Cauta

ThirdLove vs. Victoria’s Secret: bătălia sutienelor

Start-up-ul de lenjerie ThirdLove speră să obțină un avans față de cel mai mare rival al său, Victoria’s Secret, lansându-se în “îmbrăcămintea activă”.

ThirdLove a anunțat deschiderea unei noi linii de producție pentru „sutienele sport”, un proiect la care lucrează de mai bine de doi ani.

Compania americană a precizat că  „sutien sport” a devenit cel mai căutat termen de pe site-ul său web în ultimele luni.

CEO-ul și fondatorul Heidi Zak – care împreună cu soțul ei, David Spector, a primit premiul Antreprenorul Anului 2019 în California – vede o oportunitate de a intra pe piața lenjeriei sportive, având în vedere că alți rivali – Nike, Under Armour și Athelta – au lansat deja propriile produse.

Victoria’s Secret a investit în această nișă, prezentând o linie de sutiene sport și jambiere numită On Point.

În timp ce ThirdLove lansează, de asemenea, o selecție de jambiere și bluze de antrenament pentru femei, elementul central al acestei noi linii sunt sutienele sale sportive. Prețurile variază de la 45 la 70 USD.

Vânzările anuale de sutiene sportive în Statele Unite au totalizat 2,1 miliarde de dolari anul trecut, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă din 2019.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Dolarul slab, finanțatorul tranzacțiilor „carry”
  • Ribbentrop-Molotov 2.0. America revendică Polonia, România – abandonată Franței
  • Deși suntem cu un picior în groapă, OCDE ne obligă să donăm bani pentru redresarea economică a Ucrainei
  • Tensiuni la Clairefontaine: Didier Deschamps, nemulțumit de atitudinea Realului față de jucătorii francezi
  • Dan Șucu a ales: ei vor conduce Rapidul!
  • Statul și-a mai tras niște bani din afacerea cu energia
  • Sondaj Avangarde. AUR, pe primul loc în preferințele românilor, în scenariul unor alegeri parlamentare. Ce partide completează TOP 3
  • „Incredibilul” Marco Rubio devine vârful de lance al lui Trump
  • Pariul UE cu China este sortit eșecului
  • Exit mobile version