AcasăDezvaluiriAnchete„National” a intrat in posesia unui document incendiar: Mafia permiselor, protejata de...

„National” a intrat in posesia unui document incendiar: Mafia permiselor, protejata de „Doi s’un sfert”!

Atunci cand am dezvaluit ca Liviu Croitorescu, impus cu japca de fostul ministru de Interne, Radu Stroe, la conducerea  Directiei Generale Anticoruptie, este si seful Directiei Contrainformatii din cadrul DGIPI, pana si cei mai apropiati colaboratori ai impricinatului s-au jurat ca habar nu aveau de asa ceva.

Comisarul sef Liviu Croitorescu a incercat musamalizarea anchetei

Iata insa ca avem acum si dovada acestei duble „acoperiri” a comisarului sef Croitorescu, iar documentul incendiar intrat in posesia noastra este intocmit de un procuror si se afla acum pe masa de lucru a structurii centrale a DNA. Iar in informarea de data recenta se fac acuze extrem de grave, cu probe si martori, privind protejarea de catre actualul director general adjunct al DGA si de alte nume grele din conducerea DGIPI si a MAI a unei retele specializate in traficul cu permise auto, vinovata in buna masura de macelul de pe soselele Romaniei.

Dupa flagrant, potopul…

Procurorul de caz sustine ca Liviu Croitorescu s-a prezentat drept seful Contrainformatiilor din DGIPI

Dupa ce a dat examenul de sala pentru obtinerea permisului auto, tecuceanul Ionel Gioni Roset s-a trezit amenintat de un intermediar ca, daca nu da spaga „traditionala”, nu va lua niciodata si traseul. Galateanul a refuzat sa se supuna acestui santaj si s-a adresat organelor abilitate ale statului, acceptand inclusiv sa fie denuntator. Fara sa banuiasca in ce cosmar va patrunde astfel, mai ales ca, la inceput cel putin, cazul a fost instrumentat ca la carte de catre procurorul Paula Tanase de la Parchetul Teritorial Galati.

Au avut loc obisnuitele operatiuni de filaj, interceptari telefonice, ambientale etc. Timp de patru luni s-au lasat banii „smenuiti” sa se scurga catre cei vizati si, in sfarsit, cu banii obtinuti din fondul special, a avut loc si flagrantul. Care a fost o reusita, intermediarul fiind arestat, judecat si condamnat la inchisoare. Numai ca, din acel moment, atat denuntatorul cat si procurorul de caz sustin ca s-au trezit supusi unei serii de amenintari si presiuni, motivul fiind ca, in timpul urmaririi, pe tehnica ar fi picat mai multi ofiteri de la DGIPI, care erau in legaturi suspect de stranse cu acuzatii. Mai mult chiar, unul dintre agentii secreti de la „Doi s’ un sfert” a si fost trimis spre cercetare catre DNA, structura centrala.

„Nu sesiza DNA!”

Procurorul Paula Tanase a instrumentat dosarul „mafiei permiselor”

Insa, in loc de extinderea automata a cercetarilor, tinand cont atat de indiciile obtinute in derularea filajului, cat si de intrarea pe fir a ofiterilor sub acoperire ai DGA, cazul a fost rapid musamalizat. Iar daca denuntatorul a ajuns sa faca plangere pentru ca atat el, cat si restul membrilor familiei au fost amenintati de interlopi, si procurorul care a instrumentat cazul reclama fapte incredibile. Astfel, intr-o informare recenta, procurorul sustine ca, dupa ce a informat conducerea DGIPI despre implicarea mai multor ofiteri ai serviciului secret in acest dosar si faptul ca va sesiza oficial DNA, „am fost contactata telefonic de catre cms. sef Croitorescu, sef Divizie Contrainformatii din cadrul DGIPI”. Acesta a cerut o intalnire a doua zi, cand, la ora opt dimineata, s-a prezentat impreuna cu un alt ofiter DGIPI in biroul procurorului, care le-a expus faptele, datele si probele detinute. Insa, dupa cum raporteaza acelasi procuror, „in mod stupefiant, Croitorescu mi-a cerut sa nu sesizez DNA, intrucat vor lua ei masuri specifice la nivel intern”!!!

De la deturnare de fonduri la „RAI”-ul lui Petrache

04.03.2014 „National” a dezvaluit ca la şefia DGA a fost numit un personaj cheie din DGIPI

Dupa cum ziarul nostru a dezvaluit in exclusivitate, numele lui Liviu Croitorescu apare si pe lista scurta a sefilor din MAI, alaturi de adjunctul IGPR, Gheorghe Popa, asupra carora procurorii anticoruptie deruleaza cercetari privind posibila deturnare de fonduri europene comisa la varful Academiei de Politie. Tot fostul sef al „acoperitilor” de la „Doi s’un sfert” este implicat si in scandalul numirii sale intempestive de catre Radu Stroe la sefia IPJ Ilfov, demers facut, se pare, in urma rugamintilor „baronului” liberal Marian Petrache. Iar acum omul despre care un procuror pe functie sustine ca a incercat sa-i obstructioneze ancheta, cerandu-i sa nu sesizeze oficial DNA, este director general adjunct la DGA. Si, in mod normal, ar trebui sa se ancheteze singur fata de acuzele aduse. Asta daca nu cumva celelate structuri abilitate i-o iau inainte…

author avatar
Catalin Tache
4.464 afisari

8 COMENTARII

  1. caragea seful IPJ GORJ este reprezentantul coruptiei, incompetentei si abuzurilor. a transfornat ipj gj intro afacere de familie, sunt promovati numai supusi lui oameni de afaceri cu bani, firme prin interpusi, soacre, soti, cu contracte de miliarde la banul public. exemlu seful de la economic cu afaceri de sute de miliarde ale firmei elsimida in minerit si termocentrale .toate promovarile le face fara un adevarat examen, participa omul si locul, asta dupa ce omul are girul sau si a achitat taxa de examen. Daca asemenea oameni mai sint in politie,ar fi cazul ca d-ul ministru sa faca curatenie urgent!…. Veniti la Gj d-lor ziarişti ca aici e caracatiţa şi mafia în poliţie,aici sunt mulţi bani din minerit şi termocentrale din care se înfructă acest baron de nu i mai ajunge nimeni la nas,a citizat la liderii PDL de au nenorocit politia.RUŞINE cu astfel de tablagii cu nu fac cinste uniformei ,care rezista sub toate guvernele datorita taxelor imense pe care le achita …dl ministru trebuie sa ia urgent masuri cu acest tablagiu de la circulatie ajuns peste noapte seful politiei ,aceasta fiind o palarie prea mare pentru un creier mic ..cred ca suta la suta dintre acestia sant scarbiti de aceasta conducere ..am ajuns sa ne fie sila sa mergem la serviciu din cauza presiunilor la care santem supusi …amenintarea si santajul sant la ordinea zilei

    • Sub privirea „neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
      dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
      “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
      De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
      Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
      Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
      Dupa mine, potopul!
      Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
      Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
      Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
      Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
      Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
      In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
      Carcotasii spun ca aceasta „caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.

  2. La Bucuresti este un adevarat rai al SPAGARILOR DE LA POLITIA RUTIERA-SERVICIUL PERMISE AUTO. Dai sala esti programat la traseu zona Parcul Carol. NU SE IA PERMISUL DECAT PE SPAGA- MILTIENI SE CRED DUMNEZEI…. DE CE NU SUNT MONTATE ACELE CAMERE VIDEO – PENTRU TRASEU ? CUM POATE CINEVA CONTESTA POLITISTUL examinator si SPAGAR ? Martorii sunt ca si inexistenti…Ar prebuii sa fie filmati si bagati in puscarie ! lA TRASEU IN BUCURESTI ESTE O ADEVARATA AFACERE A POLITISTILOR SI INSTRUCTORILOR AUTO…De ce DNA NU MONTEAZA CAMERE ASCUNSE SA PRINDA JIGODIILE SI SA-I ARESTEZE PE LOC

  3. Croitorescu ,a fost una din nulitatile care au luat cu asalt „Doi si un sfert” dupa plecarea lui Ardeleanu .Pe vremea Vulpii ,acest personaj mediocru intelectual,nici nu ar fi fost lasat sa intre pe usa unitaii.A distrus carierile unor ofiteri de prima mana cu manevrele lui mizerabile.Sper si ma rog la Dumnezeu sa ajunga unde ii este locul.Bafta ,D.N.A.-ului.

  4. si totusi javra de Gabriel Oprea il tine im brate,asa cum il tine si pe seful lui Tiganus, asa ca na va mai faceti vise ca scapati de trepadusul asta , ca linge la greu in fundul lui oprea g. reformatul lui basescu

  5. ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , DL. SOVA , OARE VA FACETI CA NU AUZITI SI NICI NU VEDETI ?
    E SRIGATOR LA CER CEEA CE SE PETRECE LA CFR CALATORI…
    Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ?
    Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR ,14 000 DE SALARIATI VA INFORMEAZA CA AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI.
    RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE?
    ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI,RESTUL PROBLEMELOR FIIND ASCUNSE CU DIBACIE DE CONDUCEREA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR+ BONUSURI DE PE UNDE SE POATE?
    DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?)DE CONDUCEREA CFR CALATORI SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU NOUA CONDUCERE A CORPULUI DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI.
    DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE…?

  6. Este suficient să mergi pe orice șosea din țară și îți dai seama că minim 30% nu au habar de regulile minime de circulație și nici măcar de cele de politețe elementară. De asemenea, o FOARTE MARE greșeală este nesancționarea accidentele ce se termină cu înțelegere amiabilă între participanți, greșeli în conducerea auto care au fost abandonate de poliție și care scapă sancționării legale. Dacă te vede polițistul că treci pe roșu….. ești amendat și ai permisul suspendat, dacă lovești o mașină trecând pe roșu și nu sunt victime umane …….. poliția nu se mai interesează de accident și nu vine la locul accidentului, deci accidentările auto apar în urma unor greșeli ale șoferilor care nu mai sunt sancțioate. E un fel de evaziune fiscală, dar și încurajarea celor ce merg prost pe șosea. Nu mai spun că un om obișnuit este abandonat de organele de ordine să se tâtguiască cu cei 30% ce produc accidente.

  7. Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice.
    Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători.
    Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”.
    Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului.
    Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.
    O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger