AcasăCORONAVIRUSO armată digitală pentru vaccinarea Americii

O armată digitală pentru vaccinarea Americii

Liderii din domeniul sănătății se bazează mai nou pe influencerii rețelelor sociale pentru a lupta împotriva scepticismului vaccinării în Statele Unite. Și sunt gata să-i plătească.

O clinică de sănătate  din Oregon are proprietari de afaceri locale și personal clinic care trimite mesaje text, tweeting și Snapchatting încurajându-și contactele să se vaccineze. Spitalul Universitar Thomas Jefferson din Philadelphia îi îndeamnă pe toți medicii să facă postări periodice pe rețelele sociale care promovează inocularea, păstrând chiar și un depozit de GIF-uri legate de vaccin pe care le pot implementa, notează Politico. Consorțiul de îngrijire imediată Kaiser Permanente face apel la influenceri pentru a răspândi mesaje pro-vaccin  și, în unele cazuri, chiar să ofere plată acestora. Pentru cei cu acces limitat la internet,  sunt organizate conferințe telefonice informaționale cu medici și asistenți medicali. Pe de altă parte,  cu puține îndrumări din partea oficialilor de stat sau federali cu privire la cele mai bune strategii de promovare a vaccinurilor pe rețelele de socializare, sau a modului de navigare a trolilor anti-vaccin prevalenți pe acele site-uri, organizatorii campaniei au recunoscut că mesajele pot fi inconsistente și greu de extins rapid. Sondajele au descoperit că există o încredere crescândă în vaccinurile Covid pe măsură ce sunt inoculate mai multe persoane. Aproape 28 de milioane de americani au primit cel puțin prima doză a vaccinului Moderna sau Pfizer.

Unele sisteme de sănătate mari, bine finanțate, investesc în instrumente tehnologice pentru a-și consolida campaniile digitale pe SnapChat și Instagram. Kaiser Permanente,  care operează în opt state și Washington DC, a început să utilizeze tehnologia de marketing online pentru a identifica influencerii de pe Facebook, Instagram, TikTok și Twitter care au activități locale active. Plățile pe postare pot fi între zeci și sute de dolari, în funcție de numărul de adepți și de nivelul de angajament, a declarat Joe Smyser, președintele Good Project, un ONG care sprijină eforturile Kaiser. Rose Leslie, rezidentă la Universitatea din Minnesota, a acumulat milioane de vizualizări pe mai multe videoclipuri TikTok din contul său personal, unde a descris efectele secundare comune pe care le-a experimentat după ce a primit ambele doze de vaccin Covid-19. Leslie are acum peste 860.000 de adepți pe platformă. Companiile mari de tehnologie, care au fost supuse presiunii pentru a elimina conținutul anti-vaccin de pe platformele lor, încep, de asemenea, să lucreze mai direct cu sistemele de sănătate pentru a împinge informațiile despre vaccinuri bazate pe știință.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
244 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger