AcasăCORONAVIRUSCercetătorii japonezi cer oprirea transfuziilor de la vaccinații Covid

Cercetătorii japonezi cer oprirea transfuziilor de la vaccinații Covid

Transfuziile cu sânge care provin de la persoanele vaccinate anti-Covid trebuie oprite, susțin cercetătorii japonezi, într-un studiu amplu publicat luna aceasta. Aceștia au arătat că s-a dovedit faptul că proteina spike persistă în organism mult timp după injectare și poate afecta sângele și produsele din sânge folosite în transfuzii. Totodată, pentru că vaccinurile Covid afectează sistemul imunitar, este posibil ca donatorii să aibă boli infecțioase nedepistate.

Sângele și produsele din sânge provenite de la persoanele vaccinate anti-Covid prezintă riscuri mari pentru sănătatea oamenilor, a atras atenția un grup de cercetători japonezi, într-un studiu amplu publicat luna aceasta de preprints.org. Proteina spike este toxică pentru oameni și ea poate traversa bariera sânge-creier, tocmai de aceea este esențial ca aceasta să fie eliminată înainte de efectuarea transfuziilor, spun cercetătorii.

”Nu este încă clar cum agregatele de amiloid și microtrombii formați de proteinele spike se dezvoltă în trombi vizibili. Cu toate acestea, odată formate, agregatele amiloide, care s-au dovedit și ele toxice, nu pot fi curățate ușor și, prin urmare, trebuie să fie eliminate din produsele din sânge. Mai mult, când funcția imună a unui donator este afectată de vaccinarea genetică, există riscul ca donatorul să aibă vreo boală infecţioasă (subclinică) sau să fie infectat cu un virus patogen și a dezvoltat viremie sau alte condiții, chiar dacă donatorul nu prezintă simptome subiective. Din acest motiv, profesioniști din domeniul sănătății care efectuează proceduri chirurgicale, inclusiv prelevarea de probe de sânge și transplantul de organe, precum și utilizarea produselor din sânge, ar trebui să gestioneze sângele primitorilor de vaccin genetic cu grijă pentru a preveni infecția prin sânge”, se arată în studiu.

Pericole uriașe

În cazul vaccinurilor cu ARNm, nanoparticule lipidice (LNP) sunt puternic inflamatorii și s-au dovedit a fi trombogenice ele însele, prezentând un risc pentru primitorii de transfuzii. LNP-urile în sine au activitate adjuvantă puternică și sunt expuse riscului de inducere a sindromului autoimun indus de adjuvant (sindrom ASIA), avertizează cercetătorii.

Proteina spike determină agregarea celulelor roșii din sânge și a trombocitelor și, prin urmare, aceste agregate vor fi transportate în sângele primitorului dacă nu acestea sunt îndepărtate din produsul sanguin.

”Cantități mari (concentrația serică de obicei peste 1,25–1,4 g/L) de non- celulele plasmatice inflamatorii IgG4 pozitive pot provoca inflamație cronică precum boala fibroinflamatorie. Persistența pe termen lung a proteinei spike în sânge crește riscul de boala autoimuna. Prin urmare, ar fi util să se testeze boala autoimună folosind anticorpi antinucleari ca biomarkeri la persoanele care sunt pozitive pentru proteina spike. O istorie a vaccinării genetice anti-Covid, actuală și anterioară, și simptome subiective (de exemplu, dureri de cap, dureri în piept, dificultăți de respirație, stare generală de rău) trebuie obținute de la donatorii de sânge și înregistrate oficial”, se precizează în studiul cercetătorilor japonezi.

Sângele trebuie controlat

În prezent, starea de vaccinare genetică a donatorilor de sânge nu este confirmată sau controlată de organizații, inclusiv instituții medicale, și utilizarea sângelui recoltat de la acești donatori pentru transfuziile pot prezenta riscuri pentru pacienți, semnalează cercetătorii japonezi. Prin urmare, atunci când sunt utilizate produsele din sânge derivate din vaccinul genetic, este necesar să se confirme prezența sau absența proteinei spike.

”Dacă se constată că produsul sanguin conține proteina spike sau o genă modificată derivată din vaccin genetic, este esențial să fie eliminate, deși, în prezent, nu există o modalitate fiabilă de a face acest lucru. Prin urmare, deoarece nu există nicio modalitate de a elimina în mod fiabil proteina patogenă sau ARNm, sugerăm ca toate astfel de produse din sânge să fie aruncate până când se găsește o soluție definitivă”, susțin cercetătorii japonezi.

Claudia Marcu Jurnalist
Este jurnalistă din anul 1994, absolventă a Facultății de Filosofie și Jurnalism, și a profesat la ziarele Monitorul de București, Gardianul, Cotidianul, Gândul, Ring etc., iar din 2019 până în prezent, la ziarul Național.

1. Au avut vaxx obligatoriu universal pt toti??? Ce or sa transfuzeze ,sange de import?? Si cu aia care au obligat ce fac??

2. Bravo ,se vede cat de buna a fost injectarea, pe termen mediu si lung ,muti au zis ca-i conspiratie?? Serios? Dar toate conspiratiile legate de covid s-au adeverit!!!

• Cine a zis , prăpăditul ăla de trol progresit,ce își zice x,y o sau motanul ,o nulitate absolută ,care spre fericirea multora a plecat de pe acest site

3. Teorii de gang. Cercetătorii nenominalizați, cu preudo-teoriile lor bezmetice, publicați în reviste clandestine, din țări exotice – efecte colaterale ale răspândirii pseudo-științei, jenante și pentru nivelul intelectual al oricărui absolvent de liceu. Trebuie să fim toleranți și cu ignoranții, chiar dacă sunt tot mai agresivi și se vor și vocali. La alfabetizare, mocofanilor!

• Ia de-aici cate ceva despre cercetatorii nenominalizati: Masanori Fukushima – Foundation for Biomedical Research and Innovation at Kobe · Translational Research Center for Medical Innovation Professor, Professor Emeritus Masanori Fukushima of Kyoto University, Prof. Hideyuki Motohashi Kyoto Pharmaceutical University – Japan etc.
      Esti jalnic precum ti-e postarea. Dar de, asa se intampla cand faci booster la booster, neuronii o iau razna. Esti doar un mocofan care pune botul la orice, fara sa incerce macar sa inteleaga ce i se intampla 🙂

4. @Aurica și nu mai știu cum:

M-a dat gata trimiterea la Prof. Dr. Emeritus Fukushima. Mă mir că nu-l menționezi pe fratele lui, dr. honoris causa Fuji. Sau pe cercetătorul Hokkaido…

Într-o notă mai serioasă sunt personaje reale, precum Prof.Dr. Didider Raoult din Franța, care au dobândit un grad de notorietate, prin soluțiile neconvenționale preconizate sau prin tezele contestatare, care i-au adus un anumit grad de notorietate. Dar asta nu înseamnă nici pe departe recunoaștere științifică.

Așadar una este notorietatea și alta este justificarea științifică. Simplificând: tezele madamei Șoșoacă, împănate cu nume japoneze, nu o fac nici credibilă, nici deșteaptă. Sunt pur și simplu teze idioate și atât.

• Băi, soluție miștocară, dacă ai fi dat o căutare pe Google l-ai fi găsit pe Dr. Masanori Fukushima, profesor emerit la Kyoto University. Nu-i numele lui, nătărău mic! Caută măcar în Dex ce-i aia „emerit”. Asta aa să nu te mai obosești cu miștourile tale de tîmplar ratat.