AcasăAfaceriTrucurile influencerilor de pe rețelele sociale, o afacere de 20 de miliarde...

Trucurile influencerilor de pe rețelele sociale, o afacere de 20 de miliarde de dolari

În calitate de vlogger de călătorie și influencer  în rețelele sociale, Christina Galbato a primit o mulțime de mesaje de la urmăritorii ei online, inclusiv întrebarea “Cum pot să fac ceea ce faci tu?”.

De aceea, Galbato a lansat „The Influencer Bootcamp”, 20 de ore de lecții preînregistrate despre modul în care alții își pot monetiza prezența pe rețelele sociale, potrivit AP.

Ea percepe 700 de dolari pentru un pachet care include acel curs, precum și alte instrumente, cum ar fi exemple de prezentare prin e-mail și acces la un grup de asistență Facebook destinat exclusiv membrilor.

Spune că este pe cale să încaseze 4 milioane de dolari în acest an. Marketingul  influencerilor este o afacere de 20 de miliarde de dolari și una care se preconizează că va crește pe măsură ce  utilizatorii rețelelor de socializare devin din ce în ce mai numeroși, iar o serie de companii caută talente online pentru a-și prezenta produsele pe YouTube, Instagram și alte site-uri.

Cursurile variază ca durată și preț.  Galbato percepe până la 9.000 USD pentru șase luni de coaching live.

Dasriu Moravcik, un antreprenor de tehnologie în vârstă de 32 de ani, care scrie despre marketing online sub numele de Darius Mora, se promovează pe TikTok și le arată utilizatorilor cum și-a crescut numărul de adepți de la zero la peste 35.000 în trei luni. Percepe 50 de dolari pentru șase ore de curs.

Kristen Bousquet, un „mentor influencer” în vârstă de 28 de ani, care a creat un curs în ianuarie 2021, vinde lecții live săptămânale, precum și acces la materiale de planificare pentru 400 de dolari

author avatar
Radu Jacotă Redactor