AcasăCORONAVIRUSCovid-19. S-a descoperit o genă care reduce cu 20% gravitatea infectărilor

Covid-19. S-a descoperit o genă care reduce cu 20% gravitatea infectărilor

O genă care poate reduce gravitatea Covid-19 cu 20% explică de ce simptomele sunt variabile și le lovesc mai tare pe unele victime decât pe altele, spun oamenii de știință.

O genă care reduce severitatea infecțiilor cu Covid-19 cu 20% a fost descoperită de cercetători.

Element-cheie în dezvoltarea de noi medicamente

Oamenii de știință au spus că descoperirea lor va ajuta la crearea de medicamente care sunt eficiente împotriva virusului.

Gena îi spune organismului să producă o proteină care este eficientă în descompunerea SARS-CoV-2, virusul care provoacă Covid-19.

Gena se găsește la una din trei persoane de ascendență europeană albă, potrivit cercetătorilor de la Institutul Karolinska din Suedia.

La cei de moștenire africană, a fost prezentă la opt din zece indivizi, a constatat studiul publicat în Nature Genetics, scrie Daily Mail.

Gena determină lungimea proteinei OAS-1 și, când este mai lungă, este mai eficace pentru a descompune SARS-CoV-2.

Co-autorul descoperirii, Brent Richards, de la Universitatea McGill, a declarat: faptul că începem să înțelegem în detaliu factorii de risc genetic este esential în dezvoltarea de noi medicamente împotriva Covid-19”.