AcasăAfaceriStrategia aleasă de conducerea Băneasa Shopping City, pentru ca mall-ul să rămână...

Strategia aleasă de conducerea Băneasa Shopping City, pentru ca mall-ul să rămână cu toate spaţiile comerciale închiriate

Strategia aleasă de conducerea Băneasa Shopping City, pentru ca mall-ul să rămână cu toate spaţiile comerciale închiriate (foto: baneasa.ro)

În plină perioadă dificilă pentru comercianți, date fiind efectele pandemiei de COVID-19, conducerea unuia dintre cele mai cunoscute mall-uri din București, cel situat în nordul Capitalei, a ales să ia măsuri care să asigure că toate spațiile comerciale din incinta Băneasa Shopping City rămân închiriate.

Ca urmare, s-a ales varianta ajustării chiriei, raportat la evoluţia vânzărilor, astfel încât magazinele să poată rămâne funcţionale, în ciuda efectelor pandemiei.

”Închiderea centrelor comerciale şi blocajul din perioada stării de urgenţă au cauzat o scădere drastică a vânzărilor, plasând retailul printre cele mai afectate sectoare economice. Am ştiut că o perioadă dificilă nu poate fi depăşită decât împreună, aşa că am încercat să ne ridicăm la nivelul provocărilor anului 2020 oferind un sprijin real magazinelor noastre.

Concret, peste 99% dintre chiriaşii noştri s-au aflat în imposibilitatea de a-şi desfăşura activitatea iar noi am decis să ii sprijinim prin scutirea de la plata chiriei pe durata restricţiilor. De asemenea, după redeschiderea parţială din dată de 15 iunie, am continuat în aceeaşi direcţie, oferindu-le ajutor celor care nu au beneficiat de un cadru legal favorabil reluării activităţii: operatorii de restaurante, cafenele şi cinema“, a explicat Arthur Popa, CEO al Băneasa Shopping City, citat de zf.ro.

Popa: Pentru noi este esenţial să asigurăm premise sustenabile pentru viitor

Reducerea chiriilor a fost văzută, așadar, ca o soluție, pe fondul scăderii numărului de oameni care au venit la mall, pe fondul măsurilor dispuse de autorități în vederea limtării răspândirii noului coronavirus. ”Întrucât restricţiile impuse de autorităţi au condus la diminuarea numărului de vizitatori, dar mai ales au avut un impact semnificativ asupra anumitor segmente de activitate, am ales să acţionăm în mod ferm, prin micşorarea din proprie iniţiativa a valorii chiriilor.

Măsurile anterior menţionate ne-au afectat semnificativ rezultatele financiare, însă pentru noi este esenţial să asigurăm premise sustenabile pentru viitor“, a mai precizat CEO-ul.

Se dorește ca toate magazinele să fie deschise publicului

Dorința conducerii mall-ului aflat în nordul Capitalei, unul dintre cele mai selecte, de altfel, din întreg Bucureștiul, este ca toate magazinele să fie deschise cumpărătorilor.

”Provocările fără precedent din 2020 ne-au mobilizat către responsabilitate şi soli­daritate faţă de comunitatea din care facem parte. În ciuda contextului nefavorabil creat de pandemie, strategia comercială a rămas o constantă, fiind caracterizată de intenţia de diferenţiere şi de consolidare a reputaţiei noastre. Deschiderea Yves Saint Laurent Beauty Boutique, în premieră în Europa şi a magazinului Hugo Boss, în toamna anului trecut, reafirmă statutul de lider al Bă­neasa Shopping City că destinaţie preferată pentru shoppingul de produse de premium.

De asemenea, ne dorim că toate magazinele să fie deschise publicului, un detaliu care contribuie semnificativ la succesul proiectului nostru, dar şi la experienţă pe care o oferim vizitatorilor. Din acest punct de vedere, aşteptările noastre pentru anul 2021 sunt legate de păstrarea unui grad de ocupare a spaţiilor de 100% cu partenerii actuali“, a subliniat Arthur Popa, conform sursei citate.

E important de amintit, în acest context, că Băneasa Shopping City a fost primul mall din România care şi-a întrerupt – voluntar – activitatea, în martie anul trecut, în contextul pandemiei de COVID-19, înainte ca autoritățile să impună astfel de măsuri restrictive. Activitatea în mall-ul bucureștean a fost reluată în vară, mai precis pe 15 iunie.

author avatar
Andrei Coman
455 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger