AcasăAfaceriStrategia noului boss de la Hugo Boss: vânzări de 4 miliarde de...

Strategia noului boss de la Hugo Boss: vânzări de 4 miliarde de euro

Noul director general al casei de modă germane, elvețianul Daniel Grieder, și-a fixat o țintă ambițioasă: dublarea vânzărilor și îmbunătățirea marjelor de profit.

Sub conducerea lui Grieder(fost executiv la Tommy Hilfiger) Hugo Boss vrea să îşi dubleze vânzările până la patru miliarde de euro, comparativ cu două miliarde de euro la cât a scăzut în 2020, şi să readucă marja de profit operaţional la 12% din vânzări până în 2025, acelaşi nivel la care a fost în 2019.

Daniel Grieder a subliniat că ambiţia sa este să facă din Hugo Boss una dintre primele 100 de mărci globale, inclusiv  cheltuind peste 100 de milioane de euro pentru marketing, începând de acum şi până în 2025.

Atunci când Grieder era responsabil de Tommy Hilfiger, marca americană creştea mai rapid decât Hugo Boss, afişând vânzări de 6,9 miliarde dolari în 2020, cu mult peste rivalul german, notează Reuters.

Hugo Boss,  renumită pentru costumele sale pentru bărbaţi, vrea ca segmentul de comerț electronic să fie responsabil pentru 25-20% din vânzările sale în 2025, faţă de aproximativ 16% în prezent. De asemenea, firma germană vrea să modernizeze aproximativ 80% din magazinele sale, un program care va costa aproximativ 500 de milioane de euro până în 2025.

„Există o oportunitate uriaşă pentru premium fashion”, a precizat Daniel Grieder, menționând că populaţia cu venituri mari ar urma să se dubleze în următorii ani.

De asemenea, el a indicat posibilitatea ca Hugo Boss să intre pe noi nișe de produse inclusiv make-up, articole confortabile, lenjerie, jeans şi chiar băuturi.

author avatar
Radu Jacotă Redactor