct de vedere in urma caruia la conducerea Aviatiei ar putea ajunge un „neofit” in ale pilotajului. Drept urmare, daca pentru inscrierea la postul de prim adjunct se pastreaza obligatia de a fi pilot, la cel de  inspector general se poate inscrie absolut oricine! Si uite cum incepe deja planul de predare a structurilor militarizate catre civili, aproape ca unii initiati ai sistemului fiind gata sa bage mana in foc ca, dupa IGAV, si la IGJR se poate aplica reteta aducerii unui bucatar de la logistica in locul unui jandarm. Insa si mai straniu este ca, in acest caz,  „imbarligarea” doamnei a venit exclusiv pe filiera lui Valeriu Mihai, cel care a fost coleg la ”ACVILA” cu Adrian Mladinoiu, soferul-bodygard al lui Liviu Dragnea…Si asta tocmai cand se vorbeste tot mai insistent ca Gabriel Vlase deja se plimba prin Piata Revolutiei, asteptand o „executie dinainte anuntata”…

author avatar
Catalin Tache
4.150 afisari

4 COMENTARII

  1. Că în ministerul de interne este în degringoladă o stiu toți cunoscătorii din sistem. Lipsa unui consilier care să o inițieze si pe doamna Carmen Dan si supunerea politica o fac o pradă ușoară în fața unor oameni care sunt numiți pe funcții cu scopul de a distruge acest minister așa cum s-a distrus tot în această țară. Singurul merit al domnului Mihai Valeriu este acela că a distrus unitatea specială Acvila. Drept recompensă a fost promovat si a primit diverse funcții de conducere calde si bine platite. Mulți își doresc un Minister de Interne slab pentru a putea fi usor de manipulat când situația o impune. Din acest motiv puținii specialisti corecți care au mai ramas în sistem au băgat capul la cutie si așteaptă cu speranța că vor veni si vremuri mai bune. Faptul că la Inspectoratul de Aviație se poate înscrie oricine nu ar fi o problemă dacă respectiva persoană ar putea face diferența dintre un „service auto” și o Unitate Specială de Aviație sau un punct aeromedical. Mai trebuie să știe cu ce se mănâncă „zborul” si reparațiile astfel încât să pună frâna furturilor si golaniei unor indivizi pe care nu îi interesează decât să își umple buzunarele. Altfel acea persoană va cădea pradă contabilului șef si a altor lingai care au pupat mâna tuturor șefilor din această instituție care nu au interesul ca acest manager să fie informat că poate află omul cum zborul la razant se plătește dublu, le verifică foile de zbor si nu își mai pot face „targetul” a se citi banii pentru amante. Dar unde să găsești domnule oameni care să fie dispuși să se înhame la o muncă titanica să refacă ce au distrus alții aibă cunoștință despre zbor și despre reparații? Poate domnul Valeriu? Nici nu știe în ce se bagă. Desi are impresia că are prieteni „în curte”, unul având promisă funcția de Sef de Stat Major în schimbul sustinerii, nu realizează că va fi mâncat la micul dejun de acesti indivizi si la final va veni din nou corpul de control si va plăti oalele sparte. Atunci cea mai bună varianta rămâne identificarea unui pilot sau inginer care să își dorească să pună frâu neregulilor. Mai sunt câțiva „fraieri” care nu au fost subjugati de „ochiul dracului” și sunt dispuși să facă ceva pentru instituția în care lucrează doar trebuie identificat și promovat iar pentru asta ar fi bine să ne uităm si mai departe de Bucuresti pentru că aici mizeria este prea mare.

  2. Trăiască #coruptia din IGAV! 5 sunt șmecheri iar restul sclavi! Se poate face un film despre acesta minunata unitate! Protagoniști avem dar nu avem regizor! :)))

  3. Regizorul (Corpul de Control) este foarte slab pregatit astfel că premierea se amână pentru o dată neprecizata. Și cum incompetenta este la ea acasă pe la forurile superioare sunt slabe șanse să o vedem vreodata. Așa este în tenis. Unii fură, alții se prefac că îi controlează si toți prejudiciaza…..

  4. Nu cred că cineva va reuși să pună lucrurile la punct la IGAV până când nu va dispărea plata orelor de zbor. Cât timp va exista posibilitatea de a câștiga bani mulți vor exista si piloți care vor dori să îi obțină. În orice condiții. Frustratii de ieri care nu aveau acces prea des la manșă au devenit tartorii de astăzi. Și cum să ratezi un așa festin când ai facut foamea multă vreme. După? Mai vedem….

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger