AcasăCORONAVIRUSPremieră. Call center pentru rudele pacienților internați la ATI COVID, la un...

Premieră. Call center pentru rudele pacienților internați la ATI COVID, la un spital din București

Premieră. Call center pentru rudele pacienților internați la ATI COVID, la un spital din București (sursa foto: Facebook/ Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta)

De luni întregi, noul coronavirus a dat viețile multor oameni peste cap, și nu doar în România. Pe lângă pacienții care luptă să își revină după ce au contractat COVID-19 și au ajuns în spital, unii dintre ei în stare gravă, având nevoie de internare la Terapie Intensivă, greul acestei perioade a fost dus și de rudele care, în mod firesc, vor să știe în ce stare le sunt oamenii dragi, dar nu pot lua legătura cu cei aflați pe un pat de spital de la ATI.

O informație importantă, ce vine în ajutorul rudelor și aparținătorilor pacienților internați în secția ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”, din Capitală. Mai ales ca urmare a faptului că, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus, accesul aparținătorilor nu este permis în spital.

Mai nou s-a aflat, însă, că aceștia au la dispoziție două numere de telefon unde pot suna pentru a afla, zilnic, date despre starea de sănătate a persoanelor dragi, internate la secția de Terapie Intensivă COVID a unității spitalicești din Capitală.

Este vorba despre un call center lansat, în premieră, pentru aparținătorii pacienților din ATI COVID „ Marius Nasta”, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS), din câte s-a transmis, miercuri, din direcția acestui spital.

Numerele de telefon

”Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-19, numărul scurt fiind pus la dispoziție de către DIGI. Conform reglementărilor GDPR, dar și pentru a respecta dorințele pacienților, informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în documentele aferente pacientului”, anunță reprezentanții unității medicale, cu mențiunea că acest call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00–13:00 și 14:00-20:00.

E de precizat faptul că studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București vor prelua aceste apeluri.

Mahler: Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital

Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situații, în special în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți. Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul „Marius Nasta” în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți.

Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparținători, să îi ajutăm și să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forțele pentru fiecare minut din viața pacienților noștri și vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe.”, a declarat medicul Beatrice Mahler, managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din București, citată într-un mesaj transmis pe pagina de Facebook a instituției medicale.

84 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger