Producătorul italian, cu sediul în Sant’Agata Bolognese, înregistrează o cerere mare în ciuda incertidudinii economice globale: a prevândut deja întreaga producție până la începutul anului 2024.
Lamborghini, deținut de Volkswagen, se bucură de „cerere mare” și are un carnet de comenzi care acoperă următoarele 18 luni, a declarat directorul executiv Stephan Winkelmann.
Din ce în ce mai mulți clienți optează pentru bolizii companiei, “deoarece au încredere în marcă și caută performanțe”. Winkelmann plănuiește o versiune hibridă a fiecărui model până în 2024 și va lansa primul Lamborghini full-electric în a doua jumătate a deceniului.
În timp ce alţi constructori de supercaruri, precum Ferrari şi Aston Martin, trebuie să realizeze un echilibru delicat între păstrarea identităţii bradului şi costul ridicat al tranziţiei la automobilele electrice, planurile pentru viitor ale celor de la Lamborghini sunt susţinute de investiţiile anunţate de grupul mamă Volkswagen pentru noua tehnologie: 1,5 miliarde de euro.
De asemenea, compania a raportat la începutul lunii august cel mai bun semestru din istoria sa, cu vânzări și profituri record.
Marja de exploatare a atins 32%, în timp ce profitul operațional a crescut la 425 de milioane de euro pentru 5.090 de mașini vândute.