AcasăCORONAVIRUSGuvernul pandemic, făcut K.O. de justiție. Prelungirea stării de alertă, ilegală

Guvernul pandemic, făcut K.O. de justiție. Prelungirea stării de alertă, ilegală

Hotărârea Guvernului Ciucă din pandemie, spulberată în instanță

Guvernul Ciucă, cel care a continuat la indigo politica Guvernului Cîțu, a fost făcut K.O. de justiție, care a decis că prelungirea stării de alertă decisă în data de 8 decembrie 2021 a fost absolut ilegală. Consecințele unei asemenea hotărâri a instanței este că toate amenzile aplicate cetățenilor și agenților economici în perioada 9 decembrie 2021-8 ianuarie 2022 pot fi anulate, iar banii, restituiți. Mai mult, reprezentanții HORECA, cei mai afectați de restricțiile din pandemie, pot cere despăgubiri Guvernului pentru pierderile financiare suferite.

Activistul civic Aurelian Popa și avocata Elena Ciuchi au reușit, într-un final, să învingă sistemul, obținând o victorie uriașă în instanță împotriva Guvernului. Astfel, Înalta Curte de Casație și Justiție, după mai multe termene și amânări, a emis o hotărâre definitivă, care confirmă decizia Curții de Apel București, de anulare a prelungirii stării de alertă.

Este vorba despre sentința Curții de Apel București, care a anulat integral Hotărârea Guvernului de prelungire a stării de alertă cu 30 de zile în decembrie 2021. Motivele invocate de avocata Elena Ciuchi și activistul civic Aurelian Popa au fost legate de discriminare, de încălcarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului – libertatea întrunirilor, dreptul la viață privată, dreptul la sănătate, dreptul la muncă. Pe de altă parte, au fost invocate motive de nelegalitate, pentru că au fost foarte multe încălcări ale legii, printre care și faptul că în România nu a fost declarată, oficial, starea de pandemie.

”Noi am considerat că nu se pot restrânge drepturi și libertăți printr-o hotărâre a Guvernului, pentru că aceasta se putea face doar prin lege. Legea 55/2020 permitea, într-adevăr, restrângerea drepturilor și libertăților, dar nu prin hotărâre de guvern. Mai mult, în Legea 55/2020 se precizează că prelungirea stării de alertă se face la propunerea Ministerului Afacerilor Interne, dar toate documentele au fost înaintate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență, inclusiv proiectul final de hotărâre”, ne-a declarat avocata Elena Ciuchi.

Bătălia în instanță, prelungită doi ani

La Curtea de Apel București s-au anulat Hotărârea Guvernului și hotărârea CNSU și s-a suspendat obligativitatea certificatului verde și restricțiile impuse, pe durata Hotărârii Guvernului, ne spune avocata Elena Ciuchi.

”După aceea, Guvernul și CNSU au formulat recurs și au solicitat casarea hotărârii Curții de Apel București, cu motive care, din punctul meu de vedere, și nu numai, nu erau pertinente. După mai multe termene, în 13 iulie 2023, Înalta Curte de Casație și Justiție a dat verdictul: Hotărârea Guvernului nr. 1242 din 8 decembrie, prin care se prelungea starea de alertă cu 30 de zile, este anulată. Această hotărâre a Înaltei Curți de Casație și Justiție se va publica în Monitorul Oficial, iar cei care aveau plângeri contravenționale împotriva amenzilor primite în perioada de valabilitate a Hotărârii Guvernului 1242 din 8 decembrie 2021 vor avea câștig de cauză în instanță”, ne-a precizat avocata Elena Ciuchi.  Există mai multe discuții în practica judiciară, astfel că, dacă una dintre hotărârile guvernului este anulată și celelalte hotărâri ar trebui să fie anulate. O prelungire a stării de alertă înseamnă să aibă continuitate și, odată ce una dintre hotărâri nu mai este în vigoare, dispare continuitatea, dar aici trebuie să se vină cu argumente juridice în fața instanței de judecată, susțin avocații.

Să curgă despăgubirile!

Cert este că, pentru amenzile și restricțiile din 9 decembrie 2021 până pe 8 ianuarie 2022, se pot obține anulări în instanță, pe baza hotărârii Curții de Apel București, care a desființat Hotărârea de Guvern 1242/2021. ”Aici însă nu este vorba doar despre amenzi date celor care au protestat, de exemplu, ci este vorba și despre persoanele juridice, pentru că restricțiile au fost pentru toată lumea. De exemplu, în HORECA, cei care au fost amendați de autorități pentru că au depășit ora de funcționare impusă. Mai mult, cei din sectorul HORECA, dar și ceilalți operatori economici afectați, pot cere și despăgubiri, pentru că acolo pierderile sunt mai ușor de cuantificat, dat fiind că se poate face comparație cu perioada echivalentă din anul anterior”, a mai afirmat avocata Elena Ciuchi.

author avatar
Claudia Marcu Jurnalist
Este jurnalistă din anul 1994, absolventă a Facultății de Filosofie și Jurnalism, și a profesat la ziarele Monitorul de București, Gardianul, Cotidianul, Gândul, Ring etc., iar din 2019 până în prezent, la ziarul Național.
2.689 afisari

40 COMENTARII

  1. PLANGE MASA
    SA VINA BANU
    SI MANA GREBLA SE FACU
    2 afisari
    ps.
    Mai mult….cautati…hg de prelungire a starii pandemice este abuz in servicu…semnata de membrii unui guvern demis…citu…ciuca…arafat…au semnat fiind demisi…adica nu mai aveau drept de semnatura…cautati in monitorul oficial oug din noiembrie 2021 de prelungire a starii de alerta semnata de vreo 15….ABUZ IN SERVICIU.

    • HOTĂRÂRE nr. 1.183 din 8 noiembrie 2021
      privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 noiembrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19
      EMITENT
      GUVERNUL ROMÂNIEI
      Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1070 din 8 noiembrie 2021
      Ținând cont de prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgență medicală, precum și unele măsuri aferente instituirii carantinei, aprobată cu completări prin Legea nr. 20/2020, cu modificările și completările ulterioare, precum și de prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educației naționale nr. 1/2011, precum și a altor acte normative, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 179/2020, cu modificările și completările ulterioare,
      având în vedere prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activității de telemuncă, cu modificările și completările ulterioare,
      luând în considerare prevederile art. 16 alin. (1) și (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc,
      având în vedere faptul că evaluarea realizată în baza factorilor de risc prevăzuți la art. 3 alin. (4) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, indică necesitatea menținerii unui răspuns amplificat la situația de urgență determinată de răspândirea noului coronavirus, aspecte materializate în cuprinsul documentului intitulat „Analiza factorilor de risc privind managementul situației de urgență generate de virusul SARS-CoV-2 pe teritoriul României la data de 3.11.2021“, întocmit la nivelul Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției,
      ținând seama de propunerile cuprinse în Hotărârea Comitetului Național pentru Situații de Urgență nr. 101/2021 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,
      în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 3, 4, 6 și art. 71 alin. (1) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare,
      Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
      Articolul 1
      Începând cu data de 9 noiembrie 2021 se prelungește cu 30 de zile starea de alertă pe întreg teritoriul țării, instituită prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prelungită prin Hotărârea Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17 iulie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 16 august 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 septembrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 967/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 noiembrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 1.065/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 decembrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, prin Hotărârea Guvernului nr. 3/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 13 ianuarie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, prin Hotărârea Guvernului nr. 35/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 februarie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, prin Hotărârea Guvernului nr. 293/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 martie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 432/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 13 aprilie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, prin Hotărârea Guvernului nr. 531/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 13 mai 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 636/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 iunie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 730/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 iulie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea Guvernului nr. 826/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 11 august 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, prin Hotărârea Guvernului nr. 932/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, și prin Hotărârea Guvernului nr. 1.090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.
      Articolul 2
      Pe durata prevăzută la art. 1 măsurile de prevenire și control ale infecțiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, condițiile concrete de aplicare și destinatarii acestor măsuri, precum și instituțiile și autoritățile publice care pun în aplicare sau urmăresc respectarea aplicării măsurilor pe durata stării de alertă sunt prevăzute în:
      a) anexa nr. 1 – „Măsuri pentru creșterea capacității de răspuns“;
      b) anexa nr. 2 – „Măsuri pentru asigurarea rezilienței comunităților“;
      c) anexa nr. 3 – „Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc“.
      Articolul 3
      În aplicarea dispozițiilor art. 7^1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 11/2020 privind stocurile de urgență medicală, precum și unele măsuri aferente instituirii carantinei, aprobată cu completări prin Legea nr. 20/2020, cu modificările și completările ulterioare, și ale Hotărârii Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, secretarul de stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, dispune, în colaborare cu Ministerul Sănătății, prin ordin al comandantului acțiunii, măsurile necesare prevenirii și combaterii infecțiilor cu coronavirusul SARS-CoV-2, în cadrul acțiunilor de răspuns la nivel național.
      Articolul 4
      Regimul contravențional aplicabil pentru nerespectarea măsurilor prevăzute în anexele nr. 1-3 este cel stabilit la art. 64-70 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.
      Articolul 5
      Actele emise pentru punerea în executare a Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 476/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 553/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 668/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 782/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 856/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 967/2020, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 1.065/2020, a Hotărârii Guvernului nr. 3/2021, a Hotărârii Guvernului nr. 35/2021, a Hotărârii Guvernului nr. 293/2021, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 432/2021, a Hotărârii Guvernului nr. 531/2021, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 636/2021, cu modificările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 730/2021, cu modificările și completările ulterioare, a Hotărârii Guvernului nr. 826/2021, a Hotărârii Guvernului nr. 932/2021, cu modificările și completările ulterioare, și a Hotărârii Guvernului nr. 1.090/2021, cu modificările și completările ulterioare, își mențin aplicabilitatea în măsura în care dispozițiile acestora nu contravin măsurilor stabilite în anexele nr. 1-3 la prezenta hotărâre.
      Articolul 6
      Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

      PRIM-MINISTRU
      FLORIN-VASILE CÎȚU
      Contrasemnează:
      Ministrul afacerilor interne,
      Lucian Nicolae Bode
      p. Ministrul sănătății, interimar,
      Vass Levente,
      secretar de stat
      p. Ministrul transporturilor și infrastructurii, interimar,
      Ionel Scrioșteanu,
      secretar de stat
      Ministrul muncii și protecției sociale,
      Raluca Turcan
      p. Ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului, interimar,
      Ciui Terente,
      secretar de stat
      Ministrul energiei,
      Virgil-Daniel Popescu
      Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației,
      Cseke Attila Zoltán
      Ministrul mediului, apelor și pădurilor,
      Tánczos Barna
      Ministrul tineretului și sportului,
      Carol-Eduard Novák
      Ministrul culturii,
      Bogdan Gheorghiu
      Ministrul educației,
      Sorin-Mihai Cîmpeanu
      p. Ministrul afacerilor externe,
      Iulia Raluca Matei,
      secretar de stat
      p. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,
      Ștefan Gheorghe,
      secretar de stat
      Ministrul finanțelor,
      Dan Vîlceanu
      p. Directorul Serviciului de Telecomunicații Speciale,
      Angelica Lămășanu
      Secretariatul de Stat pentru Culte,
      Victor Opaschi,
      secretar de stat
      București, 8 noiembrie 2021.
      Nr. 1.183.
      https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/248311

        • care-i crima ca a zis ce faci papusa ? de dragul propagandei se face din orice tantar , armasar .

  2. Si ati rezolvat ce?ca am avut o stare de alerta impusa de afara// oricine era prim ministru tot aia era nu avea curaj niciunul sa se opuna UE-chestia asta nu a inceput cu Ciuca ci imediat in 1990

    • Guvernul XYZ a facut exact ce i-au cerut sefii de la UE-deci pandemie au vrut,aia s-a facut//plus ca totul a fost condus de armata de aia l-au pus americanii peCiuca/Catu/Etcetera
      Ceea ce vedem acum e scandal intr-un pahar cu apa

  3. Acesti politicieni trebuie sa raspunda si PENAL pentru savamolniciile pe care le-au facut. Si in ROMANIA si in celelalte Tari ale Lumii.

    In Ukraina are loc un Razboi de exterminare a Nevaccinatilor dinBarbatii Ukraina pentru ca:
    1)Vaccinatii din Ukraina s-au refugiat in Tarile O.T.A.N. cu valizele pline cu bani in Februarie 2022 asa cum a relatat si Presa la vremea respectiva.
    2) Barbatii Ukrainieni vaccinati si refugiati nu sint trimisi inapoi in Ukraina sa participe la Lupta de Aparare a Tarii lor asa cum ar fi logic si normal.
    3)Ukraina are cea mai mica rata de vaccinare din Europa. Numai anumite Tari din africa au rate de vaccinare mai mici decit Ukraina.
    4)Federatia Rusa are una dintre cele mai mari rate de vaccinare din Europa.
    5)Operatia Militara Speciala declansata in Februarie 2022 a coincis cu momentul in care Revolutia de Eliberare de sub jugul Militro-Sanitar a Camionagiilor Canadieni se raspindise cu forta in SUA, America de Sud, Scandinavia, Olanda, Israel, Romania si chiar Federatia Rusa.

  4. -Alo…!tantrala din Berezovka ?
    -Da,kto va?
    – Ia Kostia,kostia ia!davai Ivan Fedorov!
    – Ivan Feodorv vtelefona!
    -Ivanuska asculta-ma cu atentie.Sunt la Rotterdam gol in chelea goala in fata clubului de gay numarul 124 Tripandvisor.Sunt plin de rahat prin gaoaze Am rahat si in gat in ochi ,in fundul cu’r’u’lui ,in urechi!Am fugit din salon pe strada asa dezbracat M-am ascuns in boscheti dar nu mai pot sta mult Lumea huidue si ma scuipa m gresit ,ca am iesit asa intre oameni Credeam ca e ca la Amsterdam cand stateam in vitrina plin de scursuri puturoase .Ivanuska ,te rog trimite prin Kuroi sau prin Livea niste haine si bani ca sunt lefter Am dat banii la homalai Te rog Ivan, voi sta 3,4 zile aici in burueni pe langa clubul gay ,te rrrog !

  5. Acesti politicieni trebuie sa raspunda si PENAL pentru savamolniciile pe care le-au facut. Si in ROMANIA si in celelalte Tari ale Lumii.

    In Ukraina are loc un Razboi de exterminare a Nevaccinatilor Barbati din Ukraina pentru ca:
    1)Vaccinatii din Ukraina s-au refugiat in Tarile O.T.A.N. cu valizele pline cu bani in Februarie 2022 asa cum a relatat si Presa la vremea respectiva.
    2) Barbatii Ukrainieni vaccinati si refugiati nu sint trimisi inapoi in Ukraina sa participe la Lupta de Aparare a Tarii lor asa cum ar fi logic si normal.
    3)Ukraina are cea mai mica rata de vaccinare din Europa. Numai anumite Tari din africa au rate de vaccinare mai mici decit Ukraina.
    4)Federatia Rusa are una dintre cele mai mari rate de vaccinare din Europa.
    5)Operatia Militara Speciala declansata in Februarie 2022 a coincis cu momentul in care Revolutia de Eliberare de sub jugul Militro-Sanitar a Camionagiilor Canadieni se raspindise cu forta in SUA, America de Sud, Scandinavia, Olanda, Israel, Romania si chiar Federatia Rusa.

    • Эти политики также должны нести уголовную ответственность за полученные ими савамольности. И в Румынии, и в других странах мира.

      В Украине происходит война за уничтожение Невакцинатов мужчин в Украине, потому что:
      1) прививки от Украины укрылись в странах О. Т. А. Н.с чемоданами, полными денег в феврале 2022 года, как сообщалось в прессе в то время.
      2) вакцинированные украинские мужчины и беженцы не отправляются обратно в Украину для участия в борьбе за защиту своей страны, как это было бы логично и нормально.
      3) Украина имеет самый низкий уровень вакцинации в Европе. Только в некоторых странах Африки уровень вакцинации ниже, чем в Украине.
      4) Российская Федерация имеет один из самых высоких показателей вакцинации в Европе.
      5) специальная военная операция, начатая в феврале 2022 года, совпала с тем, когда освободительная революция под военно-санитарным игом канадских дальнобойщиков распространилась с силой в США, Южной Америке, Скандинавии, Нидерландах, Израиле, Румынии и даже Российской Федерации.

  6. TOATE HG.urile prin care se tot prelungea lunar „starea de alerta”
    au fost anulate de catre Curti de apel si au asteptat judecarea
    apelului la Inalta Curte de casatie si justitie,
    NUMAI CA in ordine aleatorie
    prima data s-a intamplat ca Inalta Curte sa se ocupe HG.1242/2021
    si asa a devenit Aurelian Popa primul finalist;
    avem motive sa-l consideram infiltratul serviciilor, „opozitie controlata”.

    un caz interesant e al HG.1065/2020,
    prelungirea anterioara, credem ca asteapta la coada la Inalta decizia finala:

    HG.1065/2020 e semnata FARA DREPT de catre imbecilul dobitoc odios
    NICOLAE CIUCA INTERIMAR,
    nu exista titlul de „prim ministru interimar” ci doar de „prim ministru”
    din pozitaia de INTERIMAR
    nu putea semna hg, NICIUN fel de hg!

    • e o chestie f. perversa,atentie:

      -„starea de alerta” s-a tot prelungit LUNAR
      prin cate o hg;
      – toate hg.urile/starile de alerta DE DUPA
      HG1242/2021 sunt nule,lipseste scopul prelungirii

      IN CONCLUZIE,ca o estimare:
      Inalta Curte nu se va ocupa cu hg1065/2020
      ca sa-l menajeze pe Ciuca INTERIMAR,
      Inalta nu are decat sa decida pe o hg.
      ANTERIOARA hg1065…….aici e perversiunea!

      • „lipseste scopul prelungirii”
        suna aiurea dar asa e:
        „starea de alerta” NU A FOST UN MIJLOC
        in obtinerea unui scop-protejarea sanatatii publice si restu labaraiei guvernamentale
        CI A FOST UN SCOP IN SINE!

        -se fura,
        se jefuia mult
        si au dat-o „pe meotive medicale”
        pentru camuflare.

  7. PRIM-MINISTRU INTERIMAR
    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
    Contrasemnează:
    Ministrul afacerilor interne,
    Marcel Ion Vela
    Ministrul sănătății,
    Nelu Tătaru
    p. Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării și administrației,
    Vetuța Stănescu,
    secretar de stat
    Ministrul educației și cercetării,
    Cristina Monica Anisie
    Ministrul afacerilor externe,
    Bogdan Lucian Aurescu
    Ministrul muncii și protecției sociale,
    Victoria Violeta Alexandru
    Ministrul economiei, energiei și mediului de afaceri,
    Virgil-Daniel Popescu
    Ministrul tineretului și sportului,
    Marian Ionuț Stroe
    Ministrul culturii,
    Bogdan Gheorghiu
    Ministrul transporturilor, infrastructurii și comunicațiilor,
    Lucian Nicolae Bode
    Ministrul mediului, apelor și pădurilor,
    Mircea Fechet
    Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,
    Nechita-Adrian Oros
    Ministrul finanțelor publice,
    Vasile-Florin Cîțu
    Secretariatul de Stat pentru Culte
    Victor Opaschi,
    secretar de statBucurești, 11 decembrie 2020.Nr. 1.065.Anexa nr. 1

  8. Curva JUSTITZICA sa se sesizeze din oficiu si sa constate ca absolut toate ,,legile” si hotararile Guvernelor CRIMINALE si ale Parlamentelor Penale CrRiminale din acesti 3,5 ani sunt NULE, pentru ca falsa PANDEMIE nu a fost declarata NICIOTATA in Colonia Romania, si pe cale de consecinta, neexistand ,,Pandemia”, orice act normativ emis de cele doua institutii CRIMINALE, TRADATOARE si JEFUITOARE nu aveau motivul pentru care sa fie emise.
    Banii cheltuizi ILEGAL pe izolete, etc, precum si plata medicilor CRIMINALI, etc, nu au acoperire legala, si prin urmare cei care au facut aceste ilegalitati financiare sa fie trasi la raspundere penala si sa li se confiste averile pentru a se recupera prejudiciul.
    Achizitionarea ,,vaccinului” ucigas care in curand va fi declarat oficial ARMA BIOLOGICA, este un alt prejudiciu pe care Politrucii Criminali, Tradatori si Jefuitori trebuie sa raspunda penal si sa li se confiste averile.
    Coana Curva Justitzica si PENALII CRIMINALI TRADATORI care o compun: avocati, procurori si judecatori – se fac vinovati de TAINUIREA FAPTUITORULUI, si foarte multi dintre acesti CRIMINALI vor raspunde penal si vor ajunge in fata Curtii Martiale, iar in final vor fi spanzurati alaturi de politruci, medici, Zoiaristi si alte SCURSURI.

    • e mult mai rau:

      „pandemia” A FOST UN MOTIV EXTERN/o cauza/o fortza externa
      dincolo de suveranitatea Statului Roman,
      TRADARE IN CONSECINTA!

      • „pandemie” cica inseamna
        „pe toata suprafatza Pamantului”

        -asta e temei valid doar pt. ZOG,
        pentru guvernul sionist de ocupatie mondiala!

        • nu poate fi asimilata „pandemia” cu razboiul:
          -avortonii din guvern si parlament
          SE COORDONAU CU MAPAMONDUL,
          cu ZOG.

  9. Jegurile peneliste, tradatorii de tara din echipa cistigatoare pnl ar trebui sa faca puscarie.

  10. Foarte bine, sa de ceara si sa se acorde despagubiri insa nu din bugetul de stat, ci din averea personala a functionarilor abuzivi care au dat acele hotarari.

  11. Atita timp cat a venit de la licurici ordinul , nu pateste nimeni nimic cu toata ilegalitatea .

  12. NORMAL E CA CEI CE AU GRESIT SA PLATEASCA DESPAGUBIRILE NU STATUL ROMAN ADICA TOTI CONTRIBUABILII. NU?
    CU CANTEC INAINTE MARS ! se zice in armata domnule fost premier.!

  13. IN POLITICA AU AJUNS DESTUI IRESPONSABILI ,INCOMPETENTI ,HAHALERE SI CURVE !,DACA DESPAGUBIRILE PENTRU ILEGALITATILE ORDONATE DE GASCA LIBERALA AR FI PLATITE
    DE CEI CARE AU SEMNAT ACEA STARE DE ALERTA , DE CEI CARE AU IMPUS ACELE RESTRICTII ,S-AR FACE CEVA CURATENIE IN MOCIRLA POLITICA IN CARE SE BALACESC GASTILE SI CLANURILE ZIS POLITICE.

  14. Ce pretentii puteti avea de la o MA-ciuca ??,unde mai pui ca LIBERTINII il vor presedinte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,ASA CAP !!!!!!!!!!!,VAI DE PICIOARE.

  15. Ba Ciuca am auzit ca ai sparlit
    Tu cuIohannis
    Banet imprumutat din banci
    Si-ati zis ca i-ati dat pe atomice

    Pe centrale care vor veni
    Peste 50 de ani
    Unde-s banii gusterilor
    Scarbelor hoate!

    Alo DNA coruptea ucide
    Alo Angea ,ce faci dormi
    Alo popor Roman
    Cand te vei trezi !

  16. Cei care au semnat hotărârea de guvern au făcut abuz, au încălcat Constituția și, evident trebuie să plătească, sa suporte rigorile legilor. La brutărie și să plătească pe persoana fizica !

  17. cei numiti mai sus de ce nu sunt in puscarie pentru abuz in serviciu, genocid, inalta tradare, fals si uz de fals in forma continuata, pentru achizitii trucate si inutile?
    pentru ca nu doreste conducerea sri si dna si pg subordonate jegurilor din ambasade care dicteaza slugilor.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger