AcasăCORONAVIRUSPandemia a umflat câștigurile Lego

Pandemia a umflat câștigurile Lego

Vânzările celebrului producător danez de jucării au crescut cu 14% în prima jumătate a acestui an, în condiţiile în care familiile izolate la domiciliu în perioada carantinei au petrecut mai mult timp… jucându-se.

Veniturile companiei s-au majorat cu  7%, până la 15,7 miliarde coroane daneze (2,5 miliarde dolari). Diferenţa dintre veniturile companiei şi vânzările către consumatori se datorează faptului că retailerii şi-au folosit stocurile existente pentru a face faţă cererii, în timp ce Lego a fost obligat să oprească, temporar, uzinele din Mexic şi India. Chiar dacă la un anumit moment în timpul pandemiei toate cele 616 magazine Lego din întreaga lume au fost închise, compania a putut să compenseze prin creşterea vânzărilor online, astfel că profitul operaţional a crescut cu 11%, până la 3,9 miliarde coroane. Lego a precizat că în prezent aproape toate magazinele sale sunt deschise.

După ce anul trecut şi-a majorat investiţiile în e-commerce şi site-ul online, Lego a informat că numărul de vizitatori s-a dublat ajungând la 100 de milioane în primele şase luni din 2020.„Am înregistrat evoluţii foarte pozitive în timpul carantinei când familiile au început să se joace împreună cu seturile Lego. Am văzut cum această tendinţă a continuat chiar dacă oamenii au început să revină la muncă şi la şcoală”, a declarat directorul general Niels Christiansen. Lego concurează pentru cota de piață cu rivalii Barbie Mattel și Hasbro.

author avatar
Radu Jacotă Redactor