AcasăCORONAVIRUSSituația în plină pandemie: mai multă înghețată, mai puțin deodorant

Situația în plină pandemie: mai multă înghețată, mai puțin deodorant

sursa foto: casa.acasa.ro

De la începutul pandemiei, s-a pus accent constant pe capitolul igienă și îndeosebi pe spălatul mâinilor. 

Iată că, pe măsură ce, date fiind restricțiile aplicate pe durata pandemiei COVID, în ideea limitării pe cât posibil a numărului infectărilor cu noul coronavirus, foarte mulți oameni au stat îndelung pe acasă, inclusiv când a fost vorba să lucreze, un raport a scos la iveală cam care e situația când vine vorba de vânzările de deodorant.

Concluziile făcute publice recent din direcția companiei Unilever, care deține mărci de produse de îngrijire cum ar fi săpunul Dove sau deodorantul Axe, arată o scădere când vine vorba de vânzările de produse de igienă personală. Mai exact, referitor la cererea de șampon și deodorant, conform BBC. De unde și concluzia-fulger că oamenii ar fi folosit mai rar spray-ul, dacă tot n-au mai ieșit din casă. Și nici de spalat pe păr nu s-ar mai fi arătat la fel de preocupați ca în perioada de dinaintea pandemiei.

Pe de altă parte, același brand a constatat o creștere semnificativă, cu 26 de procente, când a fost vorba de vânzările de înghețată, pentru perioada aprilie-iunie. O veste bună, având în vedere că aceeași companie deține și mai multe mărci de înghețată. „Consumatorii au mâncat mai multe supe (…) și înghețată ca desert”, a declarat CEO-ul Unilever, citat de CNN Business.

De unde și varianta că, dacă tot și-au limitat la maximum ieșirile în oraș, foarte mulți oameni au ales să mănânce înghețată – fie în fața televizorului, la un film, fie, de ce nu, în timp ce urmăreau pe net ce se mai întâmplă prin lumea largă.

70 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger