Cauta

Salonul digital – revenirea ceasornicarilor elvețieni

Salonul digital – revenirea ceasornicarilor elvețieni - Ziarul National

Producătorii elveţieni de ceasuri de lux, care în mod normal nu sunt fani ai vânzărilor online, au deschis miercuri un salon complet digital la Geneva, denumit Watches & Wonders, pentru a-şi prezenta cele mai noi produse cu speranța de a relansa vânzările afectate de pandemia de coronavirus.

Salonul digital – revenirea ceasornicarilor elvețieni - Ziarul NationalElvețienii se bazează încă în mare măsură pe magazinele fizice pentru vânzări, dar succesul platformelor pentru ceasuri de ocazie, precum WatchBox sau Richemont’s Watchfinder, au arătat că este posibil să vândă online ceasuri de lux. În plus, închiderile de uzine şi magazine din cauza pandemiei au afectat vânzările de ceasuri elveţiene anul trecut şi au forţat mărcile să-și extindă activitățile digitale. Guillaume de Seynes, vicepreședinte executiv al grupului de produse de lux Hermes, a declarat pentru Reuters că unul dintre motivele pentru care afacerea cu ceasuri a obținut rezultate mai bune decât media industriei în 2020 s-a datorat obișnuinței clienților să facă cumpărături pe hermes.com. Rene Weber, analist la Vontobel, a estimat că pentru industria elvețiană de orologie doar 2% din vânzări în termeni valorici au fost efectuate în prezent online. Alţi analişti estimează că ponderea vânzărilor online variază între 7% şi 9%. Alte mărci elvețiene de ceasuri de lux – precum Patek Philippe și Rolex – au preferat să rămână cu magazinele tradiționale pentru a-și vinde produsele. Totuși, Patek Philippe a început să facă investiții în capacitățile sale digitale, angajând personal specializat și înființând studiouri pentru prezentare. Președintele acestei firme de familie, Thierry Stern,  se aşteaptă la o revenire a vânzărilor în acest an după o contracţie de 20% în 2020. Brandul independent H. Moser & Cie a investit, de asemenea, în tehnologia digitală și s-a declarat mulțumit că aceste costuri sunt mai mici decât în cazul magazinelor fizice.

Platforma oficială www.watchesandwonders.com/en , care se descrie ca „cel mai mare eveniment de ceasuri care a avut loc vreodată online”, va oferi acces mass-media și comercianților cu amănuntul la prezentările susținute de cele 38 de mărci participante.

Ultimele stiri

  • Câștigător finala Vocea României 2025. Concurenta lui Tudor Chirilă pleacă acasă cu trofeul și premiul de 100.000 de euro
  • Horoscop 20 decembrie 2025. Universul lucrează în favoarea ta, dar legăturile sociale pot fi puse la încercare
  • Categoria de pensionari care ar putea primi bani în plus în 2026. Ce iau în calcul autoritățile
  • O nouă lovitură cruntă pentru Mihaela Rădulescu! Mama vedetei TV s-a stins din viață
  • Grindeanu: „Pentru mine, de azi începe o nouă etapă la Bucureşti, care va fi dificilă”. Șeful PSD, confesiune de față cu Ciolacu – VIDEO
  • Putin, în conferința sa de presă anuală: „Vrem să punem capăt conflictului prin mijloace paşnice”, dar „nu vedem Ucraina pregătită de discuţii” – VIDEO
  • Când poate fi vizitată Catedrala Națională. Patriarhia Română a anunțat programul de sărbători
  • Noi vești de la ANM! Prognoza actualizată pentru Crăciun și Revelion/Cum va fi vremea până la mijlocul lunii ianuarie 2026
  • Nicușor Dan spune că România susține proiectul de acord UE-Mercosur: „Ăsta e motivul” – VIDEO
  • Comunicat de presă COMUNA IRATOȘU
  • Exit mobile version