AcasăAfaceriTun de marketing. Bătaie pe ceasuri elvețiene la preț redus

Tun de marketing. Bătaie pe ceasuri elvețiene la preț redus

Din Melbourne şi până la Amsterdam, mii de cumpărători au luat cu asalt magazinele de ceasuri Swatch. S-au călcat în picioare pentru o nouă versiune low-cost a modelului de lux Omega Speedmaster, care costă aproximativ 260 de dolari.

O coadă impresionantă s-a format încă de sâmbătă dimineața pe  Rue du Marche, unde se află principalul magazin Swatch din Geneva. Pe la prânz, un reprezentant al companiei le-a spus cumpărătorilor că stocurile se vor epuiza în curând şi ar trebui să revină săptămâna următoare. S-a iscat agitație, poliția a intervenit și cel puțin o persoană a fost arestată,  notează Bloomberg.

Aceeași poveste și la Londra, un magazin Swatch situat în centrul metropolei a trebuit să fie închis pe fondul unor scene haotice, cu mulţimi încercând să intre în interior.

Denumit MoonSwatch, noul ceas seamănă cu faimosul model Omega Speedmaster Professional, care poartă şi denumirea de Moon Watch pentru că a fost purtat de astronauţii americani.

În timp ce un Omega Speedmaster Professional are un preţ  care începe de la 6.300 de franci elveţieni (6.769 dolari), noul Omega MoonSwatch costă doar 250 de franci. În loc de carcasă de metal şi componente mecanice, versiunea low-cost este produsă din ceramică şi plastic şi are mecanism cu quartz.

Colaborarea dintre Omega şi marca low-cost Swatch reprezintă o colaborare unică pentru grupul Swatch, cel mai mare producător mondial de ceasuri, care vrea să genereze interes pentru produsele sale prin oferirea unui aspect glamour la un preţ redus.

Dar reprezintă și un adevărat tun de marketing, deoarece ambii producători au văzut că  vânzările de ceasuri sub 500 de franci nu au revenit după perioada pandemiei.

Modelele low-cost Moon Swatch nu sunt ediții limitate și vor continua să fie produse.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
2.097 afisari

1 COMENTARIU

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger