AcasăAfaceriViitorul frumuseții: make-up în Metaverse

Viitorul frumuseții: make-up în Metaverse

Industria frumuseții nu s-a ferit niciodată de tehnologie și inovație, dar cum funcționează alegerea produselor cosmetice într-o dimensiune digitală?

Celebra artistă de machiaj Charlotte Tilbury are deja un avatar în metavers. În virtutea realității augmentate, președinta Tilbury Beauty Ltd invită utilizatorii în lumea ei digitală –  Pillow Talk Party, unde pot urma un masterclass și pot cumpăra produsele companiei.

Brandul britanic de frumusețe nu este singurul. Clinique și-a lansat în această vară campania de jetoane nefungibile, Metaverse More Like Us, în cadrul căreia trei creatori de conținut global și artiști de make-up au conceput trei look-uri – NFT Profile Pictures, sau PFP – pe care clienții le pot achiziționa pentru avatarurile lor. MAC utilizează de mult timp probe virtuale sau VTO, în timp ce Byredo a oferit recent primul său parfum digital.

„Nu există o singură definiție comună a metaversului în acest moment. Pentru noi, aceasta înseamnă o experiență virtuală mai imersivă, sporită în continuare de capacitățile în continuă dezvoltare ale soluțiilor de inteligență artificială. Această formă a noii realități virtuale deblochează o multitudine de posibilități pentru ca mărcile să se implice cu clienții lor, eliminând multe bariere asociate cu deplasarea într-un spațiu fizic”, a declarat Louis Chen, director de strategie și vicepreședinte senior al Perfect Corp, un furnizor de soluții tehnologice pentru frumusețe și modă.L’Oreal, de exemplu, a înscris anul acesta 17 mărci comerciale legate de metavers.

Pe de altă parte, Balenciaga, Louis Vuitton și Burberry au lansat „skin-uri” (haine virtuale care pot fi achiziționate și descărcate pentru a actualiza garderoba unui personaj de joc video) în colaborare cu Fortnite și Mythical Games.

Metaversul frumuseții nu se rezumă doar la îmbunătățirea experiențelor care, în cele din urmă, ajung să fie o proiecție în lumea reală. Este vorba din ce în ce mai mult despre modul în care se identifică utilizatorii și despre cum își creează o prezență digitală individuală. Iar brandurile cosmerice au simțit potențialul afacerii.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
165 afisari

2 COMENTARII

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

Programul Gabrielei Firea pentru Primăria Capitalei. Aeroport în sudul Bucureștiului și dezvoltarea/extinderea rețelei de metrou, printre promisiuni

Senatorul Gabriela Firea, candidatul PSD la Primăria Generală a Bucureștiului și-a prezentat Programul de guvernare locală 2024 – 2028. Candidatul PSD își propune să...

Imagini incredibile cu rapperul american Sean Diddy când îşi bate iubita cu sălbăticie pe holurile unui hotel (VIDEO)

Cassie Ventura, fosta iubită a lui Sean Diddy, i-a intentat proces artistului și-l acuză, printre altele, de viol. O înregistrare video din 2016 îl...
proger